Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:55

Ik weet nog steeds echt niet wat ik als tekst neer moet zetten in mijn profiel.
Iets serieus is te saai, maar iets anders moet van mezelf dan wel echt origineel zijn :')

Ik heb een man aan het praten, dat is lang geleden!
Hij is koel monteur (whatever that may be).

Ik had eerst een match met een knappe brandweerman *\o/* , maar die zei helaas niets terug -O-

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:02

Mijn derde date is gepland voor donderdag.
Het enigste waar ik dan benieuwd naar ben waarom hij niet eerder tijd heeft???

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:12

Daar kan hij alleen antwoord op geven ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:53

Maakte een grapje als hij de smaak van het tinderen te pakken had gekregen maar dat werd vakkundig genegeerd ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 07:44

NoeskaMoos schreef:
Ik weet nog steeds echt niet wat ik als tekst neer moet zetten in mijn profiel.
Iets serieus is te saai, maar iets anders moet van mezelf dan wel echt origineel zijn :')

Ik heb een man aan het praten, dat is lang geleden!
Hij is koel monteur (whatever that may be).

Ik had eerst een match met een knappe brandweerman *\o/* , maar die zei helaas niets terug -O-

Als die maar geen Mike heet.. :') dan wordt je er niet beter op.

Maar een koelmonteur maakt bv de koelingen in supermarkten, airco's, alles wat maar koud moet maken. Die vliegt ook zo nu n dan naar Brazilië om daar te werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 08:19

Alja schreef:
Maakte een grapje als hij de smaak van het tinderen te pakken had gekregen maar dat werd vakkundig genegeerd ;)

Grapjes en hints werken niet, beter op de man af vragen..

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:02

suikermeisje schreef:

Maar een koelmonteur maakt bv de koelingen in supermarkten, airco's, alles wat maar koud moet maken. Die vliegt ook zo nu n dan naar Brazilië om daar te werken.

Ik heb voor je gecheckt, geen Mike :')

Niet alle koel monteuren vliegen naar Brazilië waarschijnlijk, anders had ik al van baan geswitched :j

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:25

Alja schreef:

Het had mijn match kunnen zijn :') al ben ik er wel een beetje klaar mee. Dat tijd maken is toch wel een dingetje merk ik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:31

Alja schreef:

Werk? Sport? Hobby's? Sociaal leven?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:37

Of gewoon rustig aan willen doen?? :+
Als ik met iemand date, wil ik ook niet iemand 3 dagen achterlijk elkaar zien :=
Ben best wel gesteld op mij-tijd :P

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 12:02

Alja schreef:

Ik begrijp je frustratie, maar intussen weet ik dat het niet altijd hoeft te betekenen dat de interesse maar matig tot zwak is.
Mijn vriend wilde na een leuke eerste avond ook pas de week erna afspreken, ook al had hij niks anders/beters te doen dan thuis zitten. Die zei zelfs na date 3 (3weken later dus) dat hij max 1x/week ging kunnen afspreken en soms zelfs een week niet (ok kan in principe een keer gebeuren, maar om dat nu al op voorhand duidelijk te maken :? ) Dus ik begon ook wat gereserveerder te doen, ook al klikte het enorm. Maar is toch helemaal goedgekomen. Zien elkaar nu 3-4x/week en gaan over enkele weken samen op vakantie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 12:48

In mijn date-periode vind ik het zat als ik iemand 1 keer in de week zie.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 13:38

Nou bedankt iedereen ik ben helemaal gerust gesteld :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:13

Voordat je het weet is het al donderdag!
Ik moest ook iets van 2 weken wachten voordat mijn date kon ofzo. Het erge was dat ik dacht dat het een week eerder was en ik dus een weekje extra moest wachten.

Is het allemaal waard geweest dus komt goed Alja! :)

Mijn 'tindervriendje' komt zaterdag eindelijk terug na 3 weken. Ik denk echt dat ik ga janken, mis hem veelste erg _O-

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:56

Ik "wacht" al meer een maand. En dan gek vinden als ik hem daar op aanspreek. En dan nog durven zeggen oprecht af te willen spreken. Laat maar.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:58

vibabu schreef:
Ik "wacht" al meer een maand. En dan gek vinden als ik hem daar op aanspreek. En dan nog durven zeggen oprecht af te willen spreken. Laat maar.

Ik vrees dat hij gewoon aan het slow dumpen is dan, wat idioot dat je gewoon niet zegt waar het op staat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:59

vibabu schreef:

Ha, gewoon blokken en verwijderen!!
NEXTTTTTTTTT :evaw:

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:06

Furrow schreef:
vibabu schreef:

Ik vrees dat hij gewoon aan het slow dumpen is dan, wat idioot dat je gewoon niet zegt waar het op staat.

En nog durven zeggen dat je zo eerlijk bent.
Ik walg gewoon weer van mannen. Echt bah! Vrienden wilden date regelen.... 'dat kan ik zelf heel goed' ik zie het.... heb zin om dat nog even onder zn neus te wrijven maar ben nu maar keihard aan het negeren. Zoek het maar uit.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:08

M'n ex deed dat ook, na een paar maanden vol met allerlei smoesjes (achteraf leugens) en hij eindelijk eens langskwam, bleek ook dat hij in het echt toch lang niet zo'n knappe vent was als hij me liet denken. Was nogal wat kilootjes zwaarder en minder aantrekkelijk. Was gewoon bang om me in het echt te ontmoeten, want hij wist dat hij zou tegenvallen. Dat was de eerste grote leugen van de velen in de paar maanden dat ik een relatie met hem heb gehad. Was echt zo dom, had na al die poedersuiker niet eens meer moeite in die gast moeten stoppen. Maarja is altijd makkelijk gezegd achteraf :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:09

Zoooo ben er ook weer eens.. Heerlijke en hele vervelende verhalen gelezen hier weer!! En sinds kort zelf ook maar weer beetje aan het neuzen op die apps. Kan me er altijd wel mee vermaken haha, maar ondanks de succesverhalen hier verwacht ik er zelf eigenlijk vrij weinig van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:18

Jij ook hier :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:30

Drunksheep schreef:
M'n ex deed dat ook, na een paar maanden vol met allerlei smoesjes (achteraf leugens) en hij eindelijk eens langskwam, bleek ook dat hij in het echt toch lang niet zo'n knappe vent was als hij me liet denken. Was nogal wat kilootjes zwaarder en minder aantrekkelijk. Was gewoon bang om me in het echt te ontmoeten, want hij wist dat hij zou tegenvallen. Dat was de eerste grote leugen van de velen in de paar maanden dat ik een relatie met hem heb gehad. Was echt zo dom, had na al die poedersuiker niet eens meer moeite in die gast moeten stoppen. Maarja is altijd makkelijk gezegd achteraf :D

Ik snap het ook niet hoor. Wees gewoon eerlijk. Als je het niet ziet zitten om wat voor reden dan ook, zeg het gewoon.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:35

NoeskaMoos schreef:
suikermeisje schreef:

Ik heb voor je gecheckt, geen Mike :')

Niet alle koel monteuren vliegen naar Brazilië waarschijnlijk, anders had ik al van baan geswitched :j

Bedoelde die Mike. Meeste werken gewoon in NL. En elke maand daarheen vliegen voor een week is ook niet alles hoor ;)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:52

Alja schreef:

Je date is liever dan ik ben :') Ik heb mijn eerstkomende date voor halverwege september ingepland. En ik kan een stuk ergere voorbeelden noemen, afspreken voor over twee maanden en dan twee maanden later toch een spoedje hebben en het weer moeten verzetten een maand naar achter. Het gebeurt vaak genoeg dat ik ineens een gaatje heb, maar ik maak graag wat tijd voor mensen, vind het banketstaaf om iemand na een half uur al weer uit te moeten zwaaien.

Als er een concrete datum wordt afgesproken ben ik nooit zo bang, als mensen niet concreet willen worden over een datum dan haak ik snel af.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 17:26

Ach ja miss zit ik ook gewoon te zeiken...