Iets serieus is te saai, maar iets anders moet van mezelf dan wel echt origineel zijn

Ik heb een man aan het praten, dat is lang geleden!
Hij is koel monteur (whatever that may be).
Ik had eerst een match met een knappe brandweerman

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoeskaMoos schreef:Ik weet nog steeds echt niet wat ik als tekst neer moet zetten in mijn profiel.
Iets serieus is te saai, maar iets anders moet van mezelf dan wel echt origineel zijn![]()
Ik heb een man aan het praten, dat is lang geleden!
Hij is koel monteur (whatever that may be).
Ik had eerst een match met een knappe brandweerman, maar die zei helaas niets terug
suikermeisje schreef:Als die maar geen Mike heet..dan wordt je er niet beter op.
Maar een koelmonteur maakt bv de koelingen in supermarkten, airco's, alles wat maar koud moet maken. Die vliegt ook zo nu n dan naar Brazilië om daar te werken.
Alja schreef:Mijn derde date is gepland voor donderdag.
Het enigste waar ik dan benieuwd naar ben waarom hij niet eerder tijd heeft???
Furrow schreef:vibabu schreef:Ik "wacht" al meer een maand. En dan gek vinden als ik hem daar op aanspreek. En dan nog durven zeggen oprecht af te willen spreken. Laat maar.
Ik vrees dat hij gewoon aan het slow dumpen is dan, wat idioot dat je gewoon niet zegt waar het op staat.
Drunksheep schreef:M'n ex deed dat ook, na een paar maanden vol met allerlei smoesjes (achteraf leugens) en hij eindelijk eens langskwam, bleek ook dat hij in het echt toch lang niet zo'n knappe vent was als hij me liet denken. Was nogal wat kilootjes zwaarder en minder aantrekkelijk. Was gewoon bang om me in het echt te ontmoeten, want hij wist dat hij zou tegenvallen. Dat was de eerste grote leugen van de velen in de paar maanden dat ik een relatie met hem heb gehad. Was echt zo dom, had na al die poedersuiker niet eens meer moeite in die gast moeten stoppen. Maarja is altijd makkelijk gezegd achteraf
NoeskaMoos schreef:suikermeisje schreef:Als die maar geen Mike heet..dan wordt je er niet beter op.
Maar een koelmonteur maakt bv de koelingen in supermarkten, airco's, alles wat maar koud moet maken. Die vliegt ook zo nu n dan naar Brazilië om daar te werken.
Ik heb voor je gecheckt, geen Mike![]()
Niet alle koel monteuren vliegen naar Brazilië waarschijnlijk, anders had ik al van baan geswitched
Alja schreef:Mijn derde date is gepland voor donderdag.
Het enigste waar ik dan benieuwd naar ben waarom hij niet eerder tijd heeft???