Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariannee

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:25

:wave:

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:26

Tis weer druk haha

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:27

Iemand nog leuke suggesties voor Netflix?
Orange is the new black, pretty little liers (als ik 't goed schrijf), under the dome ken ik al :)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:27

Annet_Dottie schreef:
Klinkt pittig! Zoals je het omschrijft klinkt het mij een beetje als een wortelkanaal behandeling, of is het totaal anders?

Is praktisch hetzelfde inderdaad! Zitten vgm wel wat kleine verschillen in maar die zou ik zo niet weten _O-

Probleempje is bij mij wel dat die zenuwen dus nog extra gevoelig zijn en mijn lichaam er extra bloedvaatjes aanmaakt, dus veel bloedingen, maakt het iets lastiger soms hahaha :=

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:28

tijger22 schreef:
Orange is the new black, pretty little liers (als ik 't goed schrijf), under the dome ken ik al :)

The walking dead <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:29

Ik ben er ook weer bij. Hoop toch wel snel te slapen eigenlijk!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:32

tijger22 schreef:

Orphan black is ook erg leuk vindt ik.

Hallo trouwens ik Ben ook nog wakker. Ga nu proberen te slapen

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:33

TerraHowrse schreef:
Bridleless schreef:
Ik ben ook weer gezellig aanwezig vannacht xD
Ben nu een film aan het kijken die ik perse tot het einde wil zien. En dat duurt nog wel een uurtje, gok ik :')

Oehh welke film?

To The Bone, met Lily Collins erin. Is sinds een paar dagen uit op Netflix, maar is best een heftige film om te zien. Het gaat over een meisje (gespeeld door Lily Collins) dat dealt met anorexia en alles daaromheen.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:36

Bridleless schreef:
To The Bone, met Lily Collins erin. Is sinds een paar dagen uit op Netflix, maar is best een heftige film om te zien. Het gaat over een meisje (gespeeld door Lily Collins) dat dealt met anorexia en alles daaromheen.

Die heb ik al gezien een paar dagen geleden. Vind het einde zo irritant :') ik wil weten hoe het verder gaat haha. Verder wel echt een goede film!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:38

TerraHowrse schreef:
Annet_Dottie schreef:
Klinkt pittig! Zoals je het omschrijft klinkt het mij een beetje als een wortelkanaal behandeling, of is het totaal anders?

Is praktisch hetzelfde inderdaad! Zitten vgm wel wat kleine verschillen in maar die zou ik zo niet weten _O-

Probleempje is bij mij wel dat die zenuwen dus nog extra gevoelig zijn en mijn lichaam er extra bloedvaatjes aanmaakt, dus veel bloedingen, maakt het iets lastiger soms hahaha :=

Pff lijkt me heel naar. Heb 2 jaar geleden een zenuw blood gehad, helse pijn was dat, kwa m'n gebit en pijntjes zelfs een beetje een trauma aan over gehouden, m'n oude tandarts had oogkleppen op heeft er op lopen boren zonder verdoving en vulling erop gepropt, ging lekker ontsteken natuurlijk, 2 tandartsen verder een gevonden die met m'n angst (überhaupt al erge angst voor de tandarts) kon omgaan en daar dus wortelkanaal behandeling gehad..

Maar heb je dan ook dat je ondanks verdoving wel veel voelt? Want ik voelde nog best veel had ik het idee.. Laat staan in jou geval..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:39

Ik wil ook tv kijken, maar tv op Mn slaapkamer is overleden en ik wil niet weer mn bed uit..

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:40

A12345678910 schreef:
Ook nog wakker,
Een kitten van ons was zoek, heb 3 kwartier gezocht.. ondertussen Mn ouders geappt..
Krijg ik bericht dat ze onder de moterkap zat.

Ik wacht nu tot ze thuis zijn.
Ik ga verder eigenlijk nooit slapen als ik alleen ben

Ze is weer veilig bij mama poes *\o/*
Ze was helemaal aan het trillen en zat onder de ?rubberen balletjes ?. Ze zat bij de autoband en heeft zich +- 20 km vasthouden aan iets ,
anders was ze tepletter gereden |(

maar ze is weer veilig _/-\o_

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:42

Voor nu houden meneer en mevrouw egel mij nog even bezig.
Wat een mooie beestjes zeg! Kan er uren naar kijken... :o

Afbeelding

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:52

Annet_Dottie schreef:
Pff lijkt me heel naar. Heb 2 jaar geleden een zenuw blood gehad, helse pijn was dat, kwa m'n gebit en pijntjes zelfs een beetje een trauma aan over gehouden, m'n oude tandarts had oogkleppen op heeft er op lopen boren zonder verdoving en vulling erop gepropt, ging lekker ontsteken natuurlijk, 2 tandartsen verder een gevonden die met m'n angst (überhaupt al erge angst voor de tandarts) kon omgaan en daar dus wortelkanaal behandeling gehad..

Maar heb je dan ook dat je ondanks verdoving wel veel voelt? Want ik voelde nog best veel had ik het idee.. Laat staan in jou geval..

Iehhh, snap dat dat je angst voor de tandarts niet beter heeft gemaakt :brr: jakkes, lekker dan zo'n tandarts.

Tandvlees etc verdoven ze wel gewoon. Normaal zouden ze bij die zenuwen ook verdoven, dan voel je al veel minder pijn, maar volledig verdoven lukt vaak niet. Bij mij kan je niet eens in de buurt van die zenuwen komen of ik ben al klaar om je een klap te geven _O- puur omdat die zenuwen zo zwaar overprikkeld zijn. Eerste keer wel verdoofd, hielp helemaal niks _O- deed alleen maar extra zeer omdat die zenuwen zo onnodig veel werden aangeraakt. Nu doen we het steeds zonder, doet nog behoorlijk zeer (aka assistente die me in de stoel drukt zodat ik stil lig terwijl ik lig te janken van de pijn :') ) maar scheelt wel onnodig aanraken dus dat vind ik fijner :D

Maar goed dat is even 5 minuten extra pijn :') is ook zo weer over dus ach.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:54

A12345678910 schreef:
Ze is weer veilig bij mama poes *\o/*
Ze was helemaal aan het trillen en zat onder de ?rubberen balletjes ?. Ze zat bij de autoband en heeft zich +- 20 km vasthouden aan iets ,
anders was ze tepletter gereden |(

maar ze is weer veilig _/-\o_

Ahwww arm ding :( hoor je wel vaker dat katten onder de motorkap van een auto kruipen.. zou het daar lekker warm zijn ofzo?

tijger22 schreef:
Voor nu houden meneer en mevrouw egel mij nog even bezig.
Wat een mooie beestjes zeg! Kan er uren naar kijken... :o

[ [url=m/WAiMBl.jpg]Afbeelding[/url] ]

wauw <3 heb je die in je achtertuin? Gaaf!

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:20

@TerraHowrse, ja ik schrok me kapot toen ik ze ineens zag zitten. Want ik was daar al 2x langsgelopen namelijk :')

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:24

tijger22 schreef:
@TerraHowrse, ja ik schrok me kapot toen ik ze ineens zag zitten. Want ik was daar al 2x langsgelopen namelijk :')

Wow zo leuk <3 :wow:
Ben ze hier nog nooit tegengekomen in de tuin haha.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:28

Nachtbraker alert :')

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:30

Nayomie schreef:
Nachtbraker alert :')

:wave: hoi

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:43

Lang geleden dat ik hier was terwijl ik tegenwoordig maar wakker ben dan eerst :') Het leven goed daar allemaal?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:44

Mag niet klagen :')

Ik dacht vandaag; mossel vanavond ga je op tijd slapen, jup goed idee!! Brain says fiets you, we have internet!!!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:46

Hahahaha same :')
Zou om 10 uur al slapen maar toen zijn laptop "kom gamen". En daarna zei vriend "kom appen" en nu zegt netflix "kom kijken" :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:50

Ja herkenbaar :')

Ik ben nu ook aan het nadenken hoe ik Mn gratis gescoorde kast ga restylen... dat zijn echt van die dingen waarvan ik denk, waarom niet overdag?!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:52

Mossel schreef:
Ja herkenbaar :')

Ik ben nu ook aan het nadenken hoe ik Mn gratis gescoorde kast ga restylen... dat zijn echt van die dingen waarvan ik denk, waarom niet overdag?!

Gekheid maar omdat je dan de rust en tijd hebt om erover na te denken :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:53

Afbeelding
Dit idee ook zeg maar :')