Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Klinkt pittig! Zoals je het omschrijft klinkt het mij een beetje als een wortelkanaal behandeling, of is het totaal anders?
TerraHowrse schreef:Bridleless schreef:Ik ben ook weer gezellig aanwezig vannacht xD
Ben nu een film aan het kijken die ik perse tot het einde wil zien. En dat duurt nog wel een uurtje, gok ik
Oehh welke film?
Bridleless schreef:To The Bone, met Lily Collins erin. Is sinds een paar dagen uit op Netflix, maar is best een heftige film om te zien. Het gaat over een meisje (gespeeld door Lily Collins) dat dealt met anorexia en alles daaromheen.
TerraHowrse schreef:Annet_Dottie schreef:Klinkt pittig! Zoals je het omschrijft klinkt het mij een beetje als een wortelkanaal behandeling, of is het totaal anders?
Is praktisch hetzelfde inderdaad! Zitten vgm wel wat kleine verschillen in maar die zou ik zo niet weten![]()
Probleempje is bij mij wel dat die zenuwen dus nog extra gevoelig zijn en mijn lichaam er extra bloedvaatjes aanmaakt, dus veel bloedingen, maakt het iets lastiger soms hahaha
A12345678910 schreef:Ook nog wakker,
Een kitten van ons was zoek, heb 3 kwartier gezocht.. ondertussen Mn ouders geappt..
Krijg ik bericht dat ze onder de moterkap zat.
Ik wacht nu tot ze thuis zijn.
Ik ga verder eigenlijk nooit slapen als ik alleen ben
Annet_Dottie schreef:Pff lijkt me heel naar. Heb 2 jaar geleden een zenuw blood gehad, helse pijn was dat, kwa m'n gebit en pijntjes zelfs een beetje een trauma aan over gehouden, m'n oude tandarts had oogkleppen op heeft er op lopen boren zonder verdoving en vulling erop gepropt, ging lekker ontsteken natuurlijk, 2 tandartsen verder een gevonden die met m'n angst (überhaupt al erge angst voor de tandarts) kon omgaan en daar dus wortelkanaal behandeling gehad..
Maar heb je dan ook dat je ondanks verdoving wel veel voelt? Want ik voelde nog best veel had ik het idee.. Laat staan in jou geval..
A12345678910 schreef:Ze is weer veilig bij mama poes![]()
Ze was helemaal aan het trillen en zat onder de ?rubberen balletjes ?. Ze zat bij de autoband en heeft zich +- 20 km vasthouden aan iets ,
anders was ze tepletter gereden![]()
maar ze is weer veilig
tijger22 schreef:Voor nu houden meneer en mevrouw egel mij nog even bezig.
Wat een mooie beestjes zeg! Kan er uren naar kijken...![]()
[ [url=m/WAiMBl.jpg]Afbeelding[/url] ]