Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Sannee schreef:Frummels schreef:Kaat: Ook leuk! Maar die zijn dan weer niet mijn ding, haha.Maar vind ze wel heel erg leuk
Emma: Ik denk als ik die 10 kg weer kwijt ben dat ik alleen maar in strakke dingen loop
No way! 10 kg afvallen? Dat hoeft geloof ik echt niet met jou figuur.
dus zou wel heel blij zijn als dat er weer af is, dan kan ik de andere 80% van mijn kledingkast ook weer gewoon aan
10 hoeft niet zo zeer hoor, maar 6 a 7 zou wel weer leuk zijn, dan passen mijn broeken denk ik wel weer. 
Rijlaarzen zijn bij mij ook vaak maatwerk, maar dan om ze lang genoeg te krijgen. Heb nu mondoni laarzen met hoogte 52 en dat kan net, maar voor het mooie zou 54 beter zijn 
) maar een maat of gewicht zegt sowieso niet zo heel veel ben ik van mening. T ligt net aan je bouw en je spieren

Het kan vast allemaal wel strakker en gespierder, maar dat vind ik de moeite niet waard. Ik ben vrij lang & wel goed in verhouding geloof ik, nou dan zal het wel goed zijn 
Ik ben al vanaf mijn 12e heel onzeker over mijn lichaam haha, werd altijd varkentje genoemd in de 2e klas, dus heb echt altijd het gevoel alsof ik te dik ben, terwijl ik nooit dik ben geweest eigenlijk. Hardnekkige gedachten. (En ach, vrouwen moeten altijd iets te klagen hebben, toch?
)
Al draag ik die oversized truien lekker toch. Maar naar college, niet uit eten ofzo. 

ik werd juist altijd gepest omdat ik ongelooflijk mager was. (tot mijn 14e echt een plank geweest, met 1.76 woog ik 48 kg en ik kon er gewoon echt niks aan doen). Gepest worden is echt niet leuk, mensen hebben geen idee wat voor impact dat op je kan maken de rest van je leven. En vrouwen zijn al zo lekker onzeker
En precies, we moeten altijd iets te klagen hebben, haha.
Doubtless schreef:Frummels; Hé dat had ik ook! 1m78 en dan 50 kg en alles kunnen eten zonder aan te komen. Ik kreeg dagelijks de vraag of ik anorexia had

. Tja, hier en daar mag wat af of wat bij, maar ik mag niet klagen haha.. Ik zal eens kijken of ik een goede foto van mijzelf kan vinden. CCCCC schreef:Ik moet zeggen dat het nu wel goed gaat hoor. Wel met ups en downs en soms is in de spiegel kijken vreselijk. Toch ben ik heel blij dat ik het gewicht kwijt ben en ik denk dat hoe ouder ik word, hoe beter het zal gaan. Mooie kleren helpen er ook een stuk bij
1.80 is wat teveel van het goede voor mij, maar ach ook daar mag ik niet over klagen he, haha.
En wat zie je er goed uit! Je hebt een prachtig figuur!!!
Ik merk zelf dat ik heel beïnvloedbaar ben. Heb altijd het idee dat anderen (of ik zelf?) iets van mij verwachten. Wat natuurlijk nergens op slaat, als ik 20 kg zwaarder zou zijn ben ik nog precies dezelfde persoon als nu. Maar toch vind ik het aller allerbelangrijkste dat ik mezelf goed voel. Dat gaat boven alles! 
Doei!