Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:07

ja, ik zou met maat 42 echt dik zijn, maar jij bent dat helemaal niet. Dat bedoel ik dus, maten zeggen zo weinig. :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:15

Hier 1.70 met een lang lijf en korte beentjes. Broeken moeten 9 van de 10 keer ingekort worden,bovenkleding is altijd te kort of krimpt in de was (ook al was ik het voorzichtig op 30 graden) en laarzen zijn 9 van de 10 keer te lang. Paardrijlaarzen is helemaal duur, want dat is dus altijd maatwerk.
Dan heb ik nog een smal hoofd en ben veroordeeld tot het dragen van een bril. Dus veel monturen zijn ook nog eens veel te breed. :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:24

_Sannee schreef:
Frummels schreef:
Kaat: Ook leuk! Maar die zijn dan weer niet mijn ding, haha. :D Maar vind ze wel heel erg leuk :j

Emma: Ik denk als ik die 10 kg weer kwijt ben dat ik alleen maar in strakke dingen loop _O-

No way! 10 kg afvallen? Dat hoeft geloof ik echt niet met jou figuur. :P

Ben het afgelopen jaar 10 kg aangekomen :o dus zou wel heel blij zijn als dat er weer af is, dan kan ik de andere 80% van mijn kledingkast ook weer gewoon aan :D 10 hoeft niet zo zeer hoor, maar 6 a 7 zou wel weer leuk zijn, dan passen mijn broeken denk ik wel weer. :)

Lous: haha ik heb precies het omgedraaide, kort bovenlichaam en lange benen :P Rijlaarzen zijn bij mij ook vaak maatwerk, maar dan om ze lang genoeg te krijgen. Heb nu mondoni laarzen met hoogte 52 en dat kan net, maar voor het mooie zou 54 beter zijn :j

MarlindeRooz: jij bent inderdaad ook helemaal niet dik! Maar jij bent ook al zo lang (ik ook 1.80 :D ) maar een maat of gewicht zegt sowieso niet zo heel veel ben ik van mening. T ligt net aan je bouw en je spieren :)

Rebeccaa: Ik vind jou figuur heel mooi! Ik heb bij de Sting een L of XL nodig voor mijn kont en bovenbenen, maar taille een 36, dus da's nie handig :+

CCCCC: bedankt voor de tip, ga ik eens proberen!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:29

Ik heb lengtemaat 43, maar kom dan bij de kuitmaat bij kinderlaarzen 1,5 cm tekort.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:32

Grappig Frummels, ik ben ook 1.80 en mijn rijlaarzen zijn ook 53 cm hoog. Idd kort bovenlijf en lange benen. Altijd problemen met smalle taille en brede heupen/billen. Ik vind oversized truien ook heel leuk maar door mijn brede schouders en brede heupen ben ik dan echt een blok :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:34

Maar helaas wat Marly? Kan dat niet meer?

Ik heb niks te klagen :+ Het kan vast allemaal wel strakker en gespierder, maar dat vind ik de moeite niet waard. Ik ben vrij lang & wel goed in verhouding geloof ik, nou dan zal het wel goed zijn :D
foto
Ik ben de tweede van links, m'n Amerikaanse vriendinnetjes zijn een stukkie kleiner dan wij Nederlanders haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:39

Lief Frummels. <3 Ik ben al vanaf mijn 12e heel onzeker over mijn lichaam haha, werd altijd varkentje genoemd in de 2e klas, dus heb echt altijd het gevoel alsof ik te dik ben, terwijl ik nooit dik ben geweest eigenlijk. Hardnekkige gedachten. (En ach, vrouwen moeten altijd iets te klagen hebben, toch? :'))

Mooi lichaam heb je Lau, niets te klagen inderdaad! :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:47

CCCCC: haha super grappig, hier precies hetzelfde. :+ Al draag ik die oversized truien lekker toch. Maar naar college, niet uit eten ofzo. :D

Doutbless: die zijn inderdaad een stukkie kleiner! Je ziet er goed uit :j

Rebeccaa: herkenbaar dat pesten... :(:) ik werd juist altijd gepest omdat ik ongelooflijk mager was. (tot mijn 14e echt een plank geweest, met 1.76 woog ik 48 kg en ik kon er gewoon echt niks aan doen). Gepest worden is echt niet leuk, mensen hebben geen idee wat voor impact dat op je kan maken de rest van je leven. En vrouwen zijn al zo lekker onzeker :+ En precies, we moeten altijd iets te klagen hebben, haha.
Ik vind dat je niks hebt om onzeker over te zijn, ik vind je heel mooi! :j :*

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:49

Frummels; Hé dat had ik ook! 1m78 en dan 50 kg en alles kunnen eten zonder aan te komen. Ik kreeg dagelijks de vraag of ik anorexia had :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:53

Doubtless schreef:
Frummels; Hé dat had ik ook! 1m78 en dan 50 kg en alles kunnen eten zonder aan te komen. Ik kreeg dagelijks de vraag of ik anorexia had :')

Herkenbaar, terwijl ik at voor 3. :+

En helaas omdat mijn bouw vrouwelijker is geworden en ik echt heel veel zou moeten sporten en heel weinig zou moeten eten om zo'n figuur aan te houden. :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:54

Haha ik ook Doubtless, zelfs docenten die me doorverwezen naar de vertrouwenspersoon van school.. ZO frustrerend als je vreet als een varken, mager bent en mensen je niet geloven.. ^)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:55

Ja, ik reed destijds 4 keer per week paard, liep elke dag met de honden en hockeyde 2x per week. Daarbij was ik in de groei dus ik bleef gewoon dun. _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:55

Daar ben je toch niet heen gegaan hoop ik he?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:56

Ik was juist altijd heel dik, wat niet heel veel goeds heeft gedaan met mijn zelfbeeld.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:57

Nee, mijn moeder heeft daar even een stokje voor gestoken. :+

CCCCC: :(:)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:58

CCCCC schreef:
Ik was juist altijd heel dik, wat niet heel veel goeds heeft gedaan met mijn zelfbeeld.

Dat lijkt me veel erger. Dun zijn (en vooral de dunste) is niet altijd even makkelijk geweest, maar daar staan mensen toch weer heel anders tegenover dan dik zijn.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:05

Nou dames, ik ben ook niet al super super blij met mijn lichaam, maar wel tevreden. Je moet er het beste van maken, vind ik! Iedereen is mooi op haar eigen manier. Ik ben 1,65, korte benen, brede bovenbenen, niet opvallende maar wel merkbare (bij het passen van broeken) brede heupen, vrij smalle taille, redelijk brede schouders en cup B :+. Tja, hier en daar mag wat af of wat bij, maar ik mag niet klagen haha.. Ik zal eens kijken of ik een goede foto van mijzelf kan vinden.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:06

Ik moet zeggen dat het nu wel goed gaat hoor. Wel met ups en downs en soms is in de spiegel kijken vreselijk. Toch ben ik heel blij dat ik het gewicht kwijt ben en ik denk dat hoe ouder ik word, hoe beter het zal gaan. Mooie kleren helpen er ook een stuk bij :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:06

1m65 zijn lijkt me ook wel leuk :D Dan zit je wat meer in de categorie 'schattig' (vind ik). Dat gaat lastig als je ruim 10cm groter bent :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:07

CCCCC schreef:
Ik moet zeggen dat het nu wel goed gaat hoor. Wel met ups en downs en soms is in de spiegel kijken vreselijk. Toch ben ik heel blij dat ik het gewicht kwijt ben en ik denk dat hoe ouder ik word, hoe beter het zal gaan. Mooie kleren helpen er ook een stuk bij :D

Ik denk dat je eerste twee zinnen voor elke vrouw gelden. Zulke dagen heb ik ook, ondanks dat ik voornamelijk ups heb. En inderdaad, mooie kleren helpen zéker <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:09

Dit ben ik.

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:10

1.65 lijkt me ook wel wat. :D 1.80 is wat teveel van het goede voor mij, maar ach ook daar mag ik niet over klagen he, haha.

CCCCC: mooie kleren helpen altijd tegen alles. <3 En wat zie je er goed uit! Je hebt een prachtig figuur!!!

sannerocky: dat is wel zo, dat iedereen mooi is op zijn eigen manier! :j Ik merk zelf dat ik heel beïnvloedbaar ben. Heb altijd het idee dat anderen (of ik zelf?) iets van mij verwachten. Wat natuurlijk nergens op slaat, als ik 20 kg zwaarder zou zijn ben ik nog precies dezelfde persoon als nu. Maar toch vind ik het aller allerbelangrijkste dat ik mezelf goed voel. Dat gaat boven alles! :)
En nu lekker mooie kleren shoppen, haha :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:11

Ik ga er even vandoor, heb college tot 18:00. :( Doei!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:11

Nou inderdaad, ik zie ook niets waar over te klagen valt! Hup, omhoog met dat ego!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:42

Afbeelding
Dit ben ik, met mijn andere nieuwe vest. Ik ben ook 1.80m. Toen ik naast de paarden ook nog naar de sportschool ging ben ik wel wat slanker geweest, maar zo kan het ook nog wel. Ik heb broeken maat 28/29 en de rest M/38. Jasjes heb ik vaak wel L voor nodig en blousjes soms ook, die zitten nog wel eens te strak bij mijn schouders anders.