(en dankje!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Zoe schreef:Ik ben zelf sinds eergisteravond een blog begonnen (http://www.lifebyzoe.com/) en wil binnenkort ook gaan vloggen. Ben al bezig met dat gedeelte maken maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik het er goed op krijg, met blogs enzo komt de nieuwste automatisch vooraan, met met video's uploaden nieten je kunt ze wel slepen maar als je er op een gegeven moment meer dan 100 hebt is dat ook niet meer leuk
_Zoe schreef:Dankje! En nee had het pas later door dat hij daar stond moest het met registreren namelijk invullen, maar mag er van mij wel blijven staanNeem onbekende nummers toch niet zomaar op en mocht iemand dan een persoonlijker berichtje dan in het gastenboek willen sturen kan dat ook. En anders zag het contact blokje er ook zo leeg uit met enkel emailadres
_Zoe schreef:Dankje! En nee had het pas later door dat hij daar stond moest het met registreren namelijk invullen, maar mag er van mij wel blijven staanNeem onbekende nummers toch niet zomaar op en mocht iemand dan een persoonlijker berichtje dan in het gastenboek willen sturen kan dat ook. En anders zag het contact blokje er ook zo leeg uit met enkel emailadres