Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:08

Wat een leuk stukje Bernette! Nooit gedacht dat ik met plezier iets over poker zou lezen :D
(en dankje!) :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:19

Ik heb er helemaal nooit bij stil gestaan dat ze op Etsy ook Wordpress layouts verkopen, leuk zeg!
Na deze drukke periode begin ik langzaam met het designen van mijn layout naar wens en dan laat ik hem bouwen door een developer. Nu eerst even heel hard bikkelen voor school!

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:26

Ik meld me ook! Ben een blogger en vlog ook.
Vind het echt heel erg leuk.
Ik blog vooral over paarden en mijn leven.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:27

Ik ben zelf sinds eergisteravond een blog begonnen (http://www.lifebyzoe.com/) en wil binnenkort ook gaan vloggen. Ben al bezig met dat gedeelte maken maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik het er goed op krijg, met blogs enzo komt de nieuwste automatisch vooraan, met met video's uploaden niet :( en je kunt ze wel slepen maar als je er op een gegeven moment meer dan 100 hebt is dat ook niet meer leuk :P

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:41

_Zoe schreef:
Ik ben zelf sinds eergisteravond een blog begonnen (http://www.lifebyzoe.com/) en wil binnenkort ook gaan vloggen. Ben al bezig met dat gedeelte maken maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik het er goed op krijg, met blogs enzo komt de nieuwste automatisch vooraan, met met video's uploaden niet :( en je kunt ze wel slepen maar als je er op een gegeven moment meer dan 100 hebt is dat ook niet meer leuk :P

Ten eerste vind ik jouw blog echt heel erg leuk! Heb er even een tijdje zitten lezen :o.

Heb je bewust je telefoonnummer openbaar gezet?

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:52

Dankje! En nee had het pas later door dat hij daar stond moest het met registreren namelijk invullen, maar mag er van mij wel blijven staan :) Neem onbekende nummers toch niet zomaar op en mocht iemand dan een persoonlijker berichtje dan in het gastenboek willen sturen kan dat ook. En anders zag het contact blokje er ook zo leeg uit met enkel emailadres :P

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:52

_Zoe schreef:
Dankje! En nee had het pas later door dat hij daar stond moest het met registreren namelijk invullen, maar mag er van mij wel blijven staan :) Neem onbekende nummers toch niet zomaar op en mocht iemand dan een persoonlijker berichtje dan in het gastenboek willen sturen kan dat ook. En anders zag het contact blokje er ook zo leeg uit met enkel emailadres :P

Oh oké, ik wilde je al waarschuwen haha! :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:59

_Zoe schreef:

Mooie blog, ziet er allemaal mooi uit! Alleen je foto van jezelf in lingerie op de homepage zou ik persoonlijk niet doen. Vind het totaal niet stroken met de rest van je verhaal over jezelf, dacht echt even 'Huh wat doet deze foto hier :') '. Maar het is jouw blog en als jij dat wil laten zien dan is dat natuurlijk ook helemaal oké! Maar zo BAM op de homepage vind ik twijfelachtig :=

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:03

Wauw, ik vind de layout van je blog heel erg mooi Zoe! Helemaal mijn smaak :D.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:07

Nee die wil ik inderdaadn ook nog veranderen maar fotoshoots hebben een tijdje stil gelegen en dit was de meest recente :) maar heb aankomende zondag, woensdag en vrijdag weer shoots staan dus dan zit er vast iets bij wat meer gepast is, twijfelde er zelf namelijk ook al over :P

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:48

Ik vind de lay-out van je blog heel mooi, Zoe! Maar ik zou toch oppassen met je telefoonnummer zomaar openbaar zetten, je kunt daar best wel veel gedoe mee krijgen. (zeker als je ondertussen ook een foto in lingerie op je homepage zet, ik denk zelf dat mensen daar vrij snel iets verkeerds van gaan denken/mee gaan doen)
Maar wanneer jij er over hebt nagedacht en denk dat het wel kan, dan is dat natuurlijk helemaal aan jou! :)

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:51

Mijn vriendin en ik ( M_Nouska) Vloggen sinds gisteren. Over ons leven als we samen zijn (paarden dus) echt super gezellig ! we hebben nog maar 1 filmpje maar ik vind het super leuk om te doen! https://www.youtube.com/watch?v=sgKzv2I ... 9UqQ4xDjiw dat is de link naar ons fimpje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:31

Ik zou ook nooit mijn telefoon nummer op mijn blog zetten, helemaal niet in combinatie met zeer herkenbare foto's.
Er zijn zoveel rare mensen die het leuk vinden om je te stalken of vieze praatjes te houden via de telefoon.
Maar goed, het is je eigen keuze natuurlijk ;)

Vind je blog wel erg leuk!

Ik kan maar niet ophouden met spelen met dit lakje...
Poison Apple

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 12:28

Oeh die foto had ik niet op mijn blog geplaatst. Je zet daarmee een toon die eigenlijk niet bij je blog past, zeker in combinatie met je telefoonnummer. Je moet het natuurlijk zelf weten.

Een apart lakje Anc, niet mijn kleur alleen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:18

Ik zou je nummer ook weghalen, er lopen echt veel creepy gasten rond....

Omdat ik een bedrijf heb, ben ik verplicht een telefoonnummer en adres te vermelden op mijn site. Daar word je echt niet altijd vrolijk van. Laatst werd ik gebeld door iemand die wou weten of ik m'n string kwijt was (Hallo Joyce? Ben jij toevallig je stringetje kwijt?!) en laatste kreeg ik een mail, met daarin de vraag of ik bij een stelletje schoon wou komen maken voor €25,- per uur, maar dan moest ik wel in pumps en een string komen. En zo krijg ik nog wel eens wat van dat soort telefoontjes en mailtjes. Als het had gekund had ik mijn nummer offline gehaald en ook onbekende nummers moet ik opnemen, omdat het klanten of leveranciers kunnen zijn.

Izabelle

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:33

Ik vind een telefoon nummer ook heel riskant, het idee dat de hele wereld je zomaar kan bellen zit mij niet echt lekker. :P
Ik heb vandaag een stukje geschreven over figuurtjes scheren op je paard:
http://equinonline.wordpress.com/2014/1 ... er-ideeen/
Wat is fijner, zo'n rijtje met meerdere kleine foto's of zo'n grootte foto. Ik heb het nu door elkaar gedaan wat best rommelig staat maar ik ben nog aan het experimenteren. :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 06:57

Wat goed zeg dat velen van jullie zo regelmatig nog schrijven! Nu ik zwanger ben en werk heb ik er helaas veel minder tijd en vooral energie voor. Pak nog zelden mijn laptop als ik thuiskom van het werk.

Mijn laatste blog ging over mijn zwangerschap. Hier toen niet geplaatst geloof ik.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 07:46

He, is de titel van ons topic nou zomaar veranderd? :\ (Ok, prima) :)

Op mijn blog vandaag weer een receptje, home-made apple pie granola.
Ik ben inmiddels ook ongeveer tevreden met mijn nieuwe lay-out, bedankt voor alle positieve reacties daarop trouwens! :)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 11:26

Hoi hoi!

Na een tijdje mee gelezen te hebben, meld ik me ook met gelijk een vraag; Ik heb een tijdje geblogt ondere een verplichte schoolblog voor mijn opleiding met in de naam; .blogspot.nl
Deze blog is al een tijd niet meer gebruikt, maar ik mis het bloggen wel. Ik wil nu graag een lifestyle blog beginnen, maar dan een als domein .nl Ik heb al een lange tijd veel gegoogled en op allerlei sites rondgekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer om hoe ik nu moet beginnen. Ik ben nu niet bepaald technisch en handig met computers/internet aangelegd helaas.. Iemand die mij misschien wat tips kan geven en mee kan helpen een begin te maken aan mijn eigen blog? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:02

Ik heb al een tijdje niet meer geblogd (laptop was even ziek) maar ik ben weer begonnen!

Single zijn deel 1

Single zijn deel 2

Ik heb overigens geen mail of telefoonnummer in mijn blog. Je weet niet wie het leest. Ik ga even teruglezen!
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 17-10-14 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:06

hoi! Ook ik kom weer even de bocht omgevlogen! Ik lees nog steeds alle post mee, maar post zelf nogal weinig. Druk met de studie (die trouwens wel heel erg leuk is!) en werk.

@Birgit Ik host zelf mijn website op Antagonist daar kan je een .nl of eigen domein zoals ze dat noemen kopen. Vanuit daar kan je er ook voor kiezen om wordpress te gebruiken als 'systeem' om te bloggen. Zo heb ik het ook gedaan. Misschien even op de site van Antagonist kijken bijvoorbeeld voor een wat betere uitleg?

Oh en dit heb ik gisteren gepost op de blog. Over liefde, het gevoel en genieten.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:21

Ooh lieveli, heerlijk geschreven. _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:22

Ik heb vandaag OPI Bearest of Them All op mijn blog. Ik vind hem mierzoet maar stiekem toch wel schattig.

Leuke posts weer meiden!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:35

Wat een geweldige stukjes lieveli! :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:06

Oh mijn god lieveli dat einde van het tweede stukje :') :') Dat je de facepalm nog inwendig hebt kunnen houden :+