Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Helaas ben ik hier al een poosje niet meer actief geweest maar al die tijd nog steeds met Tony aan het schrijven(op wat drukke periodes na).
Zijn zaak zou opnieuw bekeken worden en het leek erop dat zijn zaak positief afgehandeld zou worden en dat hij vrij zou komen.
Helaas kreeg ik vanmorgen het bericht dat Tony er niet meer is en hij zichzelf heeft opgehangen met zijn schoenveter.
Ik kan het niet bevatten, zeker niet omdat zijn zaak opnieuw bekeken word met positief uitzicht.
SteffiiY schreef:Ja Antonio Williams Isegrim.
Ik heb inmiddels diverse medegevangenen ''gesproken'' en ook bericht van de advocaat ontvangen(via zijn moeder etc.)
Conclusie: De kans dat hij zelfmoord heeft gepleegd is héél klein, hij had geen reden dat zelfmoord want hij zat juist in een lichtpuntje.
Harris County Jail staat onwijs slecht aangeschreven en de kans is groot dat hij vermoord is.
Ik denk er nog iedere dag aan dat dit gebeurd is met hem. De kans was namelijk heel groot dat zijn zaak opnieuw in het licht kwam en de kans was groot dat hij vrijgesproken werd gezien de getuigen die hem toendertijd beschuldigd hebben waren omgekocht en dit hebben toegegeven begin dit jaar.
djuulsie schreef:Gecondoleerd Stef.
Kreeg er een brief over van zijn beste vriend, die was er kapot van.
Goh, Isegrim, jij weet ook overal wat van he