Sanano schreef:Morgen begint mijn nieuwe baan en ik ben zenuwachtig zo onnodig denk ik maar goed.
Heel veel succes!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Collega boodt een KitKat aan, ik wees die af want wil niet snoepen op kantoor. Vielen 2 collega's enorm over want als ik me al te dik vond hoe moesten zij zich dan wel niet voelen. Gewoon gelukkig zijn met je gewicht, toxic dieet cultuur tegenwoordig idk wat ze allemaal zeiden.
Ik zei letterlijk alleen dat ik niet wil snoepen op kantoor. Volledige skinny shaming (heeft dat een naam?) terwijl ik gewoon een normaal postuur heb. Was bijzonder.
Sanano schreef:dank jullie wel ik ga in een kleding winkel werken heb nu bijna twee jaar bij de action gewerkt. Was leuk ik heb jaren lang thuis gewerkt als gastouder maar was wel aan wat anders toe contract werd niet verlengd, voor idote reden (tenminste dat vond ik) bij de action. Dus moest sowieso wat anders maar dit lijkt me ook een stuk leuker om met deze nieuwe baan te beginnen.

Marcella schreef:Trouwens datalek odido heb je kans dat je rekening geplunderd kan worden door automatisch incasso.![]()
Denk dat ik maar eens moet gaan denken over overstappen. Maar betaal nu nog geen 60 euro in de maand voor mobiel en internet thuis.
Ben benieuwd of ik nog een extra opvlamming reuma ga krijgen. Dan moet ik maar zorgen dat ik uit de buurt van het ziekenhuis blijf.