Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 19:54

Sanano schreef:
Morgen begint mijn nieuwe baan en ik ben zenuwachtig zo onnodig denk ik maar goed.

Heel veel succes!!

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 20:21

Sanano schreef:
Morgen begint mijn nieuwe baan en ik ben zenuwachtig zo onnodig denk ik maar goed.

Spannend, succes!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 20:25

Collega boodt een KitKat aan, ik wees die af want wil niet snoepen op kantoor. Vielen 2 collega's enorm over want als ik me al te dik vond hoe moesten zij zich dan wel niet voelen. Gewoon gelukkig zijn met je gewicht, toxic dieet cultuur tegenwoordig idk wat ze allemaal zeiden.
Ik zei letterlijk alleen dat ik niet wil snoepen op kantoor. Volledige skinny shaming (heeft dat een naam?) terwijl ik gewoon een normaal postuur heb. Was bijzonder.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 20:42

Moet je toch zelf weten of je wel of niet snoep.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 21:05

Nyaleti schreef:
Collega boodt een KitKat aan, ik wees die af want wil niet snoepen op kantoor. Vielen 2 collega's enorm over want als ik me al te dik vond hoe moesten zij zich dan wel niet voelen. Gewoon gelukkig zijn met je gewicht, toxic dieet cultuur tegenwoordig idk wat ze allemaal zeiden.
Ik zei letterlijk alleen dat ik niet wil snoepen op kantoor. Volledige skinny shaming (heeft dat een naam?) terwijl ik gewoon een normaal postuur heb. Was bijzonder.

Herkenbaar is dit. Dat ik slank ben betekent niet dat ik mezelf dan maar iedere dag moet volproppen met troep, maar daar denken sommige mensen anders over.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 21:20

Morgen een zitting, toch wel een beetje gespannen :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 21:22

Onder body positivity valt naar mijn mening ook gewoon je goed voelen in je lichaam, en nee zeggen tegen iets zoets als je daar geen zin in hebt hoort daar ook gewoon bij.

Ik heb veel te tere handjes. Nu dat ik wat serieuzer rijd heb ik mijn ringvingers echt goed open liggen. En natuurlijk ben ik slim genoeg om mn handschoenen thuis te laten liggen :')

Sanano

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 21:50

dank jullie wel ik ga in een kleding winkel werken heb nu bijna twee jaar bij de action gewerkt. Was leuk ik heb jaren lang thuis gewerkt als gastouder maar was wel aan wat anders toe contract werd niet verlengd, voor idote reden (tenminste dat vond ik) bij de action. Dus moest sowieso wat anders maar dit lijkt me ook een stuk leuker om met deze nieuwe baan te beginnen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 22:01

Sanano schreef:
dank jullie wel ik ga in een kleding winkel werken heb nu bijna twee jaar bij de action gewerkt. Was leuk ik heb jaren lang thuis gewerkt als gastouder maar was wel aan wat anders toe contract werd niet verlengd, voor idote reden (tenminste dat vond ik) bij de action. Dus moest sowieso wat anders maar dit lijkt me ook een stuk leuker om met deze nieuwe baan te beginnen.

Heel veel plezier met je nieuwe baan!

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 22:04

Hormonen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 06:39

Succes Sanano!

Ik ben zo toe aan vakantie. Ga deze week heel erg door het stof moeten om alles af te krijgen. Vandaag beoordelingsgesprek, maar heb het zo druk gehad, dat ik me nu pas zenuwachtig ga voelen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 06:49

Ik ben moe, het is nat, ik moet eigenlijk achter mn stagebegeleider aan om wat dingen te regelen maar mijn hoofd is aan het doomdenken :')

Mijn grootste redding is soms echt dat ik samen met één van mijn vrienden de trein pak zodat ik niet alleen hoef te reizen, anders kwam ik op zulke dagen gewoon niet :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 06:53

Ergernis is dat ik al vanaf 4.50u klaarwakker ben.
Echt in slaap vallen lukt niet.

Rug is beter dan vorige week, alleen lang zitten, staan, bukken en zelfs liggen lukt niet echt.

Het heeft een beetje een zeurend gevoel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 07:58

Ik val hier op het werk steeds bijna in slaap...heb ook niet heel goed geslapen vannacht. :\

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 08:35

Na 3 dagen carnaval werken van 9 tot 20 uur. Nu al aan het aftellen en ben ik nog thuis haha. Volgend jaar maar dagje vrij nemen na carnaval.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 08:41

Succes vandaag Sanano!

Hier wakker geworden met lage rugpijn die door straalde naar de maagspier en mijn werk polo shirt vergeten terwijl hij naast mij lag. Gelukkig nog Werkvest op werk liggen, maar voelt zo kaal als je het gewend bent met de polo er onder te dragen.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 08:42

Spanning in mn lijf.
Hierdoor slecht slapen, makkelijk overprikkeld, overprikkelen lukt niet echt en daardoor slaap ik slecht, waardoor ik weer makkelijk nog verder overprikkeld raak.

Jeej voor dit cirkeltje %)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 10:04

Dat mensen meteen zo gaan zeuren over veiligheidsschoenen en gedoe zodra iets rondom een paard gebeurt.

Als ik een keer over mijn eigen voeten struikel ga ik toch ook niet meteen met een rollator lopen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 10:07

Gisteren 4x zeiknat geregend en vanmorgen in 10 minuten tot op mijn onderbroek toe nat geregend alweer! -:(- |o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 11:18

En dan zitten we weer bij de fysio. -O-

Nu eerst wachten tot ie klaar is, en dan bespreken.

Zittend stofzuigen deed zeer, en dat hoort denk ik niet.

Als hij het wilt bekijken, zit ik in een week 3 x bij de Manueel. 8)7

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 12:00

Marcella schreef:
Trouwens datalek odido heb je kans dat je rekening geplunderd kan worden door automatisch incasso. _-:(

Denk dat ik maar eens moet gaan denken over overstappen. Maar betaal nu nog geen 60 euro in de maand voor mobiel en internet thuis.

Ben benieuwd of ik nog een extra opvlamming reuma ga krijgen. Dan moet ik maar zorgen dat ik uit de buurt van het ziekenhuis blijf. :+

Overstappen zal niet kunnen voorkomen dat zulke dingen gebeuren, want je gegevens zijn al in verkeerde handen en dat is helaas niet terug te draaien...

Ik baal er van. Maar ben al sinds m'n 1e mobiele telefoon bij TMobile en nooit problemen gehad.

Ergenis van vandaag is dat ik kapot moe ben en t alleen maar erger lijkt te worden over de dag. Oh, en de hond van de achterburen die weer buiten is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 12:09

TMobile inderdaad nooit problemen nergens mee. Maar met Odido is het nu regelmatig raak met storingen ook. Datalek zou niet alleen reden voor overstappen zijn.

Wilde naar de moestuin, maar bibberbenen dus lijk mij niet wijs.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 12:44

Algehele baaldag. Tot nu toe is 2026 een klotejaar. In januari m’n baan kwijt geraakt en op skivakantie op dag 1 m’n kruisband afgescheurd. Dus ik zit thuis en kan ook niet veel doen want moet nu aan een heel intensieve revalidatie gaan beginnen. Tel daar bij ellendig weer op en nog geen enkel vooruitzicht op lekker lenteweer. Ga d’r voor qua revalideren en zal ook zeker wel weer m’n positieve inslag terug vinden maar vandaag is alles gewoon even poedersuiker.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 12:47

Een freelancer die voor geen meter luistert naar de instructies die wij m geven. Vorig jaar was dat ook al zo'n gekloot toen de baas op vakantie ging en hij het werk zou overnemen, ik had gehoopt dat het dit jaar beter zou gaan maar het is weer één doffe ellende :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 12:54

En net op het moment dat we met de klas onze tickets naar Berlijn willen boeken ligt de site van ns international eruit :+