Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 16:49

Thanks, in het kader van 'daad bij het woord' heb ik gelijk maar even de stalcoördinator geappt. Want natuurlijk heb ik nog maar één les op mn leskaart staan, dus even kijken hoe we dat dan gaan regelen want nog eens een leskaart van tien weken kopen om er de vier weken opzegtermijn van op te rijden zou een beetje jammer zijn :=

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 16:59

Foaly schreef:
Thanks, in het kader van 'daad bij het woord' heb ik gelijk maar even de stalcoördinator geappt. Want natuurlijk heb ik nog maar één les op mn leskaart staan, dus even kijken hoe we dat dan gaan regelen want nog eens een leskaart van tien weken kopen om er de vier weken opzegtermijn van op te rijden zou een beetje jammer zijn :=

3 losse lessen erbij doen? Is 4 weken. Voor mijn idee is een rittenkaart op zichzelf staand en zou er geen opzegtermijn bij moeten komen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 17:05

Ja, de stalco appte gelukkig gelijk terug dat dat geen probleem was. Nu nog even de officiële mail opstellen, merk wel dat het berichtje aan de stalco al gelijk opluchting gaf dus nogmaals, dit is wel echt de juiste beslissing :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 18:16

Kom er net achter dat het e-mailadres van de stal waar ik morgen zou starten niet overeen komt met het adres dat bij de KNHS bekend is voor annuleringen. Zojuist nog maar een mail gestuurd naar hen. Ga ik niet op wedstrijd, zit ik hierover te stressen.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:34

Dat mijn grote vriend (paard) op de manege niet lekker is. Hij kwam goed van het land af na de zomerstop, maar drie dagen later ging het opeens niet zo goed. Zelfde dag nog DA erbij gehad en staat nu onder behandeling. Ik vertrouw de eigenaar echt 100% hiermee, dus komt vast wel weer goed. Maar vind het gewoon zo vervelend voor paardlief.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:37

denisesilver schreef:
Kom er net achter dat het e-mailadres van de stal waar ik morgen zou starten niet overeen komt met het adres dat bij de KNHS bekend is voor annuleringen. Zojuist nog maar een mail gestuurd naar hen. Ga ik niet op wedstrijd, zit ik hierover te stressen.
Ik zou beide mails in de TO regel zetten en zo afmelden, dan komt het iig op de goede aan welke van de 2 dat ook is en kan niemand zeggen dat je de andere had moeten gebruiken. En dan ook in die mail bij de stal aangeven dat die mails verschillen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:42

Mensen die niet reageren als je appt.
Echt kwader kun je mij niet krijgen _-:( _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:46

Laatste werkweek voor de vakantie , en alles wat mis kan gaan, gaat ook mis. Inmiddels heb ik al wat uurtjes extra gedraaid.

Oh en aan een bekende boodschappen keten die een hele rare constructie heeft als zij de boodschappen bij een ander adres afleveren.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:57

Dat je in December een honden pension bespreekt en betaald voor vakantieopvang eind augustus voor 2 weken.
Maar niet op de hoogte zijn gebracht dat ze tijdelijk zijn gesloten.

Gelukkig heeft ze een oplossing gevonden want 1 week voor de vakantie waar kan ik anders nog opvang vinden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 21:01

Iemand die boos was omdat ik tegen een familielid met Down zei dat ik geen vieze woorden wilde horen in de winkel en dat we dan meteen weer naar huis zouden gaan.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 23:19

Zebrastreep schreef:
Laatste werkweek voor de vakantie , en alles wat mis kan gaan, gaat ook mis. Inmiddels heb ik al wat uurtjes extra gedraaid.

Oh en aan een bekende boodschappen keten die een hele rare constructie heeft als zij de boodschappen bij een ander adres afleveren.

-O-

Ergens herkenbaar.

Medicijnen die niet geleverd zijn, fout geleverd, spoed leveringen aanvraag die te laat binnenkomen.
8 telefoontje verder. :')

Boodschappen hier ook, speciaal maaltijden bedrijf, die soms maar bedenkt dat je de maaltijden van dinsdag ook bij woensdag in kan dumpen, medewerkers in paniek, van andere afdelingen verdelen en volgende dag dus dubbele maaltijden hebben. Ook altijd een feestje.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 23:56

Cambionn schreef:
Dat mijn grote vriend (paard) op de manege niet lekker is. Hij kwam goed van het land af na de zomerstop, maar drie dagen later ging het opeens niet zo goed. Zelfde dag nog DA erbij gehad en staat nu onder behandeling. Ik vertrouw de eigenaar echt 100% hiermee, dus komt vast wel weer goed. Maar vind het gewoon zo vervelend voor paardlief.

Heeft hij last van de overgang van gras naar hooi?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 23:58

ellepel schreef:
Mensen die niet reageren als je appt.
Echt kwader kun je mij niet krijgen _-:( _-:(

Ik kan daar ook niet tegen. Heb weleens gestuurd "graag reactie" :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 23:59

Dat mensen steeds vaker 'er' vergeten.

Heen gaan is echt echt écht iets anders dan er heen gaan.

Ik lees het op facebook, bokt, elders.
Maar ook in bijvoorbeeld medische topics.

Geeft toch een beetje een heel andere boodschap.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 00:26

imaudy schreef:
Cambionn schreef:
Nee dat is het niet. Het is wel bekend wat het probleem is, en zoals gezegd is de DA er ook bij betrokken. Hij wordt ook goed verzorgd en krijgt tijd om te herstellen. Maar het is niet mijn paard, ik lease hem enkel, dus wil eigenlijk niet op zijn medische status zelf ingaan online noch die bediscusseren. Dingen kunnen soms een eigen leven gaan lijden en dat is rot voor de eigenaar, die juist echt haar best goed en om het paard geeft.

Ik wou eigenlijk gewoon ff kwijt dat ik het rot vind dat hij zich zo slecht voelt nu. Dat is gewoon niet leuk, maar helaas kun je niet *poef* ineens alles goed maken. Het heeft tijd nodig, en je kan dat niet eens uitleggen aan een dier.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 01:02

denisesilver schreef:
[ Afbeelding ]
Leuk joh elektrisch fornuis. Kunnen ze die dingen niet maken met standaard de aanzetknop achteraan, zodat de kleine mensen onder ons er niet op kunnen gaan hangen? Lijkt me ook wel handig als je kleine kinderen hebt rondlopen overigens

Als het goed is zit er wel een ‘kinderslot’ op.
Die kun je waarschijnlijk instellen.

Hier ook moeten doen omdat de kat mijn afzuiger op standje turbo aan bleef doen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 01:16

Cambionn schreef:
imaudy schreef:
Nee dat is het niet. Het is wel bekend wat het probleem is, en zoals gezegd is de DA er ook bij betrokken. Hij wordt ook goed verzorgd en krijgt tijd om te herstellen. Maar het is niet mijn paard, ik lease hem enkel, dus wil eigenlijk niet op zijn medische status zelf ingaan online noch die bediscusseren. Dingen kunnen soms een eigen leven gaan lijden en dat is rot voor de eigenaar, die juist echt haar best goed en om het paard geeft.

Ik wou eigenlijk gewoon ff kwijt dat ik het rot vind dat hij zich zo slecht voelt nu. Dat is gewoon niet leuk, maar helaas kun je niet *poef* ineens alles goed maken. Het heeft tijd nodig, en je kan dat niet eens uitleggen aan een dier.

Fijn dat jullie weten wat het is. Altijd spannend/stressvol als een dier wat mankeert. Hoop snel op verbetering.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 09:09

Femke_Tweety schreef:
Dat mensen steeds vaker 'er' vergeten.

Heen gaan is echt echt écht iets anders dan er heen gaan.

Ik lees het op facebook, bokt, elders.
Maar ook in bijvoorbeeld medische topics.

Geeft toch een beetje een heel andere boodschap.

Beetje dezelfde trant als 'verassing'? :D :+ (In plaats van verrassing)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 09:25

Ik doe vandaag een dagje de paarden. Had al helemaal bedacht dat ik mooi even een ochtendritje kon doen, even naar het rengalop pad en hoofd leeg, daarna lekker de hele dag het land op en beestjes 's avonds weer naar binnen

Regent het de hele ochtend -O- het is straks wel droog en gaat 's avonds pas weer regenen als het goed is, dus ze kunnen wel naar buiten, maar mijn motivatie voor de buitenrit is weg :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 09:26

Ja, net zoals onze afdeling Communicatie die eens op de website zette "prettige hemelvaart!" I.p.v. Hemelvaartsdag :+

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 10:16

Volgens de buienradar zou het allang droog moeten zijn hier. En toch komt het met bakken uit de lucht. Blij met mijn regenjas en de overdekte zitplaatsen. Ben bij een runderclinic WE als toeschouwer }:0

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 10:53

Dat het weer vies benauwd is.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 11:47

prompter schreef:
Ja, net zoals onze afdeling Communicatie die eens op de website zette "prettige hemelvaart!" I.p.v. Hemelvaartsdag :+

Grinnik, oeps :') :D

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 11:56

Dat de verhuurder hier deze morgend aanbelde en in de tuin kwam om op alle ramen en deuren te bonken.
Ik lag verdorie uit te slapen.
Ik voel me als opgejaagd wild.Wat een nare ervaring dit,een 'vreemde'die onverwacht in de tuin zit rond te lopen en binnen gluurt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 12:09

Altijd als je bijna op vakantie gaat moet er iets stuk gaan aan je auto. Dit keer de gasveren van de kofferbak. Heel handig als je alleen op vakantie gaat :+

En nergens meer voor maandag een onderdeel te krijgen natuurlijk.