Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Mo_86 schreef:Mijn lichaam. Na een zware dag waarbij ik me steeds slechter ging voelen op het laatst even m’n temperatuur gemeten. 40 graden. Nu half stikkend door de vele hoestbuien de treinreis overleven zodat ik straks m’n bed in kan. Hoop dat dit morgen over is. Niks aan.
Damn, pas je wel op. Beterschap!
xxxmh schreef:Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.
Siggislief schreef:xxxmh schreef:Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.
Ik ben 35 en woon ook nog thuis, en gaat niet zo lekker makkelijk in omgeving Amsterdam.
Mijn ergernis had een vreemde wending..
Ik kwam thuis rond 16.30u.
Leg al mijn spullen wat ik in mijn jaszak had zitten op tafel.
- Portemonnee, sleutels, telefoon, autopapieren, autosleutel, oordopjes...
Ik ga rustig zitten met een kop thee, en m'n vader moest nog naar boven om iets te doen
en neemt zoals gewoonlijk de spullen mee voor de auto (autosleutel & papieren).
Dus ik dacht leuk, ik ga even mijn telefoon pakken en nergens te vinden.
Eerst naast mij gekeken op de stoel daar lag ie niet, ligt ie dan in mijn tas? Nee ook niet.
Ligt ie dan weer in mijn jas? Nergens in mijn jas zat ie ook niet..
Nog een rondje huiskamer/keuken gegaan, nergens te vinden.
Uiteindelijk naar boven gelopen om de auto sleutel te pakken, misschien ligt ie in de auto?
ook daar lag dat ding niet..
Uiteindelijk naar boven geroepen kan je eens naar mijn telefoon bellen want ik kan hem NIET vinden!
Gaat dat ding af boven op de werkkamer van mijn vader..![]()
Man, daar heb ik mijn telefoon niet neergelegd en al helemaaaaaal niet geweest!!
Mijn vader dacht dat het zijn telefoon was..
Merlen schreef:Ik wilde hier toch nog even een update geven over mijn kat die overal poepte en plaste behalve in de kattenbakken.
Dit is volledig gestopt en wel door iets heel eenvoudig;mijn aroma spray die ik zelf maak van catnip en in de bakken spray.Ik hoef het op dit moment eigenlijk niet meer te gebruiken maar af en toe doe ik het nog wel.
xxxmh schreef:Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.
prompter schreef:Aan de dame die hier op kantoor de koffie-automaten bijhoudt. De meest negatieve persoon die ik ooit ben tegen gekomen. Ze klaagde zelfs een keer over ons warme water in de keuken, dat zou "te warm" zijn. En vanochtend wenste ik haar "goedemorgen", in de veronderstelling dat het vandaag wel zou gaan omdat ze de andere dagen altijd roept "is het al vrijdag?!", maar nu "kon ik dat 'goede' wel weglaten".
Echt, ik heb haar nog nooit zelfs maar zien glimlachen. Een volgende keer als ik haar zie wacht ik wel een kwartiertje met koffie halen tot ze weg is