Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:53

CastaMickey schreef:
Ik doe geen kerstkaartjes, zo'n doos met allemaal dezelfde kaarten waar je alleen maar fijne kerst & gelukkig nieuwjaar opzet vind ik te saai (voor mezelf om te sturen) dus ik wil dan wel persoonlijke boodschappen en kaartjes voor iedereen :o
Wat een gave paketten weer <3 sterkte met raden iedereen haha!

Psssttt het is dan ook de bedoeling dat je zelf een persoonlijke boodschap in het kaartje zet. :+

miccamaaike

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:35

Ik zag een kaartje in de brievenbus dat mn pakket morgen op t postnl punt ligt. Dus morgen hopelijk mn pakketje afhalen. Zou wat zijn als dit heel iets anders blijkt te zijn.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:35

fohadie schreef:
CastaMickey schreef:
Ik doe geen kerstkaartjes, zo'n doos met allemaal dezelfde kaarten waar je alleen maar fijne kerst & gelukkig nieuwjaar opzet vind ik te saai (voor mezelf om te sturen) dus ik wil dan wel persoonlijke boodschappen en kaartjes voor iedereen :o
Wat een gave paketten weer <3 sterkte met raden iedereen haha!

Psssttt het is dan ook de bedoeling dat je zelf een persoonlijke boodschap in het kaartje zet. :+

Lege kaarten waar je alleen fijne kerst gelukkig nieuwjaar inzet, dus dat zelf erin schrijft. Heel veel mensen doen alleen dat :p

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:47

Secret Santa Hints

Citaat:
Menino, a little bird told me... Dat jouw eerste hint, het Russische woord, niet klopt :n Dus daar moet je even verder naar kijken :j
Verder zijn de pannenlappen zelf geen hint, maar zit de hint in het doosje van de pannenlappen.
Alle hints die je moet hebben, zitten in de doosjes :j

Citaat:
@Banjer... A little bird told me... De letter N in het raadsel is fout...
Succes :*

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@Zertab, jouw Santa is nog heel druk bezig een pakket samen te stellen.
Echter, ziet hij/zij staan dat jij liever geen 2de hands spullen ontvangt, met als uitzondering boeken. Hoe denk jij over tweedehands spelletjes? Yeah or Nee?

Secret Santa Pakketjes Speurtocht

Citaat:
@Jolien87, de altijd ijverige hulpelfjes van Santa en PostNL zijn langs geweest bij jouw huis, maar je was helaas niet thuis! Jij mag jouw pakket ophalen bij de Jumbo in Vriezenveen!

Citaat:
@Miccamaaike, dezelfde ijverige hulpelfjes van Santa en PostNL hadden helaas ook geen geluk toen ze bij jouw huis langs kwamen.
Jij mag je pakket morgen ophalen bij Hubo XL in Zuidwolde

Volgens mij heb ik nu alle pb's gehad, mocht ik iets gemist hebben, laat het mij even weten. PB's die ik niet gemist heb maar die straks nog binnen komen, worden vrijdag geplaatst :j
(behalve de spoedjes uiteraard, we willen wel dat iedereen op tijd het pakket ophaalt :j )

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:05

Oehlala, spannend!
Ik ga hem morgen direct na het werk ophalen *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:10

Ik vind kerstkaartjes echt zooo leuk :') Ik schrijf er wel elk jaar minder, merk ik. Dit jaar 3 met een postzegel, de rest krijg ik wel persoonlijk geleverd. Allemaal een postzegel is een dure grap haha.

Zonet de pakjeskist gecontroleerd: de poezen hun eten is hier nog steeds niet, mijn covertje wel, en ik krijg duidelijk Rituals van mijn vriend want de doos was niet bepaald subtiel :') Nu maar hopen dat het de mandarijn is, want de rest vind ik maar mwah :') En nog geen SS-pakket, maar dat maakt later het raden hopelijk wel makkelijker :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:27

Tweedehands spelletjes mits gewoon nog schoon enzo zijn prima :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:29

Wij hebben de allerbeste postnl bezorger, ze kwam net terug. Wat een topper!

Echt een mega pakket! Wordt vervolgd!

Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:37

Jeeeeeetje, wat een bijleesklus was dit.

Ik reageer even algemeen: weer veel toffe pakketten, ik val in herhaling.
Morgen ook nog pakketten af te halen of worden bezorgd, het is nog niet over. *\o/*

Heeft iemand nog puzzelhulp nodig?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:46

Lieve Ss,

Ik wil je even bedanken, krijg zojuist appje van mijn moeder dat je pakketje afgeleverd is.
Probeer ‘m zo snel mogelijk op te halen en te openen.

Maar dan weet je iniedergeval wel dat ie heelhuids is aangekomen! <3 dankjewel!!

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:07

Ooo Maaike, wat een lieve bezorger dat die speciaal terug is gekomen!

Nog even over kerstkaarten, wij maken ze ieder jaar ook zelf, fotokerstkaarten. Zijn er best wel wat die er naar uitkijken wat we de beesten nu weer hebben aangedaan. _O- 3 keer raden wie dan ook altijd de klos zijn op de foto. :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jeetje wat ben ik verwend, werd er emo van. Een geweldige retro mok, een vintage Disney glas, muisjes jammie,handschoenen zonder vingers, een roze ding dat volgens mij voor guasha is, klopt dat lootje ? Lekkers voor de paardjes en voor de katten. Een James Herriot boek dat ik nog niet heb. Een ander spannend boek dat ik ook nog niet heb. En een bal om chocolademelk te maken en een lief klein flesje met een boodschap die ik er niet uit durf te halen. Zou hef een hint zijn ? Maar in de brief staat 2 glittertjes zijn hints dus denk het niet. Vind alles zooooo leuk ! En nu speuren naar mijn SS.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 14-12-22 19:33, in het totaal 4 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:16

Oh dat eenhoornpakpapier! <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:18

Wauw wat een mooi pakket!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:20

Leuk pakket weer! *\o/*
Ik ben benieuwd wat er in dat flesje zit.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:21

Banjer schreef:
Oooh wat gaaf Romy! Waar woon jij?

Maastricht

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:24

Prachtig! Dat inpakpapier ook en die Snoepjes voor de paarden ook zo leuk <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:28

StonedRomy schreef:
Banjer schreef:
Oooh wat gaaf Romy! Waar woon jij?

Maastricht

Dat is lekker bij de deur Banjer. _O-

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:31

Sam_I_Am ben jij mijn Secret Santa ?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:32

Neonlight schreef:
Leuk pakket weer! *\o/*
Ik ben benieuwd wat er in dat flesje zit.

Glittertjes en een papiertje maar durf het papiertje er niet goed uit te halen.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:32

Ooh geweldig weer pakketten oeeeh super spannend

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:38

hahahatsjoe schreef:
[ [url=m/nYBN72.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LPjh08.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Pv41KZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qE4jL7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OX79QK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NAsXs2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GfX4ac.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bBmlc6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje wat ben ik verwend, werd er emo van. Een geweldige retro mok, een vintage Disney glas, muisjes jammie,handschoenen zonder vingers, een roze ding dat volgens mij voor guasha is, klopt dat lootje ? Lekkers voor de paardjes en voor de katten. Een James Herriot boek dat ik nog niet heb. Een ander spannend boek dat ik ook nog niet heb. En een bal om chocolademelk te maken en een lief klein flesje met een boodschap die ik er niet uit durf te halen. Zou hef een hint zijn ? Maar in de brief staat 2 glittertjes zijn hints dus denk het niet. Vind alles zooooo leuk ! En nu speuren naar mijn SS.

Wat superleuk inpakpapier, vanwaar komt die?

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:50

Jullie hadden nog foto’s en een verslag van mij tegoed :)

Gisteren toen ik thuis kwam stond daar al een heel mooi pakket op mij te wachten. Met een heleboel vrolijk ingepakte cadeautjes!
Afbeelding
Afbeelding

Met een kaart met voorop de neus van Jimmy (paard van Apple) en daarin een verhaal dat hij zich voorstelde en dat hij er ook speciaal voor Eva voor had gezorgd dat zij ook een pakje kreeg. En inderdaad, op 1 pakje stond haar naam. In de tweede regel van de kaart stonden de worden ‘volgtopic’ en ‘kwajongen’ en toen wist ik eigenlijk al gelijk dat Apple dit jaar mijn Santa is geweest (ik heb een goed geheugen voor niet altijd even nuttige feitjes).

Afbeelding
Ik heb een heleboel leuke dingen gekregen, twee kookboeken (vooral de Hollandse recepten vind ik super leuk!), paarse ballen, een slinger en een piekje voor in mijn kerstboom, stoofperen jam (volgend jaar ga ik ‘jam’ in mijn tops zetten, dit is al het tweede jaar dat ik goede jam heb gekregen en beide jaren is het een van mijn favoriete cadeaus) en ik ben ook erg blij met de oven thermometer. Nooit aan gedacht dat dat handig zou kunnen zijn, maar nu wil ik weten ook hoeveel informatie (en betere baksels) dat op gaat leveren.
De onderzetters komen ook goed van pas, degene die ik heb zijn eigenlijk net iets te dun voor warme thee bekers, deze zijn lekker dik, is mijn tafel vast blij mee.
Lieve Apple, dankjewel!
Jammer dat het alweer bijna voorbij is, mijn pakket is binnen, mijn lootje heeft haar pakket en is blij. Nu de komende dagen nog meegenieten met alle andere pakketten en daarna weer wachten tot volgend jaar!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:01

Awww, wat een leuk pakket! :D

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:19

PostNL was hier ook secret bezig! Geen pakket in de app, maar ze stonden net wel mooi met mijn pakketje voor de deur :):) :):)

Morax moest er uiteraard gelijk met zijn neus bovenop staan om te kijken of het niet toevallig voor hem was. En misschien vond ie Takkie ook wel verleidelijk... Ik vind het in elk geval fantastisch inpakpapier! :D
Afbeelding

Nu had ik gelukkig vrij snel door dat hetgeen waar mijn adres op stond een kaart was.

Afbeelding

Dit inpakpapier is helemaal top lieve Santa :* En zo erg is het nu ook niet dat het geen erge vulling was :9
Afbeelding
Uit bovenstaande kan ik natuurlijk al wat hints halen:
*) 201 km hier vandaan. Gelukkig woon ik niet midden in het land :') alle uithoeken staan nog open.
*) We delen vele dezelfde passies
*) nieuwbouwhuis
*) En ik gok ook fan van rituals. De geur op de kaart is niet meer zo sterk, maar de geur hangt er nog wel.
*) Mijn Santa loopt waarschijnlijk op hele mooie adidas schoenen, want daar zaten mijn cadeautjes in.

Hier moest ik eventjes om lachen. Je hebt het wel vakkundig weggestreept, kan het echt niet meer lezen !
Afbeelding

En in de doos zat ook nog een mooi Takkie tasje! Echt superleuk gedaan! Bij het tasje wist ik een ding ook zeker. Takkie is aantrekkelijk voor Morax!

Afbeelding

Afbeelding

En toen begon het uitpakken, wat begon met rituals (2x). Waarvan Hammam mijn favoriet ook is! :):) Ik weet niet eens meer of ik dat al eens heb benoemd hier of elders op bokt, maar schot in de roos met die geurlijn! <3

En toen kwamen de goude aapjes. Die kleur is perfect voor het interieur hier! Heb zelf toevallig ook eens voor zoiets gekeken.

De geurkaars is precies optijd :D Er staat er eentje te branden nu die bijna op is. De kleine potjes zijn supercute! Moet nog even bedenken waar ik ze voor ga gebruiken, maar ze gaan sowieso van pas komen.

Spelletje had ik nog niet en ik ga zo direct eens uitvogelen hoe die werkt. Ben heel benieuwd en wil deze sws met oud en nieuw spelen met het bezoek hier. :j

Chocolade gaat het met mijn vriend en met mij icm thuiswerken niet lang overleven ben ik bang.

Afbeelding
Afbeelding

Op de foto ontbreekt het haarelastiek/scrunchie, want die zit al in mijn haar :+ Mijn vriend keurt hem goed!

Lieve lieve santa. Heel erg bedankt voor het leuke pakket!

En nu.... ga ik even mijn laptop opstarten en stalken wie er zo'n 201 km van mij vandaan woont.
Laatst bijgewerkt door Detroit op 14-12-22 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt