Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Keizerinnnn schreef:oomens schreef:Die linker banen mogen ook niet harder dan 100, dus in principe verwacht je dat inhalen weinig zin gaat hebben als ze rechts ook al aan de 100 zitten. Dat wordt dus allemaal naast elkaar 100 rijden.
Geen probleem, zolang je zelf niet diegene bent die vindt dat de maximumsnelheid alleen voor anderen bestaat.
Maar de een rijd 100 cruise control en de ander 105
En dan heb je er nog bij die better safe than sorry 95 gaan rijden
DuoPenotti schreef:Geërgerd niet, moest er wel om lachen. Maar past ook niet in het waar word je blij van topic.
Mijn vriend heeft vakantie. Dus ik ook.
Wat betekend lui koken. Ook met pakjes en zakjes.
Het was lang geleden dat we lasagnette hadden gegeten. Dus dat gekocht.... Of is het toch boboti??
Zie recept
[ [url=m/t2NZrO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fireheart schreef:Dat mijn gas/electra contract bijna afloopt en ik daar echt paniek om begin te krijgen
[***] schreef:NS. Heb ik eindelijk wat geregeld voor mijn vogel en dan gooit de staking roet in het eten. In plaats van 3.5 uur trein en bus moet ik nu 6 uur met de bus, dat is niet haalbaar...
fotolijstje schreef:[***] schreef:NS. Heb ik eindelijk wat geregeld voor mijn vogel en dan gooit de staking roet in het eten. In plaats van 3.5 uur trein en bus moet ik nu 6 uur met de bus, dat is niet haalbaar...
Nog steeds stakingen?? Dat duurt wel lang dan.
Opzich terecht want ze worden als vuil behandeld maar ze naaien er meer de medemens mee dan NS zelf.
Suliko schreef:[***] schreef:NS. Heb ik eindelijk wat geregeld voor mijn vogel en dan gooit de staking roet in het eten. In plaats van 3.5 uur trein en bus moet ik nu 6 uur met de bus, dat is niet haalbaar...
Blablacar gecheckt om te carpoolen? Misschien is dat een optie?
[***] schreef:Suliko schreef:
Blablacar gecheckt om te carpoolen? Misschien is dat een optie?
Ken ik niet, is dat duur? Ik ging uit van een reis met het ov met studenten ov dus ik heb niet veel budget over deze maand