Janine1990 schreef:Peelie schreef:Had je al een date met hem gehad?
Ik vind het een kromme redenatie overigens. Als hij er moeite mee heeft dat mensen om hem heen trouwen en hij alleen is, dan is dat toch juist een rede om te gaan/blijven daten... zeker als je met een leuke vrouw aan het daten bent.
Gevalletje hij vind je misschien toch niet zo leuk? Ik zou het ook afkappen. Iemand die zo de verbinding afbreekt omdat het even voor 0.2 seconden "tegen zit". Moet je je voorstellen dat er wel echt stront aan de knikker is...
Nee, we hebben niet gedate.
Ik kan me juist voorstellen, zeker in de situatie waar ik nu in zit, dat je er even afstand van neemt op het moment dat je er obsessief mee bezig bent.
Hij gaf vorige week aan dat hij een pauze had genomen, maar blij was dat ik er nog was. En ook nu zegt hij dat hij echt denkt dat ik een leuke vrouw ben.
Maar ik ben wel 5 jaar ouder dan hem![]()
Ik ben dus vorige week afgeknapt op eentje die vertelde dat hij op Tenerife was beroofd door 'die vieze buitenlanders'... Dan denk ik echt; Jij was niet bepaald de Spanjaard daar he?
Naast dat ik zelf nog wel eens naar mijn afkomst (1000% kaaskop zover ik weet) wordt gevraagd door mijn huidskleur, vind ik het gewoon akelig als iemand die je niet kent zo grof kan doen over mensen in een bericht. Natuurlijk is een beroving niet echt tof, maar de agressieve manier van praten erover maakt mij instant bang.
Ontevredenheid kan ik ook vreselijk op afknappen. Doe er wat aan vriend, maar ga niet bij mij lopen piepen. Zo had ik er een poosje terug een die vertelde over hoe z'n collega's hielenlikkers waren in nog grovere taal.
Ah. Oke... ja...
Als jullie nog niet gedate hadden dat vind ik wel anders. Hij is je dan idd helemaal niet verschuldigd. Anders ook niet echt, maar je snapt wat ik bedoel.
Tjah. Jij swiped ook 5 jaar jonger. Dus ik weet niet helemaal wat voor argument je daar probeert te maken? Haha.
Via tekst iets overbrengen is sowieso bagger. Dus dat hij zegt dat jij een leuke vrouw bent, het kan gewoon een complimentje zijn... het kan ook wat anders zijn. Zonder enige intonatie oid kan je er zo weinig mee.
Als je het nog wel ziet zitten om met hem op date te gaan, dan moet je het doen, als je er geen zin meer in hebt (en dat proef ik een beetje uit jou berichtjes) dan doe je het niet. Zo simpel is het.
Chicky, jij ontmatched echt iemand omdat hij een halve dag doet over reageren. Phoe... zwaar leven