Froukje schreef:Weten mensen tegenwoordig echt niet meer wat fatsoenlijk afmelden is?
Mogelijk omdat bedrijven ook niet altijd goed fatsoen meer hebben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje schreef:Mensen die solliciteren en vervolgens niet komen opdagen of een half uur van te voren nog even een mail sturen dat ze inmiddels wat anders gevonden hebben.![]()
Weten mensen tegenwoordig echt niet meer wat fatsoenlijk afmelden is?
iirrssjjee schreef:wyoming schreef:Als je een paar waterschoenen van mijn zoon was, waar zou je je dan verstoppen? Ik kan ze nergens vinden en hij heeft ze volgende week nodig.
In de zwemtas van een ander kindje, in het zwembad op de bodem, in de kleedkamer(dat is waar ze op mijn werk regelmatig te vinden zijn)
wyoming schreef:iirrssjjee schreef:In de zwemtas van een ander kindje, in het zwembad op de bodem, in de kleedkamer(dat is waar ze op mijn werk regelmatig te vinden zijn)
Ik weet zeker dat ze mee naar huis zijn gekomen na het afzwemmen in december. Ze zitten in een blauwe tas. Alleen is die dus ook nergens te vinden. Dus ik ga maar nieuwe bestellen. (En ze dan waarschijnlijk vinden)
Steeph schreef:Voor ieder die al ontbijt heeft gehad: ik ben vandaag begonnen met het schoonmaken van mijn driehonderduizendde-handse toetsenbord op kantoor. En dat was verschrikkelijk nodig
Er kwamSpoiler:en
zo ongeveer een half croissantjeSpoiler:uit
drie wenkbrauwen
Froukje schreef:Mensen die solliciteren en vervolgens niet komen opdagen of een half uur van te voren nog even een mail sturen dat ze inmiddels wat anders gevonden hebben.![]()
Weten mensen tegenwoordig echt niet meer wat fatsoenlijk afmelden is?
Citaat:Neppe 'positieve coronatests', dat is verleden tijd!
Er zijn momenteel héél veel neppe ‘positieve tests’ in omloop. Daarom heeft het MT besloten dat iedereen die zich thuis positief test, zich nog een keer extra moet laten testen op het hoofdkantoor of in het bijzijn van een supervisor. Momenteel vallen er te veel medewerkers uit door deze neppe testen wat we absoluut niet kunnen en mogen accepteren. Mocht een frustratie – om welke reden dan – ertoe leiden dat je je gaat ziekmelden; dan vragen wij je vriendelijk: doe dit alsjeblieft niet! Iedereen is hier uiteindelijk de dupe van. Maak het bij ons bespreekbaar zodat we samen met jou op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing.
Steeph schreef:Voor ieder die al ontbijt heeft gehad: ik ben vandaag begonnen met het schoonmaken van mijn driehonderduizendde-handse toetsenbord op kantoor. En dat was verschrikkelijk nodig
drie wenkbrauwen
Niobe schreef:Steeph schreef:Voor ieder die al ontbijt heeft gehad: ik ben vandaag begonnen met het schoonmaken van mijn driehonderduizendde-handse toetsenbord op kantoor. En dat was verschrikkelijk nodig
drie wenkbrauwenSpoiler:
Weet je zeker dat het wenkbrauwen waren?