Van dr David Marlin, een gerenommeerde wetenschapper in de paardensport

Edit; het kan soms gebeuren dat warm water wél sneller bevriest, maar dat schijnt alleen onder bepaalde omstandigheden te gebeuren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:marleen_88 schreef:Zijn er speciale rouwauto's die 24/7 ingezet kunnen worden om een verkeersslachtoffer op te halen?
Ja, er zijn diensten die overleden mensen 24/7 van welke locatie met welke doodsoorzaak ook ophalen.
_Karlijn schreef:Mijn vader is 'gewoon' rond 3:00 's nachts thuis door het 'lokale' rouwcentrum met een rouwauto opgehaald. Was geen speciale dienst oid.
axel_1997 schreef:Voor natuurkundigen,
Is het echt waar dat heet water sneller bevriest dan koud water?
en hoe werkt dat dan.
Ik weet wel dat je sneeuw kan maken door bij heel koud weer [DON'T TRY THIS AT HOME!] kokend water in de lucht te gooien.
De theorie is dat het water vernevelt en dat de stoom de meeste warmte met zich mee neemt waardoor de nevel van vloeibaar water heel snel bevriest. Werkt dit ook zo zonder verneveling?
fohadie schreef:Nu vraag ik mij iets af: je leest en hoort overal over Donald Trump en dat hij zich moest melden bij de politie. Sommigen konden niet wachten tot ze de Mugfoto zagen. De zogenaamde politiefoto. Nu heb ik hem gezien in het AD.maar wordn die niet meer gemaakt met zo,n soort nummerbord eronder? Zoals je in films ziet? Of zie je die echt alleen in films?
Froukje schreef:Wat zijn nou echt onweerstaanbare kattensnoepjes?
We hebben vrijdag een herplaatser opgehaald maar hij is zó vreselijk bang dat hij al 2 dagen niks gegeten heeft. Ik hoop dat ik hem met iets lekkers kan overtuigen, maar ik vermoed dat alleen een whiskas snoepje niet genoeg gaat zijn.
Jolliegirl schreef:Oke..iets persoonlijks...
Een goede vriendin van me ( al twijfel ik of dit nog zo is...) Gaat trouwen.
Ze had me gevraagd voor foto's te maken, dit heb ik afgewezen omdat wij eigenlijk op vakantie zouden zijn.
Dit ging uiteindelijk niet meer door.
Aangeboden dat ik alsnog kon indien het nodig was. Niets meer gehoord.
Geen uitnodiging geen kaart niets ontvangen
Moet ik haar uit respect nu een gefeliciteerd kaart sturen aankomend weekend als ze getrouwd is?
Ergens vind ik het ronduit schandalig dat ik geen kaart heb ontvangen.
Contact komt steeds van mijn kant, niet van haar( ik gooi dat nu op het feit dat ze druk is) maar het irriteerd me.
Ik ben normaal helemaal niet zo, maar eigenlijk wil ik niet eens een kaart sturen en ben ik benieuwd of ze contact met me opneemt, en dan kan ze de terugkoppeling krijgen dat ik niet eens een uitnodiging of iets heb gehad...