Ben heel benieuwd hoe storm dit topic gaat lopen, zo op de laatste dagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Oh men, het gaat weer fout hoor.
Pakket van Jolien moest al
"rechtop staan"
69 en meer.
Nu spannend en onvoorspelbaar..
Mijn brein is echt niet gezond meer
Ik zeg even niks![]()
Is het al weekend??
fohadie schreef:Helaas Roodvos! Ik ben maar 1 Santa, en ik was de Santa van Thats me!
Wel erg grappig dat je aan mij dacht. Maar dat grijze zakje, is dat echt spijs?! Of gist? Het zou alsnog een tanker kunnen zijn, wie heeft er een tanker als paard?
Citaat:@LWDaisy, Je zou nu evenveel schijfjes als deelnemers moeten hebben.
Na hint 1 en 3 zou je een klein aantal schijfjes over moeten houden. Santa heeft alle profielen al voor je uitgeplozen en die benodigde informatie (boktnaam + woonplaats) op de schijfjes gezet.
Daarna hoef je enkel nog hint 2 te koppelen aan de overblijvende schijfjes om er 1 over te houden.
Citaat:@8nnemiek, nog even doorgaan! Je bent er bijna! Azerbeidzjan is in ieder geval goed, maar hier ga je in het topic niks over vinden. Het andere land waar je uit komt klopt niet, maar op zich moet je me met alleen Azerbeidzjan ook wel kunnen vinden. Succes nog even met de zoektocht!
Citaat:@Roosch, 2 cadeautjes waren anders dan de rest. Dit zou je kunnen leiden naar jouw Santa...
Mits je goed zoekt.
Yonker schreef:marleen_88 schreef:Wat een leuke pakketten weer, heerlijk om van mee te genieten!
Ik doe nog maar een poging..
Yonker ben jij dan mijn Santa? Het adres komt uit in VS Yonkers, lijkt erg op jouw naam?
JAAAAAAAAAAAA
Echt 100000x sorry dat de sudoku niet klopte ik schaam me echt een beetje![]()
Maar ik ben blij dat het pakket in de smaak valtDe nagellakjes komen dus uit eigen collectie maar ik heb veel en gebruik bijna niks meer dus ik d8 kan er wel paar missen
Saul schreef:Pakketjes zijn laat dit jaar![]()
Vind het ook wel spannend worden hihi.
Hier ook nog niks !