Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 09:08

Mijn afspraak is veranderd naar online ipv fysiek. :roll:
Dit zijn echt van die dingen die je niet online wil en ben een beetje zat van dat beeldbellen. :n

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 09:16

Nat geregend en een super lange dag waar ik geen zin in heb :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 09:18

He bah regen is echt vies als je nog een lange dag hebt. -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 09:30

Vannacht een super zware benauwde nacht gehad en mij daardoor vanmorgen verslapen.
Ik werd wakker op het moment dat ik had moeten beginnen met werken *zucht*

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 10:03

Dat ik helemaal in de stress zit over een belafspraak met de huisarts straks. Ben dan bang dat ie niet door wil pakken. Maar dat komt waarschijnelijk meer voort uit het feit dat ik eerder een huisarts had die 10 jaar lang zei; niks aan de hand, wat “helaas” niet zo was.

En ben opzich mondig genoeg maar heb toch een hekel aan een belafspraak, zie liever iemands gezicht.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 10:11

Heel mijn dagplanning WEG. Vriendin zegt voor de 4e keer ofzo af. :roll:

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 10:41

Aan de verkoudheid.. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 11:00

Voor de woning behoorlijk achteraan geëindigd. Yeey, nog langer geluidsoverlast. Iedere woning waar ik op reageer heeft meer dan 1000-1300 reacties en er staan maar een paar woningen te huur.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 11:12

[***] schreef:
Voor de woning behoorlijk achteraan geëindigd. Yeey, nog langer geluidsoverlast. Iedere woning waar ik op reageer heeft meer dan 1000-1300 reacties en er staan maar een paar woningen te huur.

Herkenbaar helaas, hier in de regio is het ook zo'n drama. Blijven volhouden, op een dag heb je er een!

LaPluche schreef:
Ontzettende heftige paniekaanval vannacht en de rest van de nacht ook heel erg slecht geslapen. -O-

Bah wat naar sterkte :knuffel:

Hier ook rot geslapen, en ik maak mij zorgen over de energieprijzen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 11:16

Vandaag op [***], na een half uur al hoofdpijn. >;) Laat mij maar lekker thuis aan de slag gaan.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 12:26

Hier ook ondraaglijke koppijn vanaf het moment dat ik uit bed kwam. %)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:11

Man ziek thuis dus voel de bui al hangen :brr:

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:23

Dit :x :x :x

Citaat:
24 slachtoffers van seksueel misbruik door geestelijken waren naar het Hof in Straatsburg gestapt om het Vaticaan voor het gerecht te kunnen dagen over de manier waarop de Kerk is omgegaan met de misbruikschandalen. Een rechter in Gent had eerder geoordeeld dat de Kerk juridisch onaantastbaar is. Ook het Europees Hof verwerpt nu de klacht van de slachtoffers.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 13:44

Pandora2 schreef:

Citaat:
24 slachtoffers van seksueel misbruik door geestelijken waren naar het Hof in Straatsburg gestapt om het Vaticaan voor het gerecht te kunnen dagen over de manier waarop de Kerk is omgegaan met de misbruikschandalen. Een rechter in Gent had eerder geoordeeld dat de Kerk juridisch onaantastbaar is. Ook het Europees Hof verwerpt nu de klacht van de slachtoffers.

Gatver, wat middeleeuws.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 14:08

Pandora2 schreef:

Citaat:

Pardon :n...

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 14:59

Pandora2 schreef:

Citaat:

Wtf...echt, oppakken en wegstoppen. Allemaal. Hoe denken ze dat dit voor de slachtoffers is. Tis gewoon ziekelijk wat er in naam van het geloof allemaal wordt gedaan en wordt goedgekeurd. En nee, ik heb verder niks tegen het geloof of gelovigen, maar wel dat het te pas en te onpas door sommigen wordt gebruikt om dingen goed te praten...

Ahhh die muis <3 . Ik had hem ook laten zitten, sterker nog, ik heb tijden met een muis samen geleefd. Ging heel goed, ook met de katten. Vooral zorgen dat ie goed doorvoed is, doorvoedde muizen zijn blije muizen :')

Bel en online afspraken zijn poedersuiker. Ik hoop dat het toch goed komt :)

Mijn ergernis van vandaag is dat mijn lieve zoon me aangestoken heeft met een virus waarbij ik meer dan 36 uur niks kon binnenhouden, nog geen water. Ik heb dat nooit en ben daar ook totaal niet gevoelig voor. Maar bah, wat een ellende. Nu gaat het gelukkig wat beter en hou ik weer dingen binnen, maar ik heb me dus 2 dagen ziekgemeld op mijn werk, want buiten dat ik niet stabiel was, was ik ook zo slap als een vaatdoek.
Ik heb nu ruzie met de werkgever, want ik heb een contract voor 20 uur, wat in theorie betekent dat ik elke dag 4 uur werk, maar in de praktijk ik 2 dagen van 8 en 1 van 4 uur maak. Doordat ik op de eerste 2 dagen ben ziek geschreven, zou dat betekenen dat ik maar 2x4 uur betaald zou krijgen en dus 2x4 uur aan overuren moet inleveren...want ik ben van plan gewoon z.s.m weer aan het werk te gaan.
Nu verplicht mijn werkgever mij dus eigenlijk om me de hele week ziek te melden, terwijl ik dat helemaal niet wil en wat ook perse nodig is, want het gaat wel weer. Ik heb nu wat lijntjes uitgegooid, want ik heb hier echt geen zin in, maar wat een gezeik zeg...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:07

Pandora2 schreef:

Citaat:

Super triest voor de slachtoffer, kunnen ze geen aanklacht doen tegen de mensen in plaats van de kerk? En als ik het goed heb kan een kerk ook aantastbaar zijn hoor.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:37

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:41

Blunder bij de Federale Overheidsdienst.
Ik ben vandaag te weten gekomen dat ik al 8 jaar recht heb op verminderd tarief voor gas en elektriciteit.
Dit wordt normaal automatisch toegekend en hoef je zelf niets voor te ondernemen.
Ergens is er een fout gemaakt bij de FOD.
Hoeveel de vermindering is,weet ik niet exact.Stel maandelijks 50€ dan ben ik zo maar even 4800€ kwijt.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:41

Mensen die zeggen "post.nl". Het is PostNL, en zelfs de website is postnl.nl en niet post.nl. Het is niet heel moeilijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:50

Ik snap ook helemaal niet hoezo het Vaticaan immuun is tegen juridische aanklachten vanuit het buitenland. Het is te gestoord voor woorden... Dus ze kunnen ongestraft hiermee wegkomen.

--
Even klein ergernisje aan mijzelf. Kennis van mij kwam ik weer tegen. De laatste keer dat ik haar heb gezien hebben we een punt gezet achter onze vriendschap. Niet dat we boos op elkaar zijn we hebben best even leuk gepraat. Maar ik merk dan hoe moeilijk ik het vindt dat we 'uit elkaar zijn'. Ik geef dit ook wel toe hoor want dat wegstoppen werkt alleen maar tegen mij en ik mag van mijzelf best mensen missen ook als dit mensen zijn waar ik niet meer mee omga. Ik ben op zo'n moment ook echt weer te lief voor iemand door nog te zeggen dat ik haar wel mis en nog echt wel van haar hou en om haar geef... Maar ik kreeg dezelfde reactie terug dat was ergens wel heel fijn maar het blijft heel moeilijk.

En uitstelgedrag , volgende week een gesprek over een vervelende gebeurtenis op werk. Ik probeer alles uit te typen zodat ik dat kan voorlezen en niks ga vergeten te zeggen. Maar ik zit mij er behoorlijk blind op te staren omdat ik zoveel mogelijk feitelijk wil benoemen. Nu schrijf ik alsnog op wat ik heb gezegd of mijn collega en dat is zo niet handig in dit geval....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:59

2de Dag van alleen maar staan en niks doen. Laat dat nu eigenlijk net zijn wat ik eigenlijk niet meer mag. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 16:00

Mag je geen hoge kruk neerzetten?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 16:06

Merlen schreef:
Blunder bij de Federale Overheidsdienst.
Ik ben vandaag te weten gekomen dat ik al 8 jaar recht heb op verminderd tarief voor gas en elektriciteit.
Dit wordt normaal automatisch toegekend en hoef je zelf niets voor te ondernemen.
Ergens is er een fout gemaakt bij de FOD.
Hoeveel de vermindering is,weet ik niet exact.Stel maandelijks 50€ dan ben ik zo maar even 4800€ kwijt.

Vraag een bewijs aan dat je al die jaren al recht had op sociaal tarief en neem dan contact op met de FOD Economie. Er is een grote kans dat je met terugwerkende kracht tenminste een deel van dat bedrag terugkrijgt of het wordt verrekend met je toekomstige energiefacturen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 16:11

DuoPenotti schreef:
Mag je geen hoge kruk neerzetten?

Is er niet. Kantoren zijn ook nog niet af. Heb al een portakabin voorgesteld voor buiten.