Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Ik heb brutaal vanmiddag online afspraak gepland.
Ik heb geen bevestiging via de mail ontvangen, maar als ik inlog met DigiD staat de afspraak gepland.
Tijdje terug heb ik aangegeven bij ggd dat ik mantelzorger voor mijn moeder en mijn schoonouders ben en dat ik vanwege medische redenen als 25 jaar de griepvaccinatie krijg.
Als ik mijn werkelijke geboortejaar invulde, kon ik geen afspraak maken.
Geboortejaar van mijn moeder ingevuld, de vragenlijst verder naar waarheid ingevuld en aan het eind inloggen met DigiD om afspraak te plannen.
IMANDRA schreef:Maar een afspraak maken kan automatisch. Wil niet zeggen dat je niet alsnog geweigerd wordt als men erachter komt dat je geboortedatum niet klopt. Als je ‘mag’ volgens je aandoening, waarom dan niet via je huisarts aanvragen?
Fitzroy schreef:Als 63 slaat op je geboortejaar dan kan het wel kloppen.![]()
[ [url=m/yaTkgp.png]Afbeelding[/url] ]
tienus63 schreef:Ik denk dat het nu wel lukte omdat de uitrol ‘kwetsbaren 18-60 jr met griepprik, maar niet dusdanig kwetsbaar dat oproep via ziekenhuis gaat’ vanaf 1 mei wordt uitgerold.
Echwel schreef:Je ziet toch hier ook al de tendens dat er minderwaardig over AstraZeneca-vaccin wordt gesproken terwijl Engeland weer heel goed draait en iedereen daar bijna AstraZeneca heeft gekregen.
MoniqueT schreef:De ophef was hier in Spanje net zo groot, met als gevolg dat velen in de groep 60-70 niet meer durven. Nu moet alles op alles om uit te leggen hoe klein de kans is.
Electra63 schreef:Fitzroy schreef:Als 63 slaat op je geboortejaar dan kan het wel kloppen.![]()
[ [url=m/yaTkgp.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben van 1963 en krijg ieder jaar griepprik maar helaas geen uitnodiging gehad.