Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 16:24

PSLot, ik vind dat de verkoper het aan had moeten geven. Vlekken moeten worden genoemd en duidelijk gefotografeerd. Ze vraagt er ook een “heel goed”-prijs voor.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 16:42

Esther_ schreef:
Voor versturen heb je 7 dagen (5 werkdagen) de tijd. En er wordt volgens mij ook naar het tijdstip van aankoop gekeken. Dus echt dagen erbij optellen. Dus in jouw geval kunnen ze morgen nog verzonden worden.

Ja het is die donderdag half 6 in de ochtend gekocht. Dus nog wel een volle dag de tijd. We gaan het wel even aankijken en anders wordt het gewoon geannuleerd helaas. Dankjewel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 16:44

Nou precies. Ik vind €35 echt veel te veel geld met zo’n vlek. Ik zou het echt terugsturen.
Dit draag ik nog als ik ga paardrijden maar niet gewoon.

Alja

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 17:50

Ik koop nooit zulke dure dingen op vinted maar ik vind 35 euro en dan zo eruit zien absurd.
Diegene mag zich wel gewoon even gaan schamen!

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 18:10

Ik heb een artikel 2 weken geleden opgestuurd. Omdat de verzending na 1 dag stil bleef staan in de tracking heb ik na 10 dagen contact opgenomen met Vinted. Sinds 2 dagen loopt de tracking weer en tot mijn vreugde is het artikel gisteren op het servicepunt aangekomen. Eindelijk na 14 dagen na verzending.

Ik kan niet zien of het opgehaald is (de koper gaf eerder al aan dat als het niet thuis bezorgd zou worden ze het niet zou afhalen :+ ) Kies dan geen servicepunt |o
Maar nu krijg ik vandaag op Vinted onderstaande melding :?

Transactie gepauzeerd
Deze transactie moet worden gecontroleerd. Wacht tot het Vinted Support Team contact met je opneemt (Trackinginformatie)

Het staat in een rood blok geschreven.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Of iemand ook al eens gehad?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 19:20

Anders contact opnemen met vinted om te vragen wat er aan de hand is?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 20:30

Apart, heb ik nooit gezien die bewoording!

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 22:43

En heel raar dat de tracking nu op afgehaald staat en ik vanavond nog contact met haar heb gehad dat ze het niet op haalt omdat ze met vakantie is.
Ik ben benieuwd wat er precies aan de hand is.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 22:55

Er gaat echt een hele wereld voor me open :D
Mijn mondial relay pakketje is ook aangekomen.
Wel in een heel ander dorp afgeleverd. Kom je in de winkel, mag je hem zelf gaan zoeken tussen alle pakketjes.
Ben wel bang dat er nog heel veel pakketjes zullen gaan volgen. Het is echt leuk struinen zo. Vind het alleen erg lastig om te bepalen hoeveel je ergens op gaat bieden.
Wat ik nu gekocht heb stond er al niet voor heel veel geld op, dus daar heb ik net onder de vraagprijs geboden, maar hoe brutaal bieden jullie?

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 23:18

Dat is bijzonder dat je je eigen pakketje moet zoeken. Ik bied soms €10 er onder ligt echt aan hoe duur het is en hoe graag ik het wil hebben. Soms probeer ik het gewoon en soms heb je dan geluk. Als ik het heel graag wil hebben en de prijs is redelijk dan koop ik het gelijk.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 23:34

Hier vaak bv als ze 25 vragen, 20 bieden of 120, zou ik 100 bieden…maar hangt ook van de vraagprijs af natuurlijk. Als ze echt een spotprijs vragen is het niet bieden, maar vlug kopen!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 06:37

Ik bied nooit. Kijk of ik het wil hebben voor die prijs en dan koop ik het of niet.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 06:47

Ik ging gisteren een pakketje ophalen, stap binnen: de eigenaar is met een andere klant bezig en is voor haar aan het zoeken in de stapel. Hij kijkt op, ziet mij, pakt een pakketje uit de stapel scant het en geeft het zonder iets te zeggen aan mij. Ik heb hem gevraagd of hij niet in elk geval kan proberen te doen alsof ik hier geen kind aan huis ben :') 8-)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 07:53

Caira schreef:
Ik ging gisteren een pakketje ophalen, stap binnen: de eigenaar is met een andere klant bezig en is voor haar aan het zoeken in de stapel. Hij kijkt op, ziet mij, pakt een pakketje uit de stapel scant het en geeft het zonder iets te zeggen aan mij. Ik heb hem gevraagd of hij niet in elk geval kan proberen te doen alsof ik hier geen kind aan huis ben :') 8-)

Nou dat
Of dat je je naam niet meer hoeft te geven :+

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 08:01

Whaha dat heb ik nu ook. Zodra ik binnenkom hoor ik al m'n naam en loopt de medewerkster naar achteren om m'n pakketje te halen. Word tijd voor een ander ophaalpunt :+

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 08:35

Caira schreef:

Erg he. Hier bij Mondial Relay gaan ze pakken als ik binnen kom. En bij Dhl was laatst een nieuwe medewerker. Toen hij m’n legitimatie vroeg hoorde je uit de kantine komen “*achternaam* hoeft dat niet. Dat zit wel goed”.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:10

Hier word bij mondial relay en Homerr helemaal niet om mijn id gevraagd. :=

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:37

Bij mij ook niet.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:32

Hier ook niet. Meestal ligt pakketje al klaar zodra ze mijn auto aan zien rijden :+

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 12:20

Hier idem, en de pakjes op naam van mijn man liggen automatisch al op mijn stapel, altijd handig :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 13:19

Caira schreef:

Waar ik het haal, leggen ze al je pakketjes op de tafel, mondial, homerr, dpd dus alles met jouw naam op de stapel, je moet er dan wel 2 of meer hebben. Kun je ze gerust 5 dagen laten liggen alle nieuwe komen weer op jouw naam stapel
Ik ga met vakantie en vangen mijn pakketjes op in een zak, scannen wel okay dus geld wordt vrij gegeven terwijl ik pakketje niet zie maar gaat niet retour

Is bij een TinQ station dus heel druk afhaalpunt maar super services.
Ook daar moet je je pakketjes zelf zoeken op de planken, wel gescheiden van de koeriers

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 15:59

kamsel schreef:
Wel in een heel ander dorp afgeleverd. Kom je in de winkel, mag je hem zelf gaan zoeken tussen alle pakketjes.
Ben wel bang dat er nog heel veel pakketjes zullen gaan volgen. Het is echt leuk struinen zo. Vind het alleen erg lastig om te bepalen hoeveel je ergens op gaat bieden.
Wat ik nu gekocht heb stond er al niet voor heel veel geld op, dus daar heb ik net onder de vraagprijs geboden, maar hoe brutaal bieden jullie?

Ik bied niet en brutale bieders blokkeer ik.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:09

Nu net een bod van 1,20 voor een item van 2 euro. Daar ga ik niet voor heen en weer rijden naar het MR punt.. :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:44

Urbanus schreef:
kamsel schreef:

Ik bied niet en brutale bieders blokkeer ik.

Ook als je een item al een jaar te koop hebt?
Als iets zo lang of langer te koop staat durf ik best brutaal te bieden. Nee heb je, ja kun je krijgen. Insta altijd open voor een tegenbod. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:02

Dan ligt het allang in de vrachtwagen naar Roemenië :')