Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:BrittaSterkte met jullie hondje!
Ik erger me aan Rachel Hazes (of nou ja, aan die hele familie).
Las net ook weer dat ze vrolijk verteld dat André Hazes sr op zijn 34e bij haar als 15-jarige opeens in de slaapkamer stond en seks met haar wilde.
Ik weet niet hoor, maar dat noemen we nog altijd pedofilie..
Princess_ schreef:Cayenne schreef:BrittaSterkte met jullie hondje!
Ik erger me aan Rachel Hazes (of nou ja, aan die hele familie).
Las net ook weer dat ze vrolijk verteld dat André Hazes sr op zijn 34e bij haar als 15-jarige opeens in de slaapkamer stond en seks met haar wilde.
Ik weet niet hoor, maar dat noemen we nog altijd pedofilie..
Bizar he! Zum kotzen.
Citaat:Moderatoropmerking:bericht leeggehaald vanwege een reactie op een verwijderd bericht
Princess_ schreef:Mijn spiraal moet eruit, hij is bij de gynaecoloog gezet toen en dat was best traumatisch. Zij heeft toen beloofd dat zij hem eruit zou halen wanneer het tijd was. En nu wijst ze de doorverwijzing af. Erg verdrietig hierdoor, wil dat ding er graag uit. Hij zit er al een jaar te lang in grrr.
en ja ik weet dat het voor de meeste mensen gewoon hoppa bij de huisarts eruit halen is maar ik heb er dus gewoon paniekaanvallen door. Vandaar dat de gynaecoloog mij beloofd had 'm eruit te halen
marley93 schreef:Princess_ schreef:Mijn spiraal moet eruit, hij is bij de gynaecoloog gezet toen en dat was best traumatisch. Zij heeft toen beloofd dat zij hem eruit zou halen wanneer het tijd was. En nu wijst ze de doorverwijzing af. Erg verdrietig hierdoor, wil dat ding er graag uit. Hij zit er al een jaar te lang in grrr.
en ja ik weet dat het voor de meeste mensen gewoon hoppa bij de huisarts eruit halen is maar ik heb er dus gewoon paniekaanvallen door. Vandaar dat de gynaecoloog mij beloofd had 'm eruit te halen
Dat vind ik best banketstaaf van haar hoor, snap dat je teleurgesteld bent! Met welke reden wijst ze je doorverwijzing af?