Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:24

Hele lading cake pops gemaakt om vandaag mee te nemen naar mijn vriendin. Drie x raden wie de cake pops is vergeten mee te nemen. Ik haat mijn geheugen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:27

Ik geef ons hondje elke avond een kus en zeg dan dat ze geen rare dingen(dood gaan) moet doen s'nachts.
Afbeelding
Onze 17 jarige muts.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:37

Britta31 schreef:
Ik geef ons hondje elke avond een kus en zeg dan dat ze geen rare dingen(dood gaan) moet doen s'nachts.
[ [url=m/ImcUCy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze 17 jarige muts.

Erger je je daar aan?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:41

Zusje leeft gelukkig nog!

Maar ik erger me eraan dat ik morgen een heel lastig tentamen heb, en ik kan me zo niet concentreren op de stof. Zeker Europees recht... Jezus wat is dat toch saai, en lastig omdat ze alles in het Engels doen

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:51

Dat ik mijn (enige) oortjes uit de wasmachine kon vissen. Hoop dat ze het nog doen, maar ben er bang voor..

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:56

Erger me er aan dat ik op het moment nergens zin in heb. Voel me r/lusteloos.

Zelfs niet in echt iets doen met paard, sta nu te kijken hoe ze hooi staat te eten in de wei.

En aan dat ik morgen weer moet werken en daar nu dus al over nadenk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:00

Moestuin: zeker niet netjes als ze er nu pas iets van zeggen maar ik vind het niet raar als je echt veel afwezig bent geweest? Het gaat om vlees versnijden, nogal delicate kunst, ik zou toch ook liever hebben dat de mensen die dat doen live praktijklessen hebben gevolgd en daarbij feedback hebben gekregen. Ziek kind allemaal goed en wel maar dat is hun probleem niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:02

Ik heb echt een groot klap van de lessen gehad en zit, mede door het vele zelfstandige oefenen, bij de top van de klas. Al zeg ik het zelf snij ik echt prachtige stukken vlees. Dus ja, ik erger mij daar aan en dat mag.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:11

Ik geloof best dat je goed bent maar vaak is aanwezigheid voor dit soort cursussen idd een verplichting.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:13

Cayenne schreef:
Britta :(:) Sterkte met jullie hondje!

Ik erger me aan Rachel Hazes (of nou ja, aan die hele familie :+ ).
Las net ook weer dat ze vrolijk verteld dat André Hazes sr op zijn 34e bij haar als 15-jarige opeens in de slaapkamer stond en seks met haar wilde.
Ik weet niet hoor, maar dat noemen we nog altijd pedofilie.. :r

Bizar he! Zum kotzen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:15

Princess_ schreef:
Cayenne schreef:
Britta :(:) Sterkte met jullie hondje!

Ik erger me aan Rachel Hazes (of nou ja, aan die hele familie :+ ).
Las net ook weer dat ze vrolijk verteld dat André Hazes sr op zijn 34e bij haar als 15-jarige opeens in de slaapkamer stond en seks met haar wilde.
Ik weet niet hoor, maar dat noemen we nog altijd pedofilie.. :r

Bizar he! Zum kotzen.

Ik dacht eerst dat dit over de dochter ging..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:47

Mijn bovenbuurman die weer de Nijmeegse door z'n huis aan het stampen is.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:51

Citaat:
Moderatoropmerking:
bericht leeggehaald vanwege een reactie op een verwijderd bericht

Moet dit nou? Je kunt er ook voor kiezen om ergens niet op te reageren.

Sterkte Britta en Fleurtjuh met de huisdieren.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 22-04-21 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op een verwijderd bericht

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:52

Ik erger mij aan ouders die openbaar op internet afgeven op het gedrag van hun eigen kinderen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:24

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:32

Bloemetje75 schreef:

Dit is gewoon doorgedreven door de mensen die het zelf niet onder de knie krijgen. Vind ik stom.

Ik erger me dat ik het alleen hoor wanneer iets niet helemaal goed is, maar niet wanneer het wel goed is. Doe het dan voortaan zelf, als je er alleen op kan mierenneuken.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:52

Collega's die zeggen 'wat denk je zelf?' als wedervraag. Ja lamlul, als ik wist zou ik het niet vragen he. Is verdomme de tweede keer dat ik dit doe, mag ik? :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 16:01

Ik zie allemaal filmpjes voorbij komen van mijn matties in Engeland te paard en ik mis het rijden meteen weer zoooo erg. :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 16:03

Dat we net bij de ha zaten voor DE prik en er een vrouw niet goed werd en werd afgevoerd met de ambu dóór die prik :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 16:58

Mijn spiraal moet eruit, hij is bij de gynaecoloog gezet toen en dat was best traumatisch. Zij heeft toen beloofd dat zij hem eruit zou halen wanneer het tijd was. En nu wijst ze de doorverwijzing af. Erg verdrietig hierdoor, wil dat ding er graag uit. Hij zit er al een jaar te lang in grrr.

en ja ik weet dat het voor de meeste mensen gewoon hoppa bij de huisarts eruit halen is maar ik heb er dus gewoon paniekaanvallen door. Vandaar dat de gynaecoloog mij beloofd had 'm eruit te halen

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 17:07

Princess_ schreef:
Mijn spiraal moet eruit, hij is bij de gynaecoloog gezet toen en dat was best traumatisch. Zij heeft toen beloofd dat zij hem eruit zou halen wanneer het tijd was. En nu wijst ze de doorverwijzing af. Erg verdrietig hierdoor, wil dat ding er graag uit. Hij zit er al een jaar te lang in grrr.

en ja ik weet dat het voor de meeste mensen gewoon hoppa bij de huisarts eruit halen is maar ik heb er dus gewoon paniekaanvallen door. Vandaar dat de gynaecoloog mij beloofd had 'm eruit te halen

Dat vind ik best banketstaaf van haar hoor, snap dat je teleurgesteld bent! Met welke reden wijst ze je doorverwijzing af?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 17:17

marley93 schreef:
Princess_ schreef:

Dat vind ik best banketstaaf van haar hoor, snap dat je teleurgesteld bent! Met welke reden wijst ze je doorverwijzing af?

Dat het te druk is en het prima bij de huisarts kan. Wat er op neer komt dat ik 'm waarschijnlijk ga laten zitten omdat ik niet durf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 17:46

Dat ik het eindelijk eens naar m'n zin heb bij een taalcursus, maar vandaag moet afzeggen omdat ik naar een webinar moet luisteren voor werk. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:05

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:08

Ik hou me in maar taal verandert altijd. Vroeger was “hun hebben” de correcte wijze. Dat is toen veranderd en dat vond iedereen VRESELIJK. En nu is “hun hebben” weer fout en slecht. Taalverandering hoort erbij.

Of wil iedereen weer de naamvallen erbij pakken enzo? Of is dat te ingewikkeld? :D