Laat ik vooropstellen dat ik het bekritiseren van de pakketten niet zo heel erg prettig vind

Dit moet vooral een feel good topic zijn en laten we dat vooral ook zo proberen te houden

Maar... Ik wil er wel een paar woorden over kwijt.
Het bewuste pakket voldoet aan de minimale voorwaarden en gaat het budget zelfs over.
Niet altijd kan je een inspirerend pakket maken en soms sla je de plank zelfs volkomen mis.
Dat kan verschillende oorzaken hebben:
- Tussen de Santa en het Lootje is geen connectie (daar bedoel ik mee dat er toch wel een minimale klik moet zijn, als je iemand niet aardig vind op basis van de berichten, is het heel moeilijk een leuk pakket te maken)
- Het lootje heeft een lastige "lijst"
- Er gebeurd iets in het leven van de Santa waardoor Secret Santa naar de achtergrond verdwijnt en het stalken en het shoppen iets minder gaat.
Punt is, er zijn een heleboel redenen te verzinnen waarom een pakket minder leuk kan zijn voor het lootje en dat is over het algemeen niet bewust.
Zo had ik vorig jaar een super leuk idee, het pakket daarmee gevuld en het pakket al verstuurd... Toen ik er achter kwam dat ik de flops niet goed had gelezen en ik helaas de Xenos leeg had geshopt terwijl mijn lootje niet van spullen uit de Xenos hield. Oeps...
Het leukste aan dit spel is het geven, soms kan je teleurgesteld zijn in wat je krijgt, maar dat is absoluut niet de bedoeling geweest van jou Santa en is ook zeker geen reden om je terug te trekken en de Santa niet meer te raden.
Ondanks de teleurstelling die jij ervaart heeft jouw Santa wel enorm haar best voor je gedaan en het is dan ook niet meer dan fair om het spel af te maken en je Santa te bedanken.
Verder denk ik dat er dan nu wel genoeg over gezegd is en dat we verder kunnen met de orde van de dag... Het ontbrekende pakket, wil iedereen duimen dat dat ding vandaag aankomt?