Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:joyce_eddy schreef:In
september hebben we een bruiloft aan de andere kant van het land. Er komt 35 man.. nu is er zo dat we 2 nachten blijven slapen. We hebben dus allemaal verschillende gezinnen, maar wel 10 persoons huisjes.. elke kamer met eigen badkamer maar wel 1 huisje met 10
Man... mag dat??
Wij hadden het weekend voor carnaval een bruiloft met wel een paar honderd man feestend in een tent in Limburg. Niemand is ziek geworden. Corona was er toen al
corine1981 schreef:Tent betekent ventilatie. Niet te vergelijken met binnenshuis.
Maar dan nog zit ik een huisje gewoon lekker ventileren, wanneer de vrienden ook rekening houden dat ze niet komen met klachten zou ik het prima vinden.
En ik blijf erbij, ontkomen doen we er niet aan. Liever je immuunsysteem op peil houden en duimen dat er een medicijn komt (want een vaccin geloof ik nog steeds niet in, ook niet bij de griep).
Cer schreef:Ik kan sinds een aantal jaren ook steeds beter nee zeggen.. maar er kunnen bijvoorbeeld hele familievetes ontstaand omdat iemand ergens niet bij wil zijn.. ik snap wel dat het niet altijd even makkelijk is om 'gewoon nee' te zeggen.
Sommigen mensen kunnen er namelijk helemaal niet tegen om 'gewoon nee' te horen
elnienjo schreef:Ik kwam net bij de lokale vishandel en binnen vóór het raam zaten maar liefst 8 personeelsleden nog net niet bij elkaar op schoot samen koffie te drinken. En een grijs oud vrouwtje werd uitgenodigd gezellig aan te schuiven. Ik zei dus van dat is geen 1,5 meter he. Toen zei één van de medewerkers maar wij zijn collega's dus dat kan niet anders. En de grijze dakduif was 'n buurvrouwtje van één van hen.
Popstra schreef:corine1981 schreef:Tent betekent ventilatie. Niet te vergelijken met binnenshuis.
Maar dan nog zit ik een huisje gewoon lekker ventileren, wanneer de vrienden ook rekening houden dat ze niet komen met klachten zou ik het prima vinden.
En ik blijf erbij, ontkomen doen we er niet aan. Liever je immuunsysteem op peil houden en duimen dat er een medicijn komt (want een vaccin geloof ik nog steeds niet in, ook niet bij de griep).
De tent was niet zo groot maar wel vol. Buiten was het fris en binnen warm. mensen dansen en liepen polonaise. Kortom drank,eten feest en gezelligheid zoals dat gaat op een bruiloft. Daar kon je op zeker wel besmet raken. Dat zou nu niet meer denkbaar zijn wat zo kort voor de Corona allemaal nog normaal was.
Citaat:Wat een mafklapper zeg!
Sizzle schreef:Als er niemand besmet was dan maakt het natuurlijk niet met hoeveel je in hoe weinig ruimte zat.
neetoch schreef:Maar Moonfish13, mag ik jou wat vragen? Je hebt toch corona of gehad? Heb je jezelf wel ruim 2 weken in quarantaine geplaatst nadat je heel zeker was dat het weer over was? Want het klinkt alsof je al gewoon weer buiten komt namelijk, dat lijkt wel heel snel als je corona hebt gehad. Ben je dan niet bang dat je het virus verspreid?