Bellatrix schreef:Parkeren op een rotonde?En ze ziet niet dat niemand anders dat doet?
Daarom juist, plek zat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Je krijgt de ruimte niet om even in te voegen.
Als ik iemand zie aankomen op sommige delen dan neem ik vaak de linker baan of middelste baan om die gene de ruimte te geven..
Goof schreef:Siggislief schreef:Je krijgt de ruimte niet om even in te voegen.
Als ik iemand zie aankomen op sommige delen dan neem ik vaak de linker baan of middelste baan om die gene de ruimte te geven..
Ja, doe ik ook als het even kan.
Maar.... het is niet verplicht en het is officieel aan het invoegende verkeer zelf om dat goed te doen.
Wel vervelend, maar hij deed niks fout.
Goof schreef:Ja, doe ik ook als het even kan.
Maar.... het is niet verplicht en het is officieel aan het invoegende verkeer zelf om dat goed te doen.
Wel vervelend, maar hij deed niks fout.
Anne_GTI schreef:Sowieso is invoegen vooral vooruit denken. Ik kijk altijd al op de toerit of ik een plek zie waar die bus tussen gesjoeld kan worden en pas daar de snelheid op aan. Alleen heb je soms van die kneuzen die dan weer naar rechts komen en het gat weg is. Ik kan niet vliegen met dat ding en ben ook geen professor gadget. De invoegstrook is niet eindeloos dus dan moet ik wel plek gaan creëren door hem rustig naar links te laten lopen.
purny schreef:Afgelopen zaterdag reed ik met de auto op een boerenweggetje. Achter mij zat een BMW of ander soort auto. Deze toeterde eerst.
Vervolgens gaat meneer of mevrouw naar mij lopen seinen. Dus dan dacht ik toen dat er iets met mijn auto was. Maar nee, hij kon er sneller langs want dan was hij of zij een minuut eerder thuis...
NoTwixLeft schreef:purny schreef:Afgelopen zaterdag reed ik met de auto op een boerenweggetje. Achter mij zat een BMW of ander soort auto. Deze toeterde eerst.
Vervolgens gaat meneer of mevrouw naar mij lopen seinen. Dus dan dacht ik toen dat er iets met mijn auto was. Maar nee, hij kon er sneller langs want dan was hij of zij een minuut eerder thuis...
Bij dit soort dwazen bedenk ik altijd dat die persoon vast een hele nare soort diaree heeft en daarom snel thuis moet zijn.