Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:05

Rawr schreef:
Relaxed schreef:
Echt he, wat ik hier lees zie ik ook bij mijn datende vriendinnen, mannen zijn echt zooooo moeilijk :n Ze hebben allemaal wat en dan zeggen ze iets over vrouwen en issues, nou :+ Ik date momenteel echt helemaal niet, zelfs geen apps actief staan, heb er gewoon ff helemaal geen zin in. En als ik dit allemaal hoor en lees, prima zo :j
Sorry, maar andersom is het echt niet anders hoor. Zowel op Tinder als Happn heb ik zoveel matches die X nog moeten verwerken of nog niet over Y heen zijn en vooral 'voor de nieuwsgierigheid' swipen. Stop wasting my time.

Sorry dat je je aangesproken voelt :(:) Ik weet niet hoe het andersom is, want ik ben een vrouw die met mannen date en geen man die met vrouwen date :roll: Ik vertel hier enkel MIJN ervaring ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:10

Jeetje Silly, beterschap!

Hmm Peelie dat is wel een domper! Ik zou daar echt geen zin in hebben, zoals iemand al zei, die leeftijd is hij toch al voorbij? :+ Ik heb dat 'bindingsangst' sowieso nooit echt begrepen. Volgens mij kijken ze dan gewoon nog stiekem om zich heen of ze iets 'beters' kunnen vinden.

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:30

Nou Silly dat weet ik idd nog van mijn ongeluk vorig jaar. Ik had ook gekneusde ribben en een hersenschudding maar die ribben waren echt killing. Gewoon pijnstilling slikken he want anders zit je straks in je hele lijf muurvast. Ik was ook echt eigenwijs maar dat was niet slim....

Ik weet wel dat ik de eerste week echt gewoon helemaal niet meer bewogen heb. Alleen het minimaal noodzakelijke en dat was heel weinig. Pas toen dat weer een beetje ging en ik de honden ging rondstrompelen kwam er weer wat beweging in. Maar goed jij hebt dus gelijk krukken en dat maakt het nog moeizamer, meer druk op je ribben. Laat je een beetje vertroetelen!!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:49

Vertroetelen door wie? Haha
Die fwb woont niet om de hoek dus dat hij een keer komt koken is echt super lief.

De apotheek komt zo pijnstillers op morfinebasis bezorgen.
En bewegen moet ik sowieso wel, er is niemand verder die voor mij en de katten zorgt dus echt verstijven zal niet gaan.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:53

Nou ik woon ook alleen maar had echt veel steun aan de buurt hier, honden werden meegenomen, buurvrouw van iets verderop hield me in de gaten. Aan mijn toenmalige vriend had ik geen ene moer maar goed dat had toen al heel duidelijk moeten zijn maar dat duurde even :D

Heb je niemand om je heen? Want je zult je echt heel brak voelen nu ben ik bang....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:02

Nou ik kan ook meedoen in dit gesprek. := woensdagavond op werk mijn hoofd gestoten en blijkbaar een hersenschudding veroorzaakt. Donderdag de hele dag draaiend op de bank gelegen en vrijdag zou mijn date komen. Heb hem maar laten komen want dacht van hij kan altijd weer weg gaan. Eindstand: hij ging maandagmiddag pas weg. Dit weekend voelde ik me best prima alleen een paar uur werken op zondagavond was funest. Nu dus terug bij af en helemaal niks doen. Maar hij is heel lief en heeft me met wat dingetjes geholpen. Volgende week ga ik van maandag tot woensdag/donderdag op “vakantie” naar Nijmegen (bij hem thuis). Gaan we dagjes weg enzo ipv op vakantie gaan. _O-

Maar we kennen elkaar nu 5 weken maar gaat aardig vlot haha.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:20

Ahh wat lief!

Helaas Daffodil, geen familie, buren heb ik weinig contact mee en vrienden wonen niet om de hoek.
Maar krijg wel hulp aangeboden hoor.
Vind het alleen moeilijk om aan te nemen omdat ik weet dat zij zelf ook hun problemen en sores hebben

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:21

Ja jij bent wel echt ongeveer hetzelfde als ik volgens mij, ik vind dat ook lastig maar echt, neem van dat mensen soms ook echt graag helpen hoor!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:22

Beterschap dames!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:41

Relaxed schreef:
Sorry dat je je aangesproken voelt :(:) Ik weet niet hoe het andersom is, want ik ben een vrouw die met mannen date en geen man die met vrouwen date :roll: Ik vertel hier enkel MIJN ervaring ;)
Joe! Was gewoon een beetje ergernis/teleurstelling van mijn kant over wat matches van de laatste tijd die dan in hun profiel hebben staan dat ze iets serieus zoeken en als je dan na een poosje gezellig chatten voorstelt om af te spreken dat afwijzen en komen met "Ik kom net uit een relatie", "Ik zit nu even in een onstuimige tijd" of "Ik moet nog even aan mezelf werken voor ik weer ga daten". Ik ben wel serieus op zoek en het voelt gewoon als tijdverspilling. :)

Captain schreef:
Ik heb dat 'bindingsangst' sowieso nooit echt begrepen. Volgens mij kijken ze dan gewoon nog stiekem om zich heen of ze iets 'beters' kunnen vinden.
Eens, als mensen zeggen bindingsangst te hebben zeggen ze denk ik vooral dat ze zich niet aan jou specifiek willen binden. :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:51

Nja ik weet niet. Ik heb oook wel een soort bindingsangst. Als k eraan denk dat ik nog 60 jaar met diegene moet zijn krijg ik het stikbenauwd en denk ik doei :D maar dat heb k met bijja iedereen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:52

Ja wat is bindingsangst. Als ik tegen iemand aanloop die laaiend enthousiast begint over samenwonen, trouwen etc ga ik ook rennen. Ik wil me wel binden maar onder bepaalde voorwaarden want ik ben erg gehecht aan mijn eigen tijd, eigen omgeving etc. Vind het geweldig leuk om dingen samen te doen maar niet continu.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:01

Ik ben het wel eens met Rawr, vaak denk ik als ik écht leuk genoeg ben voor iemand dan is die bindingsangst niet/minder een probleem. Maar het is vaak gewoon een 'excuus' als iemand het net niet is, imo.

Beterschap Silly & MarlindeRooz!

Ik heb afgelopen week een date gehad via fb, hebben een gemeenschappelijke hobby. Was onwijs leuk, en heb erg veel zin om hem weer te zien. Ik ben wel op zoek naar iets serieus, heb al 2 fwbs dus echt geen behoefte aan iemand erbij haha. Maar hoe doen jullie dit, ik wil het dus graag een beetje bij hem peilen hoe hij erin staat, maar ik wil hem niet afschrikken door er zo snel al over te beginnen...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:10

Juist als iemand heel leuk is is het bij mij erger. Niet dat ik me niet wil binden, maar juist dat ik niet gekwetst wil worden. En dan is er niet aan beginnen makkelijker.
Heeft weinig met willen te maken.

Ja, het zal vast een excuus zijn bij sommige, maar een hoop kunnen r ook gewoon niks aan doen op dat moment.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:20

Mijn bindingsangst is echt geen excuus en ik vind het echt jammer en een beetje flauw dat dat hier zo aangehaald word. Net zoals hier boven is het bij mij juist het ergste als ik iemand echt heel erg leuk vind

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:22

Ik denk vaak dat als je afgewimpeld wordt met slappe smoesjes het gewoon een vriendelijke afwijzing is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:24

MarcoBorsato schreef:
Ik denk vaak dat als je afgewimpeld wordt met slappe smoesjes het gewoon een vriendelijke afwijzing is.

Dat wel weer, ja. Ik heb ook nog nooit geroepen dat ik niet toe was aan een relatie. Ik saboteer dat gewoon op andere manier, onbewust :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:29

daffodil schreef:
Ja jij bent wel echt ongeveer hetzelfde als ik volgens mij, ik vind dat ook lastig maar echt, neem van dat mensen soms ook echt graag helpen hoor!

Ja te lang zelfstandig geweest denk ik.
En ik ben altijd bang dat mensen mij lastig vinden haha
Maar komt wel goed

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:46

Heel herkenbaar... Ik was van plan om een nieuwe vloer te leggen maar ik ben niet zo handig. Toen vrienden kwamen bbqen was er een die wel drie keer heeft gezegd dat hij het toch zo leuk vindt om een vloer te leggen en dat hij wel kwam helpen. Hij weet ook dat ik niet snel om hulp vraag en probeerde de drempel te verlagen vermoed ik, echt lief.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:06

Mand schreef:
Mijn bindingsangst is echt geen excuus en ik vind het echt jammer en een beetje flauw dat dat hier zo aangehaald word. Net zoals hier boven is het bij mij juist het ergste als ik iemand echt heel erg leuk vind
Het ging niet over individuen en ik geloof ook echt wel dat bindings- en verlatingsangst echt zijn en dat dit gigantische obstakels kunnen zijn in iemand's (liefdes)leven. Maar in de jaren heb ik in mijn eigen omgeving, vooral bij datende vriendinnen en vrouwelijke collega's, zo vaak gehoord dat een jongen/man zei bindingsangst te hebben maar binnen korte tijd toch een relatie met een ander had. Misschien is het een mannendingetje, I don't know.

MarcoBorsato schreef:
Misschien. Maar als ik zelf iemand toch niet zo zie zitten unmatch ik gewoon, en afhankelijk van hoe de gesprekken daarvoor verliepen soms ook zonder bericht vooraf. Smoesjes verzinnen vind ik vrij nutteloos en hoor liever de waarheid. :)
Laatst bijgewerkt door Rawr op 28-07-20 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:09

Ik weet het ook niet verder. Ik vond soms de gesprekken wel leuk maar de persoon niet leuk genoeg om mee af te spreken. En dan hield ik het ook gewoon vaag.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:46

Captain schreef:
Jeetje Silly, beterschap!

Hmm Peelie dat is wel een domper! Ik zou daar echt geen zin in hebben, zoals iemand al zei, die leeftijd is hij toch al voorbij? :+ Ik heb dat 'bindingsangst' sowieso nooit echt begrepen. Volgens mij kijken ze dan gewoon nog stiekem om zich heen of ze iets 'beters' kunnen vinden.

In het geval van deze jongen zou ik nieteens weten waar hij de tijd vandaan moet halen. :') hij werkt veel te veel.

Het is verder echt een goede jongen. Niet zo'n weirdow die alleen maar wilt n**ken. We gaan ook gewoon leuke dingen doen enzo.

Tjah. Ik had het wel aan zien komen, maar niet aan zien komen zeg maar... ik had ergens de goede hoop dat hij niet dat antwoord had gegeven.

Aan de andere kant vraagt hij daarna dus wel of hij door de weeks een keertje extra langs mag komen. Een vriendinnetje van mij viert haar verjaardag binnenkort. Dus ik vertelde enthousiast dat ik uitgenodigd was, zegt hij gelijk "zal ik kijken of ik dan vrij ben en ik mee kan als je dat leuk vind?" Terwijl ik hem niet uitnodigde ofzo. Ik was gewoon enthousiast.

Hij is ook 4 jaar vrijgezel geweest ofzo. Dus ik kan me ook heel goed voorstellen dat hij zijn eigen tijd ook enorm waardeert, zeker met hoe druk zijn baan is. Dan is het hebben van een vriendin niet makkelijker ofzo.

Maar ik heb dit riedeltje ook meegemaakt met mn ex. En ik ben wat dat betreft best wel bang voor een herhaling, ondanks dat dit echt een hele andere jongen is.

En hij is 30, ik ben 28... dus ja. De leeftijd om een beetje droog rond te daten is wel voorbij zeg maar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:13

Ik vind het ook wel iets om alert op te zijn als iemand zich zo terughoudend opstelt.

Mijn date zei ook dat hij niet zo snel van de label “relatie” is. Nou moet ik hem juist afremmen omdat ik niet (alweer) na een maand een relatie in wil vliegen. Eerst maar eens goed uitvinden of het echt werkt. Nou zien we elkaar steeds 3 tot 4 dagen per week maarja. :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:30

MarlindeRooz schreef:
Ik vind het ook wel iets om alert op te zijn als iemand zich zo terughoudend opstelt.

Mijn date zei ook dat hij niet zo snel van de label “relatie” is. Nou moet ik hem juist afremmen omdat ik niet (alweer) na een maand een relatie in wil vliegen. Eerst maar eens goed uitvinden of het echt werkt. Nou zien we elkaar steeds 3 tot 4 dagen per week maarja. :=

Hij is dus niet persee terughoudend ofzo. Dat ook weer niet.

We hebben allebij geen tinder meer. Ook in het openbaar toon hij affectie (dat was met mn ex echt een ding, die deed dat gewoon niet), geeft me een zoen, houdt mn hand vast, knuffelt me. Enz.

Hij is ook wel van het eerst uitzoeken of we wel bij elkaar passen. Of we het leuk hebben samen enz. En dat vind ik helemaal prima. Toch merk ik dat zijn opmerking mij wel een beetje bezig houdt. Ik probeer het ook wel een beetje los te laten. Maar lastig vind ik het wel. Ik merk aan mijzelf namelijk gelijk dat ik emotioneel gezien 10 stappen terug neem.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:42

Snap ik. Heb je doorgevraagd hoe hij het verder ziet gaan tussen jullie?