Kon ik er wat aan doen dat het even tegen zat bij de garage en er geen beloofde leenauto meegegeven kon worden ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Aan dat mensen hun hond uitlaten aan een heel kort riempje en dan bij iedere pas die de hond zet een ruk geven omdat ie trekt.
Marcella schreef:(Ex-)werkgever die even heeft lopen bedreigen met deur intrappen als ik zorgde dat ik 12.00 uur niet thuis was zodat bedrijfsauto opgehaald kon worden.![]()
Kon ik er wat aan doen dat het even tegen zat bij de garage en er geen beloofde leenauto meegegeven kon worden ook.
cursebreaker schreef:Myfairytale schreef:Aan dat mensen hun hond uitlaten aan een heel kort riempje en dan bij iedere pas die de hond zet een ruk geven omdat ie trekt.
Kan ook zijn dat ze oefenen. Mijn pup loopt ook aan een korte lijn - ik gruwel van flexi lijnen bv. Er kan dus gerust een reden achter zitten. In mijn geval trekt de pup ook wel eens aan de riem maar we oefenen er wel dagelijks mee. Oefenen met een lange lijn werkt niet echt als je lopen aan de riem wil trainen. En dan heb je wel eens een rukje. Maar ok: je hebt Rukjes en rukjes natuurlijk.
friendly schreef:Marcella schreef:(Ex-)werkgever die even heeft lopen bedreigen met deur intrappen als ik zorgde dat ik 12.00 uur niet thuis was zodat bedrijfsauto opgehaald kon worden.![]()
Moet ie vooral doen toch? Kan ie de politie mooi uitleggen waarom de deur stuk is en ervoor betalen.. En staat ie zwakker mee in je ontslagprocedure lijkt mij?
Amandavd schreef:cursebreaker schreef:Kan ook zijn dat ze oefenen. Mijn pup loopt ook aan een korte lijn - ik gruwel van flexi lijnen bv. Er kan dus gerust een reden achter zitten. In mijn geval trekt de pup ook wel eens aan de riem maar we oefenen er wel dagelijks mee. Oefenen met een lange lijn werkt niet echt als je lopen aan de riem wil trainen. En dan heb je wel eens een rukje. Maar ok: je hebt Rukjes en rukjes natuurlijk.
Ik denk dat zij eerder bedoelt dat de hond nog niet aan de grond kan komen met zijn hoofd omdat de riem te kort is en hij daardoor eerder een ruk krijgt aan zijn nek.
cursebreaker schreef:Maar ik heb het verkeerd gelezen trouwens!
Ik zie dat de mensen de ruk geven en da’s idd echt fout ja( bij mij is t zo dat de pup soms trekt en zelf een rukje geeft en daar oefenen we mee. Maar ik corrigeer idd niet door zelf rukjes te geven. Verkeerd gelezen dus, sorry hihi
sureido schreef:Twee kinderen van ik gok 5 jaar oud die een ‘vechters’ras aan het uitlaten waren midden in Tilburg en hond nog niet eens weg getrokken kregen van een stapel bladeren. Moet wat zijn als er wat gebeurd, die kunnen duidelijk zo’n hond niet de baas, en dan? Schuld van de hond? Volwassene was er trouwens niet bij.
sureido schreef:Twee kinderen van ik gok 5 jaar oud die een ‘vechters’ras aan het uitlaten waren midden in Tilburg en hond nog niet eens weg getrokken kregen van een stapel bladeren. Moet wat zijn als er wat gebeurd, die kunnen duidelijk zo’n hond niet de baas, en dan? Schuld van de hond? Volwassene was er trouwens niet bij.
Whale schreef:sureido schreef:Twee kinderen van ik gok 5 jaar oud die een ‘vechters’ras aan het uitlaten waren midden in Tilburg en hond nog niet eens weg getrokken kregen van een stapel bladeren. Moet wat zijn als er wat gebeurd, die kunnen duidelijk zo’n hond niet de baas, en dan? Schuld van de hond? Volwassene was er trouwens niet bij.
Hier liep er ook altijd een meisje, jaar of 7?, met een Pitbull. Zij kon ook dat dier gewoon niet houden, werd altijd meegetrokken naar waar die hond naartoe wildeNu is het met die hond wel een aantal keer mis gegaan dat hij honden én mensen heeft gegrepen. Nu loopt ze er dus niet mee omdat dat beest nu gewoon nooit meer wordt uitgelaten. Het is altijd maar hopen dat dat beest niet weer losbreekt uit de tuin.
Rebecca schreef:Hier loopt een 50+er met een oude hond, eerst liep die los mee en steeds een schopje onder zijn kont of waar ook en toen met riem en maar trekken en schreeuwen dat ie moet door lopen. Arme beest krimpt in elkaar als die stopt en die schoen komt in zijn buurt
xDenies schreef:Lijkt wel op het modellen programma van gisteravond in Amerika(?). Zit zo'n kind dat ook te doen over een ander meer onzeker meisje. Over d'r praten wanneer ze net aan komt lopen en zulk soort dingen. En vervolgens zelf bij d'r moeder gaan janken omdat die ander haar zou irriterenYeah right.
Castilja schreef:xDenies schreef:Lijkt wel op het modellen programma van gisteravond in Amerika(?). Zit zo'n kind dat ook te doen over een ander meer onzeker meisje. Over d'r praten wanneer ze net aan komt lopen en zulk soort dingen. En vervolgens zelf bij d'r moeder gaan janken omdat die ander haar zou irriterenYeah right.
Dit zag ik ook inderdaad! Dat ze zo lelijk over dat meisje praat is inderdaad not done, maar ik vind dat andere meisje wel een beetje een miep. Ik kan persoonlijk ook nooit zo goed mensen die piepen dus ik moet zeggen dat ik haar wel begreep
LeStrange: Inderdaad aangeven bij je leidinggevende/baas. Dit is puur pestgedrag. Vervelend om te lezen