Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Ik heb vandaag mijn contract ondertekend en herinner me dat er in stond dat ik minimaal 1 maand voor afloop van contract geïnformeerd moet worden over verlenging of af laten lopen. Maar ik weet niet of dat iets organisatie-afhankelijks is of wettelijk bepaald.
Jet schreef:Arethe schreef:Wat dit ding is?!
Lag op ons veldje op de camping.
[ [url=m/6beKU1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uMCynQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een grondanker denk ik, zoiets als dit: https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/geni ... js_1187593 . Die bij jou is alleen nogal krom...
_Karlijn schreef:Vroeger had Pickwick 'cactusvruchtenthee'. Zó lekker. Is dat nog ergens verkrijgbaar in NL? Ik heb het bij de AH nooit meer gezien en ook niet bij de Jumbo.
Mand schreef:Wat doe je aan naar een sollicitatie met 31 graden?
Mand schreef:Wat doe je aan naar een sollicitatie met 31 graden?
fjordjes schreef:Wat zouden jullie doen?
Mijn man moet om 6u beginnen met werken van maandag tot en met zaterdag en staat dan om 5u op. Ik moet 3 tot 4x per week om 7u beginnen en sta dan om 6u op. Maar tussen zijn en mijn wekker slaap ik soms een klein half uurtje en soms helemaal niet. Zou je dan alsnog opstaan of gewoon in bed blijven tot de wekker gaat.
Mand schreef:Gewoon winkelmedewerker en ik heb een halve sleeve
poes schreef:Mijn ervaring ( en ik werk in een grote keten) is net het omgekeerde. Veel collega’s met sleeves en piercings en zelfs gespleten tong en zo.
fjordjes schreef:Wat zouden jullie doen?
Mijn man moet om 6u beginnen met werken van maandag tot en met zaterdag en staat dan om 5u op. Ik moet 3 tot 4x per week om 7u beginnen en sta dan om 6u op. Maar tussen zijn en mijn wekker slaap ik soms een klein half uurtje en soms helemaal niet. Zou je dan alsnog opstaan of gewoon in bed blijven tot de wekker gaat.