Wij slapen hier met onze baby op de kamer. Blijven dat denk ik nog heel lang doen (ook advies van de kinderarts). Baby slaapt wel in eigen wiegje.
Manon: wat een leuk pakje met tijgertje!
Lautje: wat een schatje is Sophie zeg. Je hebt zulke leuke dingen. Ik hoop dat er nog eens een jongetje bij komt voor inspiratie (of dat onze tweede een meisje is).
Gioli: mijn zoontje van 4 weken heeft vandaag een boxpakje aan met korte beentjes. Gister een romper met broekje.
Vero: gefeliciteerd!
Afgelopen week hebben we nog kleertjes bijgekocht in maat 44 voor onze zoon. Uiteindelijk bij Prenatal geslaagd (nooit gedacht van te voren). Ze hebben daar een leuke vrolijke unisex lijn. Hij kan het beste kleertjes hebben die rustig zijn en smal. Ook petit bateau rompers gekocht (ook een paar op de groei) en een petit bateau boxpakje. Van de week even maat 56 uit zijn kast gehaald, want dat duurt nog wel even. Kwam echt vreselijke dingen tegen die ik ooit gekocht heb. Gaan allemaal weg. Bij een volgende koop ik maar niet meer in grotere maten. Iemand nog tips waar ik Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en soortgelije merken l kan verkopen?
Ugh. Ik heb last van mijn hormonen. S. móet echt nieuwe kleertjes, hij heeft vandaag 3 T-shirts er doorheen gejast (jeej voor de zandbak en ijs) en draagt zijn shorts van vorig jaar nog maar ik kan niets leuks vinden. Zo frustrerend!
verootjoo
Geplaatst: 21-04-19 20:47
Thanks voor alle felicitaties
Peppertree; ja volgens mij wel, 6mei was ik uitgerekend. Die van jou zit nog binnen?