MarcoBorsato schreef:Ethiopische Vlinder is inmiddels wel weg hier, verademing.
Met medeneming van de ouders hoop ik?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:MusicIsLife schreef:Vannochtend een kind dat een stok naar mijn hond gooide "HIER HOND STOK". De moeder die erbij liep zei gewoon niks... Ik kan daar echt boos om worden. Voed je kind op..![]()
Ik houd mijn hond netjes kort en op afstand, omdat hij net als ik geen fan is van kinderen. Bewust helemaal aan de andere kant van de weg gaan lopen. Ze snappen t echt niet die ouders...
Ik had gezegd, HIER HOND KIND
love_western schreef:MusicIsLife schreef:Vannochtend een kind dat een stok naar mijn hond gooide "HIER HOND STOK". De moeder die erbij liep zei gewoon niks... Ik kan daar echt boos om worden. Voed je kind op..![]()
Ik houd mijn hond netjes kort en op afstand, omdat hij net als ik geen fan is van kinderen. Bewust helemaal aan de andere kant van de weg gaan lopen. Ze snappen t echt niet die ouders...
Deed ik laatst ook. Honden hadden ook netjes aandacht op mij.
Maar alsnog rent er een kind er zo op af. En wou de kleinste aaien (alsnog 22 kilo). Maar doordat zij aandacht op mij had gericht, schrok ze dat ze werd aangeraakt. Dus uit shrik hapt ze keer opzij. Waar toevallig net het handje tussen zat. En niet eens hard, want kindje had niks
En toen had ik meteen een valse hond, want beet zomaar haar zoontje. Pleur een eind op zeg!
Damn wat was ik kwaad! Heb ze heel duidelijk gemaakt dat ze gauw door moesten lopen en hun kinderen onder controle moesten houden. Ik hield mijn honden netjes op afstand en dat het een logische reactie is van mijn hond, omdat ze schrok en niet als een mens van zich kan afslaan. En als ze echt zo vals was geweest, dat hun zoontje dan wel serieuze verwondingen zou hebben. En dat ze blij mogen zijn, dat de grote niet aan de buitenkant liep (40 kilo en iets meer kaakkracht)
Kan er nog steeds kwaad om worden. Doe er alles aan dat mijn honden netjes onder appèl staan en als mensen vragen mogen ze ook altijd geaaid worden. Zijn ze gek opGeef ze alle informatie over, als ze willen. Want de meeste kennen mechelaars alleen maar als gevaarlijke politiehonden. Of valse erfhonden.
En krijg eigenlijk altijd complimenten over ze en dat ze toch best lief zijn voor een herder
Niobe schreef:Dat is ook een bizar toeval
Maar hoezo pleegouders geworden, klinkt alsof er een naar verhaal aan vast zit
Sonja_vR schreef:Niobe schreef:Dat is ook een bizar toeval
Maar hoezo pleegouders geworden, klinkt alsof er een naar verhaal aan vast zit
De jongens zijn altijd al meer bij opa en oma dan bij ouders geweest van kleinsaf , gevalletje “Why t.f.Ben je uberhaupt aan kinderen begonnen “
Ouders uit elkaar
Papa boeit het niet (die heeft het te druk Met zijn nieuwe vriendin en bijbehorende kinderen)
En mama heeft te veel issues (borderline trekjes, dus vooral de Schuld elders neerleggen en geen verantwoordelijkheid nemen en vooral wel lekker Creatief Met medicijnen en recreatieve substanties zijn , ook als de kinderen daar wel zijn) en is inmiddels intern in behandeling
En grootouders lossen het al jaren op , per nu dus officieel
Maar Ja, die trekken het maar amper wat dus heel veel onrust geeft hier naast (veilig thuis heeft inmiddels wel korte lijntjes met hiernaast , heb in het verleden zelf ook al wel eens contact gehad met ze )
(Edit : en dit is de zeer beknopte versie![]()
Ja tis heel sneu zoals het loopt
Maar , we hebben al wat meegemaakt met ze , opa is ook een vermoeiende vent op zichTzijn hartstikke lieve mensen verder
Maar ze zitten met 6 man in dat huis en hebben qua volwassenen (grootouders en hun jongste dochter van half 30 met lichte verstandelijke beperking en 3 kleinzoons) geen van alle het licht uitgevonden ...dat wil soms best vermoeiend zijn aangezien we wel gewoon de goeie buur pogen uit te hangen indien nodig
Edit 2 ... als ik het terug lees denk ik “klinkt misschien best banketstaaf , dat we er moe van worden”
Maar na bijna 5 jaar word ik er ook echt moe van , niet zozeer de kinderen , maar de hele dynamiek met opa jegens alles en iedereen (ook ons) De herrie van het hele gezin , maaar ook onze andere buurman is een aparte
Soort van jackpot zeg maar