[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:56

MarcoBorsato schreef:
Ethiopische Vlinder is inmiddels wel weg hier, verademing.

Met medeneming van de ouders hoop ik?

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:31

Relaxed schreef:
MusicIsLife schreef:
Vannochtend een kind dat een stok naar mijn hond gooide "HIER HOND STOK". De moeder die erbij liep zei gewoon niks... Ik kan daar echt boos om worden. Voed je kind op.. _-:(

Ik houd mijn hond netjes kort en op afstand, omdat hij net als ik geen fan is van kinderen. Bewust helemaal aan de andere kant van de weg gaan lopen. Ze snappen t echt niet die ouders... %)

Ik had gezegd, HIER HOND KIND :')

_/-\o_ _/-\o_

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:34

love_western schreef:
MusicIsLife schreef:
Vannochtend een kind dat een stok naar mijn hond gooide "HIER HOND STOK". De moeder die erbij liep zei gewoon niks... Ik kan daar echt boos om worden. Voed je kind op.. _-:(

Ik houd mijn hond netjes kort en op afstand, omdat hij net als ik geen fan is van kinderen. Bewust helemaal aan de andere kant van de weg gaan lopen. Ze snappen t echt niet die ouders... %)

Deed ik laatst ook. Honden hadden ook netjes aandacht op mij.

Maar alsnog rent er een kind er zo op af. En wou de kleinste aaien (alsnog 22 kilo). Maar doordat zij aandacht op mij had gericht, schrok ze dat ze werd aangeraakt. Dus uit shrik hapt ze keer opzij. Waar toevallig net het handje tussen zat. En niet eens hard, want kindje had niks

En toen had ik meteen een valse hond, want beet zomaar haar zoontje. Pleur een eind op zeg!

Damn wat was ik kwaad! Heb ze heel duidelijk gemaakt dat ze gauw door moesten lopen en hun kinderen onder controle moesten houden. Ik hield mijn honden netjes op afstand en dat het een logische reactie is van mijn hond, omdat ze schrok en niet als een mens van zich kan afslaan. En als ze echt zo vals was geweest, dat hun zoontje dan wel serieuze verwondingen zou hebben. En dat ze blij mogen zijn, dat de grote niet aan de buitenkant liep (40 kilo en iets meer kaakkracht)

Kan er nog steeds kwaad om worden. Doe er alles aan dat mijn honden netjes onder appèl staan en als mensen vragen mogen ze ook altijd geaaid worden. Zijn ze gek op :D Geef ze alle informatie over, als ze willen. Want de meeste kennen mechelaars alleen maar als gevaarlijke politiehonden. Of valse erfhonden.

En krijg eigenlijk altijd complimenten over ze en dat ze toch best lief zijn voor een herder :')

Dat had ik ook een keer. Kind dook zo op zijn rug en hij had al een hernia gehad... ik ben heel boos geworden op dat kind. De ouders waren er nieteens bij. Ze kwam aanrennen en dook vol op mijn hond..

Ja, precies! Je houdt ze zelf kort. Alleen je mag van ouderd ook verwachten dat ze hun kinderen een klein beetje in de gaten houden. Als jij je hond kort houdt en het kind springt erbovenop. Is het de schuld van de ouders/kind... alleen vaak krijg jouw hond dan de schuld inderdaad :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:07

oomens schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ethiopische Vlinder is inmiddels wel weg hier, verademing.

Met medeneming van de ouders hoop ik?

Ik heb ze nog niet gezien := Ook niet gehoord!

San, er zit hier zo'n irritant gezin met vreselijke poedersuiker die de boel verstieren.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:24

De buurman van mijn ouders (geen kinderen) heeft zijn huis verkocht aan een gezin met 3 jonge kinderen.

Mijn ouders hebben nu hun huis te koop staan _O-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:33

Mijn buren zijn pleegouders geworden van hun 3 kleinzoons -O-
Ons huis zijn we verkoop klaar aan het maken :')

Niobe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:37

Dat is ook een bizar toeval :=

Maar hoezo pleegouders geworden, klinkt alsof er een naar verhaal aan vast zit

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:44

sanso schreef:
Dagje Blijdorp. Nooit meer...
Mijn vriend is drie keer door een koter aangerand op zijn been. Waar is de Dettol :=

Ik was met pasen naar de dierentuin...
In de trein terug ben ik echt gecrasht :')

Edit: stiekem wel benieuwd hoe Marco's nieuwste prinsesje heet..

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:22

Afbeelding

Wie van jullie heeft een shoot gedaan voor Rumag *-:)

Met die honden, op Animal Event ook. Ff hond losgooien op het strand. Rent leuk rond met een rottie en knalt een kind omver die ook was losgelaten door de ouders. Moeders helemaal over de zeik, kind janken. Ik heb het vakkundig genegeerd en ben ergens anders naartoe gewandeld. Jeetje, ik ben zelf ook op mijn plaat gegaan door andermans hond maar dan zeg ik sukkel tegen mezelf. Had ik maar braaf op het bankje moeten zitten ipv in het midden staan kijken :))

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:24

Lee zijn kinderen niet altijd poedersuiker dan? :')
Behalve jouw appeltje dan <3

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:21

Niobe schreef:

De jongens zijn altijd al meer bij opa en oma dan bij ouders geweest van kleinsaf , gevalletje “Why t.f.Ben je uberhaupt aan kinderen begonnen “
Ouders uit elkaar
Papa boeit het niet (die heeft het te druk Met zijn nieuwe vriendin en bijbehorende kinderen)
En mama heeft te veel issues (borderline trekjes, dus vooral de Schuld elders neerleggen en geen verantwoordelijkheid nemen en vooral wel lekker Creatief Met medicijnen en recreatieve substanties zijn , ook als de kinderen daar wel zijn) en is inmiddels intern in behandeling

En grootouders lossen het al jaren op , per nu dus officieel

Maar Ja, die trekken het maar amper wat dus heel veel onrust geeft hier naast (veilig thuis heeft inmiddels wel korte lijntjes met hiernaast , heb in het verleden zelf ook al wel eens contact gehad met ze )

(Edit : en dit is de zeer beknopte versie :')
Ja tis heel sneu zoals het loopt
Maar , we hebben al wat meegemaakt met ze , opa is ook een vermoeiende vent op zich :+ Tzijn hartstikke lieve mensen verder
Maar ze zitten met 6 man in dat huis en hebben qua volwassenen (grootouders en hun jongste dochter van half 30 met lichte verstandelijke beperking en 3 kleinzoons) geen van alle het licht uitgevonden ...dat wil soms best vermoeiend zijn aangezien we wel gewoon de goeie buur pogen uit te hangen indien nodig

Edit 2 ... als ik het terug lees denk ik “klinkt misschien best banketstaaf , dat we er moe van worden”
Maar na bijna 5 jaar word ik er ook echt moe van , niet zozeer de kinderen , maar de hele dynamiek met opa jegens alles en iedereen (ook ons) De herrie van het hele gezin , maaar ook onze andere buurman is een aparte
Soort van jackpot zeg maar

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:38

Sonja_vR schreef:
Niobe schreef:

De jongens zijn altijd al meer bij opa en oma dan bij ouders geweest van kleinsaf , gevalletje “Why t.f.Ben je uberhaupt aan kinderen begonnen “
Ouders uit elkaar
Papa boeit het niet (die heeft het te druk Met zijn nieuwe vriendin en bijbehorende kinderen)
En mama heeft te veel issues (borderline trekjes, dus vooral de Schuld elders neerleggen en geen verantwoordelijkheid nemen en vooral wel lekker Creatief Met medicijnen en recreatieve substanties zijn , ook als de kinderen daar wel zijn) en is inmiddels intern in behandeling

En grootouders lossen het al jaren op , per nu dus officieel

Maar Ja, die trekken het maar amper wat dus heel veel onrust geeft hier naast (veilig thuis heeft inmiddels wel korte lijntjes met hiernaast , heb in het verleden zelf ook al wel eens contact gehad met ze )

(Edit : en dit is de zeer beknopte versie :')
Ja tis heel sneu zoals het loopt
Maar , we hebben al wat meegemaakt met ze , opa is ook een vermoeiende vent op zich :+ Tzijn hartstikke lieve mensen verder
Maar ze zitten met 6 man in dat huis en hebben qua volwassenen (grootouders en hun jongste dochter van half 30 met lichte verstandelijke beperking en 3 kleinzoons) geen van alle het licht uitgevonden ...dat wil soms best vermoeiend zijn aangezien we wel gewoon de goeie buur pogen uit te hangen indien nodig

Edit 2 ... als ik het terug lees denk ik “klinkt misschien best banketstaaf , dat we er moe van worden”
Maar na bijna 5 jaar word ik er ook echt moe van , niet zozeer de kinderen , maar de hele dynamiek met opa jegens alles en iedereen (ook ons) De herrie van het hele gezin , maaar ook onze andere buurman is een aparte
Soort van jackpot zeg maar

Pfffffff nou ik snap dat je er moe van wordt hoor. Hoef je je niet banketstaaf over te voelen.
Het is nu ook maar een kort verhaaltje, maar je leeft er al 5 jaar naast.
Hierbij klinkt mijn vorige buurvrouw als een engel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:03

Afbeelding

Daarom zijn zo weinig mensen er goed in :')

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:42

Ik ben altijd al weinig ambitieus geweest in het leven. Ik doe meer aan hobby en amateursport. Fijn om te weten dat ik erg consequent ben in dat opzicht :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:51

sanso schreef:
Ethiopische Vlinder?

ቢራቢሮ! Jeweetwel :+ (birabiro)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:12

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:15

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:18

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:31

Dat filmpje, oh bahhhhh..... %)

Even wat anders:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:32

Ik heb wel eens gezegd dat we al 2 jaar bezig waren, maar dat het niet lukte.. Daarna idd aangegeven dat het dus hele domme vragen zijn :n

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:58

: ik ben onvruchtbaar

Die doet het ook altijd fantastisch

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:19

Of een ander heel zielig verhaal dat je partner prostaatkanker heeft gehad. En dat zijn ingevroren sperma opgemaakt is dood zijn ex die vreemd ging. En die had steeds miskramen.

(Ala Jane the Virgin?)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 00:14

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 07:35

Kesje schreef:
Dat filmpje, oh bahhhhh..... %)

Even wat anders:
[ Afbeelding ]

Last hebben van het BKV syndroom werkt ook prima. Zijn ze meteen stil.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:38

‘Ik heb iets in mn buik waardoor ik geen kinderen kan krijgen’. En als ze doorvragen wat t is ‘een spiraal’.
Dan die radartjes zien draaien :=