Haal ik hem deze middag uit de was en is het een trui voor mijn 3 jarig zoontje geworden

Heb online gekeken en in mijn maat zijn ze niet meer te vinden.

Ik baal hier zoooooo van!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laibadji schreef:Dat ik een hele mooie trui gekocht had. Voelde mij er top mee.
Haal ik hem deze middag uit de was en is het een trui voor mijn 3 jarig zoontje geworden![]()
Heb online gekeken en in mijn maat zijn ze niet meer te vinden.![]()
imaudy schreef:Laibadji schreef:Dat ik een hele mooie trui gekocht had. Voelde mij er top mee.
Haal ik hem deze middag uit de was en is het een trui voor mijn 3 jarig zoontje geworden![]()
Heb online gekeken en in mijn maat zijn ze niet meer te vinden.![]()
Even naar de winkel teruggaan en het probleem voorleggen
Vealosz schreef:Aan dat mijn vriend nooit gelijk het bed uit kan gaan als zijn wekker gaat. Nee, hij laat minstens 3 kwartier lang zijn wekkers door gaan met 1 tot 5 minuten verschil ertussen. Vent, ik hoef er nog niet uit en ik wil nog slapen!![]()
Als ik er dan wat van zeg is het jaaahaaaa.
Vealosz schreef:Aan dat mijn vriend nooit gelijk het bed uit kan gaan als zijn wekker gaat. Nee, hij laat minstens 3 kwartier lang zijn wekkers door gaan met 1 tot 5 minuten verschil ertussen. Vent, ik hoef er nog niet uit en ik wil nog slapen!![]()
Als ik er dan wat van zeg is het jaaahaaaa.
Ohana_91 schreef:Dat ik weer heb zitten kloten met een bestelling plaatsen en nu dus morgenvroeg gelijk om 08:00 mag proberen de klantenservice te bereiken. Misschien moet ik gewoon geen online bestellingen meer plaatsen in mijn zwangerschap, want het gaat elke keer fout
Britta31 schreef:Ohana_91 schreef:Dat ik weer heb zitten kloten met een bestelling plaatsen en nu dus morgenvroeg gelijk om 08:00 mag proberen de klantenservice te bereiken. Misschien moet ik gewoon geen online bestellingen meer plaatsen in mijn zwangerschap, want het gaat elke keer fout
Google eens op zwangerschapsdementie