Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loolotte

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:26

Dan is het goed toch Yvanka :j Hopelijk heeft hij wat meer manieren dan je vorige dates..
Weet je al met wie je wel en niet op date wilt Yonker? :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:06

Ik heb een hekel aan mannen met weinig gespreksstof, ik ontmatch ze tegenwoordig al als de openingszijn alleen hi of hey is :+
Ik verwacht gewoon een fatsoenlijk getypte zin, op ben ik nu te erg :')

Moest wel even bijlezen hier, paar pagina's := ik ben ook nog uit de tijd van de rooksignalen

Maar niet veel spannends hier zo te lezen qua dates... of rare mannen of ze zijn het niet.

Hier gaat het eigenlijk weer heel leuk met Tinderlover/fwb, dus besloten om maar even niet te swipen, het is wel goed zo.
(Al krijg ik per dag wel 3 superlikes en 6 verzoeken via messenger en instagram chat...kansloos :+ )
Tinderlover is wel heel erg lief, ik kan deze week niet afspreken ivm de maandelijkse misère, maar de hele dag en avond lieve appjes, van hoe is je dag, heb je lekker geslapen, wat ben je aan het doen en andere leuke berichtjes, zoals grappige foto's en filmpjes van zichzelf en leuke memes en gifjes :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:45

Spreken jullie nooit af voor alleen de gezelligheid LL?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:09

Klinkt liever dan de gemiddelde fwb in ieder geval haha.

Mannen die zeggen ''Heb jij nog vragen voor mij?''. Als ik die had gehad, hoorde je het wel _-:(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:12

Of mannen die zeggen.... vertel eens wat over jezelf!!!
Man o man.... _O- Ik ben dat soort gesprekken sowieso beetje beu merk ik :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:28

Oh had ik al verteld dat de collega van m'n broer in hetzelfde dorp woont als m'n date van zaterdag? Oeps :+

Die standaard gesprekken heb ik ook geen zin meer in inderdaad, iemand moet er wel wat uitspringen ofzo

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:03

Ben nu al ruim een week met een hele leuke man aan het appen. Heb hem 2 keer gezien en hij is echt leuk. We kletsen de hele dag via de app.
Alleen gebeurd er niks...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:13

Jibbel schreef:
Spreken jullie nooit af voor alleen de gezelligheid LL?

Nee, eigenlijk niet..alle sociale gezelligheid is online,WA, snapchat, Instagram en Messenger chat.
We zien elkaar alleen irl als we beide intimiteit willen.

Nu woont hij nog wel thuis, dus dat is ook wat lastig en hij werkt niet (dus geen geld) en hij woont 35 km hier vandaan.
Ook is hij niet zo sociaal aangelegd, beetje een nerd...houdt ook van gamen, lezen, schrijven en horrorfilms etc.
Met vrienden spreekt hij alleen in het weekend af voor een drankje of etentje buiten de deur, het is geen stapper, vindt hij verschrikkelijk.
En hij heeft bij tijden dat hij met zichzelf in de knoop zit...of hij ziet beren op de weg, al gaat dat nu wel goed.

Zelf denk ik dat hij het niet openbaar of iets echt serieus wil ivm mijn leeftijd, voor mij geen issue, maar je gaat
niet vol trots tegen je ouders of vrienden zeggen dit is mijn nieuwe vriendin van 43 terwijl je zelf 29 bent :+
Ik snap dat wel.....
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 15-06-18 12:21, in het totaal 2 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:17

Storm schreef:
Ben nu al ruim een week met een hele leuke man aan het appen. Heb hem 2 keer gezien en hij is echt leuk. We kletsen de hele dag via de app.
Alleen gebeurd er niks...

Dan toch zelf het initiatief nemen :D You can do it Girl *\o/*

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:21

Ja, kan me voorstellen dat gezien zijn hele situatie er misschien wat haken en ogen aan zitten. Als jij het prima vindt, is het ook goed toch? Ik vind het met mn (ex)scharrel juist wel fijn dat we ook wel leuke dingen doen, af en toe x uit eten, biosje, shoppen en zulk soort dingen.

Hier zijn we inmiddels weer on speaking terms. Ik heb me eerst ff volledig gefocust op mn tentamens. Appten af en toe wel wat, maar hing beetje grimmig sfeertje. Gisteravond ff afgesproken en alles uitgesproken. Wel opgelucht dat de lucht weer geklaard is. Nu afwachten of we vrienden kunnen blijven zonder de benefits.

Morgen date met Waalwijk-man. Ben benieuwd! We gaan een stukje wandelen en wat drinken bij een restaurantje met een wel heel toepasselijke naam _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:44

Jibbel ik zou dat best willen en heel leuk vinden, maar ik denk dat er dan wel gevoelens ontstaan...nu kan ik het scheiden.
We zien elkaar nu 1 a 2 keer per week irl en iedere dag vaak contact, dus daar heb ik vrede mee.

Klinkt goed je date, ik ben benieuwd en zeker naar de naam van het restaurant :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:00

Yonker schreef:
Of mannen die zeggen.... vertel eens wat over jezelf!!!
Man o man.... _O- Ik ben dat soort gesprekken sowieso beetje beu merk ik :+

Ja die! Vind die vraag veelste breed, vraag dan gewoon gericht.. Dus ik antwoord standaard, wat wil je weten? :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:23

listiglistje schreef:
Zelf denk ik dat hij het niet openbaar of iets echt serieus wil ivm mijn leeftijd, voor mij geen issue, maar je gaat
niet vol trots tegen je ouders of vrienden zeggen dit is mijn nieuwe vriendin van 43 terwijl je zelf 29 bent :+
Ik snap dat wel.....

Ach, de heren van la Paay en Heleen van Royen hadden daar geen problemen mee. Is jullie leeftijdsverschil een peuleschil! :Y)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:26

Begrijpelijk listiglistje :j Ik zou er zelf niet goed in zijn denk ik haha, maar snap ook wel dat jullie situatie wat anders is dan 'normaal'.
Veel plezier Jibbel, ik ben nu wel benieuwd naar het restaurant ;)

Afspreken met mijn tinder-match blijkt een stuk lastiger dan gedacht, wat ik zelf wel vervelend vind gezien het risico dat het misschien irl helemaal niet klikt..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:00

Haha, de schone lei _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:03

Rytir schreef:
listiglistje schreef:
Ik snap dat wel.....

Ach, de heren van la Paay en Heleen van Royen hadden daar geen problemen mee. Is jullie leeftijdsverschil een peuleschil! :Y)

Als ik een man was geweest wordt het normaal gevonden, maar als man wordt toch gezien als toyboy van,
en ik als vrouw als sugarmama, cougar, (M)ILF en alle naampjes met bijbehorende vooroordelen die er bij horen :+

En ik ben niet bekend met neptieten :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:05

Loolotte maar irl moet het toch gebeuren :Y) kun je beter snel achter komen of het in het echie klikt anders is het mi verspilde tijd/moeite :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:48

Ik snap het wel hoor LL, ik zou het ook best als fwb willen maar zeker niet als vaste relatie. Mijn exman was 5 jaar jonger en dat vond ik in het begin eigenlijk al niks.
Ik zoek juist nu iets ouder en hopelijk iets wijzer

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:12

Storm schreef:
Ik snap het wel hoor LL, ik zou het ook best als fwb willen maar zeker niet als vaste relatie. Mijn exman was 5 jaar jonger en dat vond ik in het begin eigenlijk al niks.
Ik zoek juist nu iets ouder en hopelijk iets wijzer

Nou voor mij is de leeftijd (en ook de rest) totaal geen probleem, ik zou het best aandurven met hem.
Qua doen en laten is hij erg volwassen, eerlijk en super wijs/slim, plus ik ben zeer zelfstandig en heb alles goed voor elkaar.

Alleen hij denkt daar anders over, al zal hij dat niet tegen mij zeggen om mij niet daarin te kwetsen.
Ik heb gezegd dat ik snap dat hij zijn toekomstbeeld anders ziet, dat vondt hij wel fijn toen ik dat zei.
Hij heeft zelf wel een keer aangegeven dat hij het wel een flink verschil vindt, maar er geen moeite mee heeft (maar ik denk dus wel voor vast/openbaar :o )

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 19:26

Rytir schreef:
listiglistje schreef:
Ik snap dat wel.....

Het kan best hoor, mijn zusje en zwager waren gisteren 13 jaar samen, zij was 16 en hij 34. Ik zeg niet dat dit goed is geweest (voor mijn zusje) maar zo is het/haar leven gelopen. Inmiddels 2 kinderen verder en het gaat de laatste tijd niet goed tussen hen.

Denk dat leeftijd je uiteindelijk wel in gaat halen, zeker wanneer je als 16 jarige vanuit huis direct gaat samenwonen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 19:40

16 is wel erg jong, ik was met die leeftijd echt een stuk onbenul, zo naïef als de pest en nog zo onschuldig als wat :o

Maar volgens mij groei je in een relatie met elkaar mee of je groeit juist uit elkaar.
Als er kinderen komen gaat het sowieso vaak minder.
Logisch ergens..je moet wel energie en tijd in elkaar blijven steken om het leuk te houden.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 19:52

Ik ga ook even volgen, ben sinds kort fanatiek aan het Tinderen! Ben benieuwd naar de leuke, hilarische en vreselijke verhalen }>

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:17

Oh wat is dat toch dat mannen zo nooit of amper terug appen, en dan ineens poef op dezelfde dag echt iedereen tegelijk gaat appen :')
Can't handle it at the moment haha :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:50

Veraaaaah schreef:
Ik ga ook even volgen, ben sinds kort fanatiek aan het Tinderen! Ben benieuwd naar de leuke, hilarische en vreselijke verhalen }>

Welkom en succes met Tinderen :D nu al benieuwd naar je chat en date avonturen!

Al zijn het hier meer :oo verhalen, dan succesverhalen :P uitzonderingen daargelaten!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:52

UltimOo schreef:
Oh wat is dat toch dat mannen zo nooit of amper terug appen, en dan ineens poef op dezelfde dag echt iedereen tegelijk gaat appen :')
Can't handle it at the moment haha :')

Vrijdagavond...weekend :P mannen appen functioneel hahaha