Hopelijk heeft hij wat meer manieren dan je vorige dates..Weet je al met wie je wel en niet op date wilt Yonker?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk heeft hij wat meer manieren dan je vorige dates..
ik ben ook nog uit de tijd van de rooksignalen
)
Ik ben dat soort gesprekken sowieso beetje beu merk ik
Jibbel schreef:Spreken jullie nooit af voor alleen de gezelligheid LL?
listiglistje schreef:Zelf denk ik dat hij het niet openbaar of iets echt serieus wil ivm mijn leeftijd, voor mij geen issue, maar je gaat
niet vol trots tegen je ouders of vrienden zeggen dit is mijn nieuwe vriendin van 43 terwijl je zelf 29 bent![]()
Ik snap dat wel.....
Ik zou er zelf niet goed in zijn denk ik haha, maar snap ook wel dat jullie situatie wat anders is dan 'normaal'. 
Rytir schreef:listiglistje schreef:Zelf denk ik dat hij het niet openbaar of iets echt serieus wil ivm mijn leeftijd, voor mij geen issue, maar je gaat
niet vol trots tegen je ouders of vrienden zeggen dit is mijn nieuwe vriendin van 43 terwijl je zelf 29 bent![]()
Ik snap dat wel.....
Ach, de heren van la Paay en Heleen van Royen hadden daar geen problemen mee. Is jullie leeftijdsverschil een peuleschil!
Storm schreef:Ik snap het wel hoor LL, ik zou het ook best als fwb willen maar zeker niet als vaste relatie. Mijn exman was 5 jaar jonger en dat vond ik in het begin eigenlijk al niks.
Ik zoek juist nu iets ouder en hopelijk iets wijzer
) Rytir schreef:Het kan best hoor, mijn zusje en zwager waren gisteren 13 jaar samen, zij was 16 en hij 34. Ik zeg niet dat dit goed is geweest (voor mijn zusje) maar zo is het/haar leven gelopen. Inmiddels 2 kinderen verder en het gaat de laatste tijd niet goed tussen hen.listiglistje schreef:Zelf denk ik dat hij het niet openbaar of iets echt serieus wil ivm mijn leeftijd, voor mij geen issue, maar je gaat
Ik snap dat wel.....
Ach, de heren van la Paay en Heleen van Royen hadden daar geen problemen mee. Is jullie leeftijdsverschil een peuleschil!