Leuk kleurtje Henrieke! En secricible ook goed geslaagd.
lautje. verdorie, ik wil helemaal niet weten dat er sale is bij kidsdepartment. Voor m'n portomonnee is het beter als ik jou op de foei lijst zet. Super leuk geslaagd weer!
Ben blij voor je lau! Het is het jaar van de jongens geloof ik overal waar je kijkt rekken vol meiden kleding. En jongens minimaal. Om me heen hoor ik ook 90% ik krijg een jongen hihi.
MaritB
Geplaatst: 05-06-18 13:24
Henrieke schreef:
Leuk hoor Lautje,vind vooral de eerste 2 leuk en Secricible leuk die blouses.
Hier ook nog geshopt en ja het is lekker druk, af en toe wel leuk haha. Vanmiddag komt er nog wat binnen.
Leuke dingen komen er voorbij! Hier ook een 2e jongetje op komst, moet zeggen dat ik genoeg kan uitgeven aan leuke jongenskleding
Kaka
Geplaatst: 05-06-18 14:10
Overigens heb ik op kledinggebied even niets toe te voegen. Gup heeft eindelijk even een groeipauze. Nu 2 jaar en 3 maanden en maat 104 en schoenmaat 27. Maar hij praat nu wel ineens in volzinnen en bouwt kastelen (vorige week gingen de duploblokjes nog door de kamer omdat ze zo snel weer los gingen), hij gebruikt zijn energie duidelijk even op een andere manier:
Oh ik vind het wel leuk Henrieke, van welk merk is dat?
Gefeliciteerd Lautje! Hopelijk wordt deze net zo'n succes als Julia
Kaka: jeetje nou eindelijk even gestopt die reus
Mavelle
Geplaatst: 05-06-18 17:27
Ik bedoelde niet die Joha pmarena maar was net op zoek naar wollen rompertjes en toen kwam ik wel dat merk tegen. Binnenkort misschien maar even wat van bestellen. Eerst maar even uitvogelen hoe het zit met het wolwasprogramma op onze wasmachine.
Wat een leuke aankopen weer lautje!
Melia
Geplaatst: 05-06-18 17:42
Van de Hema Pmarena. Broekje hadden ze al langere tijd in hun collectie.
pmarena
Geplaatst: 05-06-18 18:13
Wolwasprogramma kan inderdaad best nog verschillen van de ene of andere machine. Wij hadden vandaag nog een mazzeltje.....was per ongeluk een Dilling shirtje in de 60 graden was terechtgekomen
Gelukkig was het wol-zijde en nog een wat te grote maat. Hij is nauwelijks gekrompen. Goed weggekomen
Ik heb heel veel wol en wol-zijde voor Luukie maar in de praktijk gebruiken we vooral de katoen-wol-zijde mix van Cosilana. Sinds ik die voor het eerst geprobeerd heb was het liefde op het eerste gezicht
Niet helemaal on-topic trouwens maar wellicht heeft iemand een geniale tip?
Ik ben nu op zoek naar fijne gordijnen voor langs het bed. Zodat het een beetje bedstee / tent gevoel geeft om lekker knus achter weg te kruipen. Alleen dan wil ik natuurlijk wel dat het niet meteen potdicht zit want dat lijkt me stikbenauwd. Moet dus wel nog een beetje luchtig zijn. Maar wel een beetje omsloten aan blijven voelen nog, dat het wel nog een béétje zicht blokkeert.
Het valt weer niet mee om iets leuks & functioneels te vinden
Ik ben me aan het oriënteren op slofjes (vind die van Lodger nog steeds superleuk, maar door madame haar getrappel zijn die in een dag kapot bij de hielen) Als het wat frisser is in de buggy of in de draagzak vind ik blote voetjes niet zo.
Alleen... Alles dat ik leuk eruit vind zien is (ruim) boven de €40,- Donsje heeft leuke, little indians, bunnies en weet ik het. En alles dat ik te betalen vind, is m.i. enorm schreeuwerig qua kleur, frutsels, toeters en bellen en weet ik het.
Welke slofjes gebruiken/gebruikten jullie?
pmarena
Geplaatst: 05-06-18 22:12
Wij waren dol op A@pies laarsjes. Is een gehaakt / gebreid slofje niks voor je anders?
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-18 22:21
Zijn mockies niet iets goedkoper? Of die van Bèton.
Hmmm mockies zijn 45,-.. En beton studio’s dus net zo.
Ik vind zelf deze van Beton zo mooi
Mavelle
Geplaatst: 05-06-18 22:59
Ik gebruikte hele simpele witte van de action en had ook nog witte met berenoortjes van de c en a. Misschien niet heel fancy maar wel warm en pasten overal bij.
Sokjes haat ik, die heb ik afgezworen haha Maar id draagzak als het frisser is vind ik iets aan de voetjes wel prettig.
lizy29
Geplaatst: 06-06-18 11:14
Slofjes blijven hier niet aan. Het enige wat momenteel redelijke aan blijft zijn de action sokjes. En dan een maatje of 2 groter zodat ze echt opgetrokken kunnen worden tot aan haar knieën. Maar zodra grote zus zich er mee gaat bemoeien zijn ook die uit
Nog wel even een vraagje: op de crèche lopen ze bij ons op sloffen overdag. Nu heeft ze leren slofjes met wollen voering maar dat is natuurlijk eigenlijk een beetje warm voor van de zomer. Wat voor soort slofjes (liefst zonder verharde zool) hebben jullie voor de zomer?
Ik deed haar gewoon de echtleren slofjes van de hema aan, die bleven bij mijn dochter prima zitten. Ook deed ik wel sokjes aan met rubbere onderkant. Lopen ze in de warmte niet gewoon lekker op blote voetjes?