Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iloveiswan schreef:Oh zie overal meloen geurtjes tussen fotos van yc maar kan er zelf niet echt veel vinden. Ben gek op meloen en peer. Iemand aanraders? Hoeft niet alleen yc te zijn.
Yv_ schreef:Nope.. Was teruggestuurd naar Engeland.. En toen was Kara op vakantie
Iloveiswan schreef:Oh zie overal meloen geurtjes tussen fotos van yc maar kan er zelf niet echt veel vinden. Ben gek op meloen en peer. Iemand aanraders? Hoeft niet alleen yc te zijn.
Iloveiswan schreef:Ik dus welMisschien vrijdag weer naar Zwolle dus dan kan ik weer tarts ruiken en kopen en over 2 weken naar almere dus kwa tarts hoef ik het niet te doen
Alwiene schreef:Iloveiswan schreef:Ik dus welMisschien vrijdag weer naar Zwolle dus dan kan ik weer tarts ruiken en kopen en over 2 weken naar almere dus kwa tarts hoef ik het niet te doen
Hmm ja ik ben zelf inmiddels een stuk enthousiaster over Kringle en Village Candle dan over YC dus ik bestel liever bij de 1000poot dan dat ik hier in Zwolle ga shoppen. Maar iets met centjes tekort doet me toch steeds weer wegklikken
Iloveiswan schreef:Heb nog nooit kringle of VC gehad dus moet denk ik nog over die streep heen denk ikHeb liever even eerst blokjes met iemand ruilen om te proberen dan meteen 6 euro te betalen voor een geur die ik misschien niet lekker vind
Eight schreef:Ik vind lake sunset van yc zo lekker, zacht en rustgevend echt heerlijkzou ik ook nog wel ooit eens eens jar van willen hebben