Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
its_daantjee schreef:je mag het geloof ik wel verbouwen! tot een bepaald max aantal. 3 tot 5 plantjes word gedoogd geloof ik!
Liselot schreef:Kuggur: maar het is toch vreemd dat een gedoogd iets zijn handel haalt uit een illegaal iets? Zijn er dan ook legale wietplantages bijvoorbeeld?
Solmyrkvi schreef:Stel je bent getrouwd met iemand die later in een verre staat van dementie terecht komt. Kan je daar dan via de normale wegen van scheiden?
Piekosjj schreef:Solmyrkvi schreef:Stel je bent getrouwd met iemand die later in een verre staat van dementie terecht komt. Kan je daar dan via de normale wegen van scheiden?
Ik vraag me af waarom je dat zou willen.. Mijn beide oma's hebben/hadden dementie en ze hadden enorm veel steun aan het enige gezicht dat ze nog enigszinds konden herkennen: opa. Hoe zou je d'r ook maar op komen om zo'n iemand te willen verlaten na meestal een heel wat tientallen jaren huwelijk
MarlindeRooz schreef:Nikass schreef:Is melk goed of slecht voor honden?
Koeienmelk? Slecht! Wat goed is voor honden is vlees en een klein beetje groente. Terwijl in de meeste hondenbrokken maar 30% of minder vlees zit.
Nikass schreef:MarlindeRooz schreef:Koeienmelk? Slecht! Wat goed is voor honden is vlees en een klein beetje groente. Terwijl in de meeste hondenbrokken maar 30% of minder vlees zit.
Wat is het nut van groente volgens jou?
Mijn honden eten al jaren vlees. En ze krijgen wel eens yoghurt of karnemelk.
Maar mijn jongste hond vindt koemelk ook erg lekker en ik vroeg me dus af of dat goed of slecht is.
Ik wil aannemen dat het slecht is, maar dan wel graag met onderbouwing
MarlindeRooz schreef:Nikass schreef:
Wat is het nut van groente volgens jou?
Mijn honden eten al jaren vlees. En ze krijgen wel eens yoghurt of karnemelk.
Maar mijn jongste hond vindt koemelk ook erg lekker en ik vroeg me dus af of dat goed of slecht is.
Ik wil aannemen dat het slecht is, maar dan wel graag met onderbouwing
In groente zitten bepaalde vitamines, honden eten van nature volledige dieren en die hebben ook groente in hun maag. Daarbij vind mijn hond groente erg lekker. Het vult haar altijd hongerige buikje (halve labrador). Vaak krijgen honden last van de darmen na het drinken van melk omdat ze daar niet voor gemaakt zijn. Echt slecht is het niet maar het is niet nodig.