Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunrise_ schreef:Sorry dat ik hier kom binnenvallen, ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil online New Balance sneakers bestellen, maar ik weet niet goed welke maat. Ik heb normaal 39, (in Nikes 40/8,5), maar ik las op internet dat NB klein vallen, iemand die er ervaring mee heeft?
2005 schreef:Ik kom ook even binnenvallen. Ik heb een nogal aparte avond jurk gezien en twijfel heel erg of die nou wel of niet voor gala kan (en of die nou lelijk of mooi is). Het is niet iets wat ik normaal zelf zou uitzoeken. Dus alle meningen zijn welkom haha.
[ Afbeelding ]
Daenerys schreef:HoiVoor mijn nieuwe werk ben ik op zoek naar eenvoudige shirts met 3/4 mouw zoals deze van H&M: http://www.hm.com/nl/product/22979?arti ... ariant=005 Ik twijfel alleen erg over de maat. Ik heb een smal postuur maar wel een flinke bos hout voor de deur
Twijfel of ik dan aan een M genoeg heb of dat ik beter L kan bestellen? Iemand een idee? Of eventueel suggesties voor andere winkels? Ik hoor het graag
Danique schreef:Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik ben op zoek naar een rode, stoffen, korte broek. (Zo'n sport short, niet te lang). Mag prima wit oid in zitten maar niet te duur.
Ik ben al bij H&M, Sport2000, Hema, Zeeman, Primark en Bristol geweest en geen van allen...
Ik ga daarom nu maar online zoeken maar weet niet zo goed wat voor zoekterm ik moet gebruiken.