Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Die van mij konden ze gelijk activeren. Ben je in een vodafone winkel geweest?
jeetje77 schreef:Ik heb me gisteren (en alle vorige keren) dood geërgerd aan een cursusleider ve cursus die ik vrijwillig door (voor de scouting). Ik was het vandaag zat en heb me voor de rest vd cursus afgemeld. En ben trots op mijzelf omdat ik ook heb aangegeven waarom een dat ze allemaal eens goed moesten opzoeken op welke manier je feedback geeft. Want dat ze daar allemaal van kunnen leren. Het luchtte op om dit te uiten. Weg ergernis.
xPabloBokt schreef:jeetje77 schreef:Ik heb me gisteren (en alle vorige keren) dood geërgerd aan een cursusleider ve cursus die ik vrijwillig door (voor de scouting). Ik was het vandaag zat en heb me voor de rest vd cursus afgemeld. En ben trots op mijzelf omdat ik ook heb aangegeven waarom een dat ze allemaal eens goed moesten opzoeken op welke manier je feedback geeft. Want dat ze daar allemaal van kunnen leren. Het luchtte op om dit te uiten. Weg ergernis.
Goed gedaan!