Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandorra schreef:Klaarwakker geen pijn maar slapen ho maar.....
Vanavond begonnen met de nieuwe medicijnen maar das wel iets anders als wat ik had jeetje wel wat waziger erdoor en een beetje zweveriger....dus ik hoop zo dat dit gaat werken.....
sandorra schreef:@ terraHowrse pfff idd high jeetje.... vindt het eigenlijk heel eng voelen......vooral dat ik mijn coördinatie een beetje kwijt ben merk ik.....
Wat voor behandeling volg jij en waarvoor?
sandorra schreef:Wat is een zenuwbehandeling?
Sorry.... als je het liever niet wil vertellen
TerraHowrse schreef:sandorra schreef:Wat is een zenuwbehandeling?
Nou ik heb de pijn dus in mijn hoofd, dus eigenlijk boren ze een gat in een kies, halen de zenuwen uit de kies (ja dat doet best wel heel erg pijn) en later gaan ze hem nog weer spoelen en vullen. Doen ze bij veel kiezen aan die kant van mijn gezicht omdat die de zenuwpijn erger maken want daar zijn de wortelpunten niet goed. Dus ongeveer 2 keer per maand mag ik gezellig naar de kaakchirurg daarvoor
Bridleless schreef:Ik ben ook weer gezellig aanwezig vannacht xD
Ben nu een film aan het kijken die ik perse tot het einde wil zien. En dat duurt nog wel een uurtje, gok ik
A12345678910 schreef:Ooh, werd er naar van toen ik het las !
Veel succes, ik weet *soort van* hoe het voelt, achteraf ben je toch blij dat je er vanaf bent
TerraHowrse schreef:sandorra schreef:Wat is een zenuwbehandeling?
Nou ik heb de pijn dus in mijn hoofd, dus eigenlijk boren ze een gat in een kies, halen de zenuwen uit de kies (ja dat doet best wel heel erg pijn) en later gaan ze hem nog weer spoelen en vullen. Doen ze bij veel kiezen aan die kant van mijn gezicht omdat die de zenuwpijn erger maken want daar zijn de wortelpunten niet goed. Dus ongeveer 2 keer per maand mag ik gezellig naar de kaakchirurg daarvoor