Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:14

Emmaa_ schreef:
Ik heb ook echt vaak het tent effect. Kan het beste een simpel, relatief strak shirtje dragen met een streepje ofzo, dat staat me het best haha. Kan dan wel een wat wijder uitlopend rokje dragen ofzo, maar ik moet wel echt wat straks van boven.

Ik ook. :j

Ik heb zowel van voor als van achter wat, flinke C en broekmaat 42. :')
En shirtjes maat S/36.
Zeer fijne verhouding. :')

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:17

Haha als de kledingmarkt er nu eens op in speelt! Ik heb ook een grote C cup en dus een ronde kont. Maar wel een smalle taille/heupen. Ga daar maar eens een spijkerbroek mee kopen := Lang leve de Levi's Curve ID Bold curve :+ Maar verder kom ik dan ook echt niet.. H&M is echt onmogelijk. Oh en om het nog wat makkelijker te maken heb ik lengtemaat 34/36 (met waist 28 en dus een flinke bips).
Misschien moeten we hier met een groep een eigen kleding lijn maken met maten voor mensen met issues als de onze.. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:19

Hahaha ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met nog wat kilootjes te veel en ik ben 1.60m. Grote C, grote booty, smalle taille... :=

Ben wel fan van de superstretchy legging achtige broeken van River Island. Hun service daarentegen is om te janken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:22

Ik ben 1.85 met vooral een flink onderstel. Heb een goed gevulde B cup waar ik super trots op ben, een ribbetjes tellen-taille en wel echt een flinke kont en ook wel hele brede bovenbenen. Vond meisjes die eruit zien hoe ik er nu uit zie altijd heel mooi, maar voor mij moet er nog meer vanaf :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:23

Volgens mij zijn er meer mensen die NIET in de standaard maten passen, dan wel.
Niet dat dat iets nieuws is, maar goed.. :')

En ja Emma, we zijn altijd super streng op ons zelf, terwijl we het in een ander kunnen waarderen.. Zonde eigenlijk :(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:24

Klinkt allemaal als mooie vrouwelijke lichamen :j niet zo onzeker, later wordt je lichaam pas 'lelijk' voor de meeste, dus geniet van nu :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:26

Haha ik geniet gelukkig ook nog wel van mijn lichaam. Heb jammer genoeg wel altijd kleine dingetjes die beter mogen van mij, maar denk niet dat ik daar ooit nog vanaf kom :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:27

Trouwens erg leuk voor de shoppers onder ons die niet zo rijk zijn en niet vies van tweedehands: de facebook groep 'Kleding aangeboden/gezocht'

Worden leuke kleren aangeboden door meiden zoals ons :j

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:46

Volgens mij zijn jullie allemaal hartstikke mooi slank als ik zo hoor :)

Ik ben nogal breed, heb brede heupen waardoor ik een brede kont heb, heb ook brede boven benen en een buikje, daarbij heb ik ook een rond gezicht en zeer goed gevulde wangen :') dus ik ben niet slank, maar kan echt niet afvallen, weet niet waar ik het moet zoeken. Gelukkig ben ik lang, dus niet een klein bol propje.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:54

ik ben dus wat platter :') geen kont en een gewone/ neiging naar grote (:P) b-cup
shirtjes small en mijn jeans zijn in engelse maten en dat is maatje 3R ( hollister broeken sorry :') )

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:59

Ik heb op het moment een Grote D/ kleine C cup. En broekmaatje 6/8 (engelse maat) maar geen hele platte kont ofzo. Moet Dan ook nog wel gewicht bijkomen, maar vind het eigenlijk wel dikke prima wat ik ben :')

jullie klinken allemaal gewoon als mooie vrouwen met een prima lichaam hoor :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 00:10

Ik heb net op Nelly besteld, en iets wat normaal €10 koste zat ineens gratis in mijn mandje. := *\o/* Jammer dat het niet iets duurders was. :+

Frummels, wat een goeie kont heb jij! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 00:32

Ik heb ook een raar lichaam. Benen maat 34 (maar wel ronde bovenbenen zeg maar haha), een flinke D-cup en een gewoon maat S bovenlichaam (wel een buikje). Zie daar maar eens een leuk t-shirtje mee te kopen. :+ Gelukkig ben ik fan van de oversized trend. Hoe groter, hoe beter. :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 03:47

Mij kan je uittekenen in een hoge taille broek (lijken mijn lange stelten nog langer :') ) met een wijder shirtje Erin, en Dan een giga vest erover :j of mijn lange trenchcoat, en mijn fijne giga tartan sjaal <3 vaak nog een hoed erbij ook trouwens :j

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 07:05

Ik ben niet zo groot maar heb in verhouding hele lange benen en een kort bovenlijf, broeken vinden is echt lastig! Merendeel nu is high waisted, als ik daar dan een shirtje in stop ziet het er heel raar uit haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:57

Grappig dat iedereen zo kritisch is op hun eigen lichaam. Ik ook hoor! Ik ben in het verleden 40 kg afgevallen maar eigenlijk nog niet helemaal 100 % tevreden. Wil er nog zo'n 5 kg af hebben. Ik had eerder een peer figuur, maar door trainen nu meer een zandloper. Flink onderstel en bips (mt 28/34) en boven maat 36-38.

Frummels, ik vind G-star broeken ook erg fijn voor mensen met een wat vollere kont en slanke taille.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:03

Een maat 28 is toch geen flink onderstel/bips, of ligt dat aan mij? :')

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:06

Ik hoor hier allemaal mooie figuren voorbij komen! Niet zo onzeker dames :*
Zelf ben ik heel tevreden met mijn lichaam, ik ben in ieder geval te lui om wat te veranderen 8-)

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:08

Ligt aan de rest van je lichaam natuurlijk haha :j

mijn maat word ook niet bepaald gezien als 'flink' maar in vergelijking met mijn taille heb ik toch echt ronde billen :j

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:12

Frummels schreef:
Kaat: Ook leuk! Maar die zijn dan weer niet mijn ding, haha. :D Maar vind ze wel heel erg leuk :j

Emma: Ik denk als ik die 10 kg weer kwijt ben dat ik alleen maar in strakke dingen loop _O-

No way! 10 kg afvallen? Dat hoeft geloof ik echt niet met jou figuur. :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:18

Mijn figuur is niet zo prima hoor, moet denk ik wel iets van 20/25 kilo vanaf :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:42

xRoosss schreef:
Een maat 28 is toch geen flink onderstel/bips, of ligt dat aan mij? :')

In verhouding tot de bovenkant wel haha. Ik ben best atletisch gebouwd, zeker mijn bovenlichaam maar op één op andere manier willen mijn benen niet echt vormen. :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:44

Ik ga trouwens vanaf volgende week actief weer outfitfoto's posten want dan komt mijn nieuwe telefoon binnen. De telefoon die ik nu als nood heb, heeft echt een camera met 2 megapixel of zo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:02

Ik heb een hele kleine broek maat, maar ik ben ook gewoon heel klein, dus dat zegt helemaal niets. Ik ben met maat 38 al echt best wel dikkig, terwijl ik er met 34 gewoon normaal uitzie (dus helemaal niet heel slank). Mensen geloven ook nooit dat ik een broek echt in maat 34 moet hebben, totdat ik hem aantrek. Tja. :+

De broek die ik hier aan heb, is een maat xxs van de sting (al mijn broeken van de sting heb ik in die maat), maar ik vind mijn benen gewoon normaal. https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54D4EA95

(let niet op de vreselijke outfit verder, ik had hier een enorme kater dus totaal geen moeite gedaan wat leuks aan te trekken :') )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:06