Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Mensen die op het raam tikken omdat mijn kat daar zo lief ligt te slapen. Ik ga toch ook niet bij jou op de deur tikken als je in bed ligt?
En dan wordt de kat wakker en gaat ze (terecht) blazen naar degene die buiten staat
fleurtjeuh schreef:Voor t eerst bij een nieuwe psycholoog geweest, vanuit werk.
Pffff hij had me precies door en wist feilloos de pijnlijke plekken aan te prikken..
Nou voel ik me een uitgewrongen vaatdoek
Captain schreef:Jolliegirl schreef:Zo jammer wel om te zien dat mn oude auto verkocht is als goed zijnde ..
Die was lek bij de achterraam dus kofferbak altijd vol water...
Banden apk afkeur en toch stond ie er goedgekeurd op met huidige banden...
Naaiers.
Autohandelaren en paardenhandelaren, allebei oliebol volk.
Marocje schreef:fleurtjeuh schreef:Voor t eerst bij een nieuwe psycholoog geweest, vanuit werk.
Pffff hij had me precies door en wist feilloos de pijnlijke plekken aan te prikken..
Oh superfijn! Voor nu niet nee want je bent compleet leeg, maar je gaat hier op langere termijn wél wat aan hebben..
Ik sta nog steeds op de wachtlijst, een jaar nadat alles misging. Inmiddels intake gehad, daarna een tweede intake en ze wist niet eens meer waarvoor ik kwam.. (staat toch in het dossier lijkt mij?) Dus eigelijk al geen vertrouwen meer in deze praktijk..
Marocje schreef:fleurtjeuh schreef:Voor t eerst bij een nieuwe psycholoog geweest, vanuit werk.
Oh superfijn! Voor nu niet nee want je bent compleet leeg, maar je gaat hier op langere termijn wél wat aan hebben..
Ik sta nog steeds op de wachtlijst, een jaar nadat alles misging. Inmiddels intake gehad, daarna een tweede intake en ze wist niet eens meer waarvoor ik kwam.. (staat toch in het dossier lijkt mij?) Dus eigelijk al geen vertrouwen meer in deze praktijk..
Zebrastreep schreef:Tip als je heel snel geholpen wilt worden, ga naar een psycholoog die het prive doet. Ik kan daardoor binnen 2 weken al terrecht. Nu was het advies van de huisarts ook om mij niet op een wachtlijsten te laten plaatsen dat zou te lang zijn.
Het kost wel veel geld, maar vraag je werkgever ook eens na soms vergoeden ze een deel voor psychische hulp.