Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Aan zorgverleners en dan vooral Consultatiebureau en huisarts... Mijn zoontje is 5 weken en is constant aan het huilen... En hij word gewoon bestempeld als; huilbaby. Ik ben hem zetpillen gaan geven en het is een compleet ander kind... Ik merk ook meteen wanneer die zetpil is uitgewerkt. Maar volgens zorgverleners zijn het gewoon krampjes...
hagelslag schreef:Grote suikertest nr 2.
Tijdens de zwangerschap moest ik de grote suikertest doen. En nu na de bevalling nog weer een x
Ik ben zooo misselijk en het prikken lukt voor geen ene meter vandaag
Gelukkig hebben ze al 2x geprikt en moeten ze zo nog maar 1x prikken.
Maar auw auw auw
Ze hebben ook daadwerkelijk 2x in mijn hand moeten prikken omdat het echt niet lukt
iirrssjjee schreef:Aan zorgverleners en dan vooral Consultatiebureau en huisarts... Mijn zoontje is 5 weken en is constant aan het huilen... En hij word gewoon bestempeld als; huilbaby. Ik ben hem zetpillen gaan geven en het is een compleet ander kind... Ik merk ook meteen wanneer die zetpil is uitgewerkt. Maar volgens zorgverleners zijn het gewoon krampjes...
Jolliegirl schreef:hagelslag schreef:Grote suikertest nr 2.
Tijdens de zwangerschap moest ik de grote suikertest doen. En nu na de bevalling nog weer een x
Ik ben zooo misselijk en het prikken lukt voor geen ene meter vandaag
Gelukkig hebben ze al 2x geprikt en moeten ze zo nog maar 1x prikken.
Maar auw auw auw
Ze hebben ook daadwerkelijk 2x in mijn hand moeten prikken omdat het echt niet lukt
Geen vingerprik??
Dat deden ze bij mij ivm prik angst...
_San87_ schreef:TheNovelist schreef:Aan m'n vriend. Auto moet 24e naar de garage en kan er niet meer mee rijden ondertussen. Hij wilt hem morgen dus al bij de garage neerzetten omdat dat beter uitkomt maar zonder eerst te bellen of dat mag/kan. 'Anders zeggen ze aan te telefoon toch nee'
Oke maar ik wil gewoon liever bellen ipv een vervelende klant te zijn die gewoon 2 weken van te voren z'n auto neerpleurt zonder overleg.
Wtf, waarom zou je dat doen? De garage is niet je privé parkeerplaats.
Ik zou idd ook eerst overleggen. Kans bestaat dat ze niet eens ruimte hebben.
zonnebloem18 schreef:Niet iedereen heeft dezelfde mening, maar ik zweer bij de chiropractor voor die kleintjes. Ik weet hoe pittig het is en alles in je schreeuwt dat er iets niet goed is. Zo frustrerend als er niet iets mee gedaan wordt.