Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Dat het NS noodnummer geen flikker doet..ik heb van meppel tot aan Zwolle contact gehad over flinke overlast van een groep dronken mannen die door de hele trein aan het schreeuwen waren en ook tegen andere reizigers, ze begonnen naar mij te roepen en toen ik ze negeerde te zeggen dat ze mijn koptelefoon af zouden pakken.
Dat noodnummer meteen geappt, al binnen 3 minuten na meppel, en toen we bij Zwolle kwamen hadden ze nog steeds helemaal niks gedaan en waren die mannen de trein uit, geen idee waar ze verder heen zijn gegaan
Schuur_ schreef:Ik word echt simpel van die wegenwerken in NL hoor. Moet regelmatig naar mijn partner in Noord-Holland (regio Den Oever) en kom zelf van net over de grens in Ittervoort.
Heb je de A2, de A10 en bij Purmerend nog een keer feest. Heb besloten om nu alleen nog maar snachts te rijden want zit met honden in de auto en geen zin om er 4u over te doen met al die files door de werken
Niobe schreef:Ik ben soms zo jaloers op mensen die hun dromen uit laten komen. Ik ben te oud, het gaat niet meer gebeuren.
Ik ben echt wel dankbaar voor alles wat wel lukt, maar verder dan dit gaat het gewoon niet worden. Ik ben er zo verdrietig om. Had ik het maar eerder geweten.
DuoPenotti schreef:Niobe schreef:Ik ben soms zo jaloers op mensen die hun dromen uit laten komen. Ik ben te oud, het gaat niet meer gebeuren.
Ik ben echt wel dankbaar voor alles wat wel lukt, maar verder dan dit gaat het gewoon niet worden. Ik ben er zo verdrietig om. Had ik het maar eerder geweten.
Wat zou er dan perse niet meer gaan omdat je 38 bent?
Bloodymary schreef:hagelslag schreef:Duitse belastingdiensttussen de 3 week en 3 maand kan het duren voordat je eventueel geld terug krijgt....
De 3 maanden zijn inmiddels voorbij
Valt wel mee toch? In NL mogen ze er drie jaar over doen.
Foaly schreef:Ik was al een tijdje aan het dubben of ik niet wilde stoppen met paardrijden, maar het 'we gaan weer beginnen' berichtje dat ik net kreeg legde gelijk zo'n domper op mn humeur legt dat het wel duidelijk is.
Nu alleen even verzinnen hoe ik dat ga brengen, want ik kom er al acht jaar en heb het altijd prima naar mn zin gehad, de mensen zijn aardig en de paarden zijn leuk, maar ik merk gewoon dat ik er steeds minder plezier in heb.