Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 01:17

Mijn hele slaapkamer staat ineens vol met wietlucht (buren naast me gok ik, in een appartementencomplex, die was gisterennacht ook erg luidruchtig tv aan het kijken en heb het idee dat hij een tijdje weg is geweest).
Kotsmisselijk nu. Top.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 05:07

Einde van mijn vakantie, bij de laatste vlucht kreeg ik te horen dat ik niet toegelaten ben voor mijn HBO opleiding.
Ik zit hier op het vliegveld in tranen, ik ben zo in de steek gelaten door mijn docenten.

Mijn docent heeft me voor de verkeerde datum opgegeven voor een examen, dus ik heb mijn diploma nog niet.
Maar een verklaring telt niet want ik heb nog niet aan al mijn eisen voldaan van mijn MBO opleiding.

;(

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 06:42

Dat iemand uit de straat het nodig vond om om half 1 ‘s nachts met de container door de straat te lopen en hem bij de weg te zetten.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 06:46

Wat ruk fotolijstje. Kan je dit niet voor 1 of andere commissie trekken?

Maar misschien is een jaar rust ook niet te gek? Gewoon even lekker gaan werken?

Nog over die werken, ik snap dat het nodig is maar het zijn niet allemaal asfaltwerken eh, de A10 gaat over geluidsschermen plaatsen omdat de huidige niet meer voldoen. En de A73 waar de tunnels dit jaar weer weken dicht waren snap ik ook niet want vorig jaar zijn ze ook weken dicht geweest.

Al die werken moeten ook allemaal gelijktijdig en dus wordt de A2 tussen Utrecht en den Bosch extra vroeg (al op donderdag) afgesloten omdat de aannemer zit met zijn materiaal te verplaatsen van 1 werf naar de andere.

En daarbij, dit is het ergernistopic. Als ik op een rit van 2,5u 4u doe omdat ik 3x werken tegenkom lijkt me dat niet raar dat ik er me aan erger.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 07:32

He, wat mij betreft erger je je naar de maan en terug. De werken zijn er niet om jou te pesten, dat helpt misschien in de relativering.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 08:23

@ Schuur_ Ik dacht dat de geluidsschermen bij Abcoude (Provincie Utrecht) niet meer voldoen..
De afslag Abcoude (A2) richting Amsterdam is al een aantal maanden ingekort omdat er scheuren in de geluidswal zit.

Ik erger er aan dat ik vanmorgen wakker ben geworden met hoofdpijn. -O-

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 08:39

Polarize schreef:
Dat het NS noodnummer geen flikker doet..ik heb van meppel tot aan Zwolle contact gehad over flinke overlast van een groep dronken mannen die door de hele trein aan het schreeuwen waren en ook tegen andere reizigers, ze begonnen naar mij te roepen en toen ik ze negeerde te zeggen dat ze mijn koptelefoon af zouden pakken.
Dat noodnummer meteen geappt, al binnen 3 minuten na meppel, en toen we bij Zwolle kwamen hadden ze nog steeds helemaal niks gedaan en waren die mannen de trein uit, geen idee waar ze verder heen zijn gegaan

Amsterdam waarschijnlijk, het was gisteren Mokum dag in Meppel. ;)
Maar vervelend is het wel zeg!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 10:39

De soap op mijn werk is eindelijk ten einde gekomen dankzij mijn lieve collega.

In ieder geval heeft die collega bij de aanstichters een heel duidelijk punt gemaakt dat ze mij maar ook haar met rust moeten laten.

Ik mocht niks meer doen van die collega en moet het nu loslaten dus dat zal ik ook maar doen.

Dat een aangesproken collega in tranen was en heeft toegegeven dat ze hartstikke fout zat is wel binnengekomen. Het is voor het hele team weer een mooi leerpunt.

Toch hoop ik nog wel dat een aantal hun excuses aan mij aan komen bieden. Maar dat bijna iedereen zich schuldig voelt en er over nadenkt en zich aan gaat passen en we stoppen met verhalen verzinnen is wel positief wat mij betreft.

Wat een langdurig drama kun je krijgen van zoiets kleins , wat niet nodig was.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 11:01

Zo verschrikkelijk moe -O- Twee weken een hoefbevangen paard managen naast 40 uur werken is best pittig := Vannacht niet geslapen, ben kapot. Gelukkig vanmiddag vrij kunnen nemen, even goed opladen dit weekend.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 11:06

Sterkte fotolijstje, behoorlijk balen.

Hier lijkt er vannacht weer wat vocht te zijn toegelopen bij het been van de merrie. Niet veel, kan best dat ze gisteren iets te gek heeft gedaan, maar vervelend is het wel -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 12:35

Geld terug van de belastingdienst *\o/*

Maar te veel zorgtoeslag ontvangen dus zowat alles mag weer terug... -O- -O- -O- -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 12:46

Onze dochter staat in de krant met een artikel,hebben ze haar naam verkeerd geschreven :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 13:05

Britta31 schreef:
Onze dochter staat in de krant met een artikel,hebben ze haar naam verkeerd geschreven :(

Aanklagen ~~}> ~~}>

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 14:57

Schuur_ schreef:
Ik word echt simpel van die wegenwerken in NL hoor. Moet regelmatig naar mijn partner in Noord-Holland (regio Den Oever) en kom zelf van net over de grens in Ittervoort.

Heb je de A2, de A10 en bij Purmerend nog een keer feest. Heb besloten om nu alleen nog maar snachts te rijden want zit met honden in de auto en geen zin om er 4u over te doen met al die files door de werken

Het lijkt wel of ze ineens in heel NL overal tegelijk begonnen zijn met wegwerken. En dan op de snelwegen, maar ook provinciale, dorpsweggetjes, binnensteden. Overal alles afgezet en omleidingen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 15:00

hagelslag schreef:
Duitse belastingdienst -O- tussen de 3 week en 3 maand kan het duren voordat je eventueel geld terug krijgt....
De 3 maanden zijn inmiddels voorbij -O-

Valt wel mee toch? In NL mogen ze er drie jaar over doen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 15:15

Gewoon niks meer gehoord van de school van dochter. We hebben voor de vakantie afgesproken dat we de laatste week van de vakantie zouden bespreken hoe of wat met dochter. Er was alleen nog geen datum bekend omdat ze dat zelf ook nog niet wisten, dat zouden ze laten weten. Maar ze hebben dus niks laten weten, we kunnen ze niet bereiken en krijgen ook geen antwoord.
Nu dus geen idee hoe of wat maandag als school weer start.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 15:16

En weer bij de huisarts zitten voor mijn oren…

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 15:36

Ik ben soms zo jaloers op mensen die hun dromen uit laten komen. Ik ben te oud, het gaat niet meer gebeuren.

Ik ben echt wel dankbaar voor alles wat wel lukt, maar verder dan dit gaat het gewoon niet worden. Ik ben er zo verdrietig om. Had ik het maar eerder geweten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 15:39

Niobe schreef:
Ik ben soms zo jaloers op mensen die hun dromen uit laten komen. Ik ben te oud, het gaat niet meer gebeuren.

Ik ben echt wel dankbaar voor alles wat wel lukt, maar verder dan dit gaat het gewoon niet worden. Ik ben er zo verdrietig om. Had ik het maar eerder geweten.

Wat zou er dan perse niet meer gaan omdat je 38 bent?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 15:43

DuoPenotti schreef:
Niobe schreef:

Wat zou er dan perse niet meer gaan omdat je 38 bent?

Het mezelf opwerken en in de kijker spelen. Ik word niet serieus genomen. Ik heb contact opgenomen met zo ontzettend veel persbureaus, magazines, andere soorten outlets, ik krijg niet eens antwoord.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 16:00

Bloodymary schreef:
hagelslag schreef:
Duitse belastingdienst -O- tussen de 3 week en 3 maand kan het duren voordat je eventueel geld terug krijgt....
De 3 maanden zijn inmiddels voorbij -O-

Valt wel mee toch? In NL mogen ze er drie jaar over doen.

Serieus :roll:
Ik heb destraks dokter Google gebruikt.. ze moeten uiterlijk na 6 maanden actie ondernemen....
T zal mij benieuwen...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 16:01

Britta31 schreef:

De naam is weer goed gelukkig.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 16:15

Mensen die op het fietspad (in de weg) lopen, terwijl er een prima voetpad naast ligt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 16:25

Ik was al een tijdje aan het dubben of ik niet wilde stoppen met paardrijden, maar het 'we gaan weer beginnen' berichtje dat ik net kreeg legde gelijk zo'n domper op mn humeur dat het wel duidelijk is.

Nu alleen even verzinnen hoe ik dat ga brengen, want ik kom er al acht jaar en heb het altijd prima naar mn zin gehad, de mensen zijn aardig en de paarden zijn leuk, maar ik merk gewoon dat ik er steeds minder plezier in heb.
Laatst bijgewerkt door Foaly op 23-08-24 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 16:33

Foaly schreef:
Ik was al een tijdje aan het dubben of ik niet wilde stoppen met paardrijden, maar het 'we gaan weer beginnen' berichtje dat ik net kreeg legde gelijk zo'n domper op mn humeur legt dat het wel duidelijk is.

Nu alleen even verzinnen hoe ik dat ga brengen, want ik kom er al acht jaar en heb het altijd prima naar mn zin gehad, de mensen zijn aardig en de paarden zijn leuk, maar ik merk gewoon dat ik er steeds minder plezier in heb.

Nou je tweede alinea zou je haast kunnen kopiëren en het zo zeggen. Dat is een hele mooie uitleg!