Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coco4life schreef:Maryln kan hij niet alvast ‘s avonds z’n kleding pakken en klaarleggen?
Kost wat gestommel in de ochtend.
Merlen schreef:MarlindeRooz schreef:Ben ik even blij dat ik wel een volwassen vent heb.
Tip: neem er eentje die minimaal 6 jaar ouder is.
Dat is geen garantie op volwassen gedrag.Beter ééntje nemen die alleen woont in een nette opgeruimde woning.
maralyn schreef:Coco4life schreef:Maryln kan hij niet alvast ‘s avonds z’n kleding pakken en klaarleggen?
Kost wat gestommel in de ochtend.
Dat is wat ik hem ga aanbrengen.zelf komt ie er niet mee denk ik.
Hij is verder heel lief hoor. Maar soms voelt het alsof ik hem nog moet opvoeden.
Zoals ik om mij heen hoor, schijnt dat vaker zo te zijn met mannen.whahaah
maralyn schreef:Hihi!!! Ja!! Ja!!! Jij hebt er dus ook één!![]()
Gelukkig houden we wel van ze!
kimberly1995 schreef:maralyn schreef:Hihi!!! Ja!! Ja!!! Jij hebt er dus ook één!![]()
Gelukkig houden we wel van ze!
Zeker! En mijn vriend vind opruimen ook wel moeilijk.
Ik snap het ook wel hoor nu. We wonen pas een maand in dit huis en de kledingkast is er nog niet, dus kleding zit in dozen, koffers en dergelijke. Er is ook gewoon vrijwel geen opbergruimte. Dus dat er spullen liggen is niet te voorkomen en ben ik helemaal oké mee. Alleen dat hoeft niet te liggen alsof er een bom ontploft is.
xxxmh schreef:Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.
Mo_86 schreef:Mijn lichaam. Na een zware dag waarbij ik me steeds slechter ging voelen op het laatst even m’n temperatuur gemeten. 40 graden. Nu half stikkend door de vele hoestbuien de treinreis overleven zodat ik straks m’n bed in kan. Hoop dat dit morgen over is. Niks aan.
Zebrastreep schreef:xxxmh schreef:Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.
Geen stress , ik ben nu 26 en woon ook nog thuis. Ik zie het wel als een voordeel dat ik nu veel kan sparen. Ik zit nog wel eens te denken aan een koopwoning.
Ik ben ook alleen , maar ik sta qua plekken nog wel gunstig. Laagste wat ik heb gehad is plek 13 , kandidaat 5 kwam er pas in dus ik was heel dichtbij.
Ik hoef straks in ieder geval geen zorgen te maken dat ik niks aan kan schaffen als het nog lang gaat durenparticulier huren kan ik ook niet betalen met twee paarden erbij en het zijn bedragen van tussen de 1000 en 1500 euro. Dat is niet te doen alleen , ik zou het kunnen betalen maar dan heb ik geen eten en benzine meer.
Zebrastreep schreef:xxxmh schreef:Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.
Geen stress , ik ben nu 26 en woon ook nog thuis. Ik zie het wel als een voordeel dat ik nu veel kan sparen. Ik zit nog wel eens te denken aan een koopwoning.
Ik ben ook alleen , maar ik sta qua plekken nog wel gunstig. Laagste wat ik heb gehad is plek 13 , kandidaat 5 kwam er pas in dus ik was heel dichtbij.
Ik hoef straks in ieder geval geen zorgen te maken dat ik niks aan kan schaffen als het nog lang gaat durenparticulier huren kan ik ook niet betalen met twee paarden erbij en het zijn bedragen van tussen de 1000 en 1500 euro. Dat is niet te doen alleen , ik zou het kunnen betalen maar dan heb ik geen eten en benzine meer.
xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:
Maar dit gaat niet over jou.