Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coco4life

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 16:41

Maryln kan hij niet alvast ‘s avonds z’n kleding pakken en klaarleggen?
Kost wat gestommel in de ochtend.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:07

Coco4life schreef:

Dat is wat ik hem ga aanbrengen. *\o/* zelf komt ie er niet mee denk ik.
Hij is verder heel lief hoor. Maar soms voelt het alsof ik hem nog moet opvoeden. :')
Zoals ik om mij heen hoor, schijnt dat vaker zo te zijn met mannen. :') whahaah

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:09

Maar mannen denken soms op zijn mans.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:12

Ben ik even blij dat ik wel een volwassen vent heb. :=

Tip: neem er eentje die minimaal 6 jaar ouder is. :))

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:16

MarlindeRooz schreef:

Dat is geen garantie op volwassen gedrag.Beter ééntje nemen die alleen woont in een nette opgeruimde woning.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:18

Ja dat had die van mij, zijn huis was altijd super netjes haha.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:19

Die van mij is 3 jaar jonger en 10x netter dan ik. Dus ik weet niet over wie dat wat zegt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:26

Merlen schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dat is geen garantie op volwassen gedrag.Beter ééntje nemen die alleen woont in een nette opgeruimde woning.

Hij woonde met zn ex(scheiding, huis verkopen...) maar die maakte zn leven behoorlijk zuur.
Ook al waren we nog maar drie dagen echt samen, hij stond behoorlijk emotioneel voor de deur toen, midden in de nacht.
(We kenden elkaar al vijf jaar)
Hij is binnen gekomen (in mijn 45 m2 appartementje) en nooit weer vertrokken. :')
Nu zijn we vijf jaar samen.

Zijn moeder zegt eerlijk gefaald te hebben in de opvoeding met opruimen. _/-\o_ fantastisch mens is dat! *\o/*

Ach, dit is weer een hobbel waar we over gaan... Dan is t ook weer klaar.
Maar.
Ergenis?
Ja :') zeker weten.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:32

maralyn schreef:
Coco4life schreef:

Dat is wat ik hem ga aanbrengen. *\o/* zelf komt ie er niet mee denk ik.
Hij is verder heel lief hoor. Maar soms voelt het alsof ik hem nog moet opvoeden. :')
Zoals ik om mij heen hoor, schijnt dat vaker zo te zijn met mannen. :') whahaah

Heb ik mijn vriend daarstraks een filmpje gestuurd van spullen op de grond in de slaapkamer waar ik al 3 dagen bijna mn nek over breek als ik het raam open wil doen?

Heb ik hem gevraagd of dit misschien wat van zijn aandacht mag?

I'm facking guilty! *D

FYI, het zijn niet mijn spullen..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:38

Hihi!!! Ja!! Ja!!! Jij hebt er dus ook één! :knuffel:

Gelukkig houden we wel van ze!

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:41

maralyn schreef:

Zeker! En mijn vriend vind opruimen ook wel moeilijk.

Ik snap het ook wel hoor nu. We wonen pas een maand in dit huis en de kledingkast is er nog niet, dus kleding zit in dozen, koffers en dergelijke. Er is ook gewoon vrijwel geen opbergruimte. Dus dat er spullen liggen is niet te voorkomen en ben ik helemaal oké mee. Alleen dat hoeft niet te liggen alsof er een bom ontploft is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 17:42

kimberly1995 schreef:
maralyn schreef:

Zeker! En mijn vriend vind opruimen ook wel moeilijk.

Ik snap het ook wel hoor nu. We wonen pas een maand in dit huis en de kledingkast is er nog niet, dus kleding zit in dozen, koffers en dergelijke. Er is ook gewoon vrijwel geen opbergruimte. Dus dat er spullen liggen is niet te voorkomen en ben ik helemaal oké mee. Alleen dat hoeft niet te liggen alsof er een bom ontploft is.

"Schat... Is jouw werk bij de EOD? Want de mijne niet. Ik wil geen ontplofte bom opruimen!"

Hahah!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 18:51

luuntje schreef:
Sagan sterkte vandaag. Klinkt niet alsof het jouw dag is vandaag.

Knie die nog gek eusd is van valpartij hard gestoten.
Echt waarom.

Dankjewel, gelukkig ging de dag verder wel goed. Hopelijk die van jou ook. :(:)
Ga morgen wel een stijve heup krijgen merk ik nu al. XD

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:29

Sagan alvast sterkte dan voor morgen.
Misschien jezelf in bubbeltjes plastic inpakken.

Speel bij een orkest.
We hebben nu een stuk waarin je 4x terugmoet, stukje overslaan en weer doorspelen.
Heb navigatie nodig.
Luie componist, schrijf het gewoon uit die handel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:33

Mijn jonge Fjord die echt een enorme drama Queen is.

We waren aan het rijden , en ik wou mijn zweepje van hand veranderen maar ik tikte heel zacht per ongeluk tegen haar oor aan. Nou dat heb ik geweten. Heel dramatisch hield mevrouw haar hoofd schuin en liet even duidelijk merken dat dat echt not done was.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:36

Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:44

xxxmh schreef:
Dat m'n broertje en zijn vriendin de sleutel van hun huurwoning vandaag hebben gekregen (blij voor ze) maar dat ik met 28 jaar nog steeds niet het huis uit kan en dat ik voor m'n gevoel gestraft wordt omdat ik single ben en daardoor niet iets kan krijgen, sociale huur sta ik op plek weet ik hoe hoog en andere soort huur (wat mijn broertje en vriendin hebben, 25 jaar beide) kan ik niet betalen alleen.

Geen stress , ik ben nu 26 en woon ook nog thuis. Ik zie het wel als een voordeel dat ik nu veel kan sparen. Ik zit nog wel eens te denken aan een koopwoning.

Ik ben ook alleen , maar ik sta qua plekken nog wel gunstig. Laagste wat ik heb gehad is plek 13 , kandidaat 5 kwam er pas in dus ik was heel dichtbij.

Ik hoef straks in ieder geval geen zorgen te maken dat ik niks aan kan schaffen als het nog lang gaat duren :') particulier huren kan ik ook niet betalen met twee paarden erbij en het zijn bedragen van tussen de 1000 en 1500 euro. Dat is niet te doen alleen , ik zou het kunnen betalen maar dan heb ik geen eten en benzine meer.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:47

Mijn lichaam. Na een zware dag waarbij ik me steeds slechter ging voelen op het laatst even m’n temperatuur gemeten. 40 graden. Nu half stikkend door de vele hoestbuien de treinreis overleven zodat ik straks m’n bed in kan. Hoop dat dit morgen over is (tegen beter weten in). Niks aan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:47

Mo_86 schreef:
Mijn lichaam. Na een zware dag waarbij ik me steeds slechter ging voelen op het laatst even m’n temperatuur gemeten. 40 graden. Nu half stikkend door de vele hoestbuien de treinreis overleven zodat ik straks m’n bed in kan. Hoop dat dit morgen over is. Niks aan.

Damn, pas je wel op :(:). Beterschap!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:52

Zebrastreep schreef:
xxxmh schreef:

Geen stress , ik ben nu 26 en woon ook nog thuis. Ik zie het wel als een voordeel dat ik nu veel kan sparen. Ik zit nog wel eens te denken aan een koopwoning.

Ik ben ook alleen , maar ik sta qua plekken nog wel gunstig. Laagste wat ik heb gehad is plek 13 , kandidaat 5 kwam er pas in dus ik was heel dichtbij.

Ik hoef straks in ieder geval geen zorgen te maken dat ik niks aan kan schaffen als het nog lang gaat duren :') particulier huren kan ik ook niet betalen met twee paarden erbij en het zijn bedragen van tussen de 1000 en 1500 euro. Dat is niet te doen alleen , ik zou het kunnen betalen maar dan heb ik geen eten en benzine meer.

Koopwoning gaat ook niet lukken helaas met m'n salaris en met een paard erbij gaat sparen niet zo hard. Ik geef mezelf nog 2 jaar, als ik 30 ben, en anders moet denk toch paard weg ben ik bang.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-24 19:53

Zebrastreep schreef:
xxxmh schreef:

Maar dit gaat niet over jou. :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:57

Heb echt geen leuke week vanwege grote drukte op het werk, vandaag ook nog gehoord dat een band die heel veel voor me heeft betekend (met een liedje dat perfect aansloot bij hoe ik me voelde op een moment dat het vrij slecht ging) ermee gaat stoppen en zo veel luisterde ik het niet meer maar het is wel nóg een druppel in eeen emmer die al overstroomd was

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 19:59

8 dagen na mijn ijzer
8 dagen vol uitslag
8 dagen een arm die eruitziet alsof die in een koperbad heeft gezeten
8 dagen hoofdpijn

En nog steeds stik op

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 20:09

xPabloBokt schreef:
Zebrastreep schreef:

Maar dit gaat niet over jou. :+

Ik benoem het omdat er meer mensen zijn die richting de eind 20 gaan en nog thuis wonen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 20:14

Dat mijn man en ik samen platliggen van de
Mijn man lag het weekeinde al plat en ik maandag, nooit geweten dat je daar zo beroerd van kan zijn %)
Alle lof voor de griepprik *\%/* not.