Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:49

Foaly schreef:
Mijn racistische tante die steen en been klaagt dat ze 'soms niet meer weet in welk land ze woont' als ze door de Albert Heijn loopt, maar nu opeens wel asielzoekers gaat helpen omdat ze worden opgevangen door de kerk. Ik vind daar zeg maar wat van :+

Herkenbaar dit. Mijn hele familie is zo, minus het religieuze.

"Ja we hebben teveel moslims in dit land"

En dan altijd in de albert Heijn naar de cassiere met een hoofddoekje en dan expliciet benoemen "Ja maar deze is wel een uitzondering hoor! Die is echt aardig".
En dat dan ongeveer bij 95% van de moslims die ze tegenkomen.

Ehrm ja. Andere generatie zullen we maar zeggen. -O-

Ik vind daar ook wel wat van, maargoed, je komt er niet doorheen en zij vinden mij een linkse hippie bomenknuffelaar die geindoctirineerd is door het linkse bolwerk van de UvA. En zo vinden we allemaal wat van elkaar *\o/* :7

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:50

Er is totaal geen klik met de mensen in mijn klas en ik zit nu alleen in de pauze.
Ik voel gewoon een paniekaanval komen -O-
Ik hoop dat ik me thuis ga voelen in deze klas, misschien dat het nog gaat komen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:52

oomens schreef:
Robijntjah schreef:
Ik zit in [***] maar moet plassen :=

Zorg dat je op het juiste moment op mute gaat.

En je webcam uit zet. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:53

fotolijstje schreef:
School begint weer en volgens mij zit ik niet eens bij mijn vrienden in de klas -O-

Ik wil echt niet heel banketstaaf overkomen maar...
Ik zou dit zien als een kans :j
Een kans om andere vrienden te maken die wellicht wel voor je klaar staan als je ze nodig hebt, of reageren als je iets leuks met ze wil doen :j

Je klaagt vaak dat jij je alleen voelt en dat je soms andere vrienden zou willen, wellicht is dit het zetje dat je nodig hebt om dat te doen :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:54

De chaos alla zadelkamer opruimen + gereedschap kamer opruimen....

Eindelijk de tijd en redelijk de mogelijkheid om dit te doen.
Dit wou ik vorige jaar al doen, voordat de hernia toen zo extreem Was.

De ergenis hiervan, mijn hemel wat een facking bende en chaos en gaat dit veel tijd kosten -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:56

M_D_H schreef:
fotolijstje schreef:
School begint weer en volgens mij zit ik niet eens bij mijn vrienden in de klas -O-

Ik wil echt niet heel banketstaaf overkomen maar...
Ik zou dit zien als een kans :j
Een kans om andere vrienden te maken die wellicht wel voor je klaar staan als je ze nodig hebt, of reageren als je iets leuks met ze wil doen :j

Je klaagt vaak dat jij je alleen voelt en dat je soms andere vrienden zou willen, wellicht is dit het zetje dat je nodig hebt om dat te doen :j

Dit klopt inderdaad, alleen ik durf niet echt te praten en de rest hebben zeg maar al "vriendengroepjes" dus dat is mooi poedersuiker om daar tussen te komen.
Ik zit ook met mensen van mijn vorige klas maar daar heb ik ook niet echt wat mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 11:57

fotolijstje schreef:
Er is totaal geen klik met de mensen in mijn klas en ik zit nu alleen in de pauze.
Ik voel gewoon een paniekaanval komen -O-
Ik hoop dat ik me thuis ga voelen in deze klas, misschien dat het nog gaat komen

kun je jezelf over je paniek heenzetten en er toch bij gaan zitten?

Een klas is groot. Dus er zullen vast wel wat lieve mensen tussen zitten. Je in de eerste week afzonderen is echt een recept om buitengesloten te worden. Dus dat is heel zonde.

Nu weet ik wel dat dat makkelijk praten is. Ik had op de middelbare school in de laatste jaren juist een hele leuke open klas, die mij echt met open armen verwelkomde. En ik durfde alsnog niet.
Maar als je ergens, vanuit de krochten in je ziel, een piepklein sprankje lef kunt vinden.....

Ga.er.bij.zitten.
Écht, dat gaat je zo helpen de rest van je schooljaar.

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 12:01

En als in de pauze ergens bij zitten eng is kun je ook altijd vragen of iemand je kan helpen met huiswerkopdrachten of iets… hoop dat je snel wat aansluiting vindt :(:)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 12:08

Dat de whatsapp bijsnijdfunctie ‘gereed’ knop eerst links zat en nu zit daar annuleer en ik klik de hele tijd mis. First world problems, absoluut. Maar wel bloedirritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 12:18

Ergernis: Collega's die een verzoek doen, waarbij het verzoek doen meer energie kost dan het zelf uitvoeren.
En nu heb ik er ook nog werk aan :') .

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 12:28

oomens schreef:
Robijntjah schreef:
Ik zit in meeting maar moet plassen :=

Zorg dat je op het juiste moment op mute gaat.

_O-

Ik had vanochtend zo'n 'huh, waarom gaat mijn wekker?'-ochtend. Totdat ik op mijn telefoon keek. 'Ships, is het alweer maandag?!' _O-

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 12:39

Mijn hormonen, of eigenlijk geen idee wat het is maar loop de afgelopen dagen gewoon constant te huilen :') Zag daarnet een video van een hond en een kat die afscheid namen, zit ik weer te huilen := help.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:25

Ik wil een dutje doen maar zou rond 14:00 gebeld worden. Ben nog niet gebeld en ik wil gewoon slapen (ben ziekig). :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 15:19

Heb 3 legnesten en natuurlijk wil ze er nu maar 1 gebruiken. Dus heb nu 2 kippen die op elkaar gestapeld zitten. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 16:36

Dat ik het zo warm heb bah :(

En morgen nog 1 dag werken maar die vindt ik altijd het zwaarste als je daarna vakantie hebt.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 16:43

Klaar met deze warmte

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 17:01

Pakketje opgehaald bij de buren na even moed verzamelen. Waren twee spijkerbroeken, maar ze passen allebei niet. De een heeft een te hoge taille, zit niet lekker. De amdere krijg ik niet eens aan, terwijl ik toch echt altijd deze maat had van dit merk :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 17:24

Pluisje1998 schreef:
Pakketje opgehaald bij de buren na even moed verzamelen. Waren twee spijkerbroeken, maar ze passen allebei niet. De een heeft een te hoge taille, zit niet lekker. De amdere krijg ik niet eens aan, terwijl ik toch echt altijd deze maat had van dit merk :')

Heel naar! Snap er ook niks van haha

Had ik vorig jaar ook. In de sales van merk wat ik altijd heb verschillende broeken besteld, ik was uit mijn laatste gescheurd. Maar serieus geen 1 model was qua maat hetzelfde. Zelfs hetzelfde model in andere kleur was nog anders. Heb dus 1 model in 2 kleuren gehouden, maar wel 2 verschillende maten... de rest was te klein of te groot :') of te kort. Maar allemaal dezelfde maat. (Alleen diegene die ik gehouden had had ik 1 kleur in andere maat besteld omdat die uitverkocht was in de mijne. Maar die kleinere maat viel groter dan de normale )

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 17:43

Heb nu al 1,5 week pakket van buurvrouw in huis staan. Wil er vanaf. _-:(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 17:44

U rijdt op een trajectcontrole.
Wat doet u?

A. Allemaal 100 rijden achter elkaar op de rechterbaan.
B. Allemaal 100 rijden naast elkaar.
Afbeelding

;(

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 17:52

Ik heb heel de dag een liedje in mn hoofd, dit nummer werd een paar dagen geleden gedraaid op de uitvaart van een vriend.
Ik wil dit niet in mn hoofd hebben. Ik wil dat hij me morgen weer opwacht op het station ;(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 17:52

Die linker banen mogen ook niet harder dan 100, dus in principe verwacht je dat inhalen weinig zin gaat hebben als ze rechts ook al aan de 100 zitten. Dat wordt dus allemaal naast elkaar 100 rijden.
Geen probleem, zolang je zelf niet diegene bent die vindt dat de maximumsnelheid alleen voor anderen bestaat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 18:14

Dat zelfs de bermen bruin zijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 18:25

Ik heb eventjes aan mijn familie gevraagd om mij te helpen met huiswerk. Ze moesten vragen over mijzelf beantwoorden.
Het ergste is gewoon dat mijn moeder ze normaal beantwoordde toen ze alleen was maar toen mijn zus erbij kwam was ik weer het pispaaltje. Elke vraag moesten ze mij belachelijk gaan maken over hoe slecht ik was, en weetje twee keer is het leuk maar het waren echt 30 vragen
-O- -O-

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 18:27

oomens schreef:
Die linker banen mogen ook niet harder dan 100, dus in principe verwacht je dat inhalen weinig zin gaat hebben als ze rechts ook al aan de 100 zitten. Dat wordt dus allemaal naast elkaar 100 rijden.
Geen probleem, zolang je zelf niet diegene bent die vindt dat de maximumsnelheid alleen voor anderen bestaat.

Maar de een rijd 100 cruise control en de ander 105
En dan heb je er nog bij die better safe than sorry 95 gaan rijden :')