Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:55

Wat zijn jullie allemaal badass zeg :oo

Ik doe dat soort dingen gewoon nooit :n
Ik ben super lief en braaf :)) O:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:55

Haha ja amai ik kende heel dat verhaal niet. Maar ellende. Ik doe nooit stoere dingen dus kan niet relaten :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:57

Ik ben benieuwd of ik in november überhaupt levend Zuid Afrika uit kom. :') En zo niet, is het lekker makkelijk, want dan kan ik direct daar gecremeerd en uitgestrooid worden.

Mijn biecht wat dat aangaat is dat ik echt 0 last heb van vliegschaamte. :+ Ik heb er alleen een hekel aan, dus als het even kan pak ik binnen Europa de trein.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:02

Ik heb door mijn vriend (was kraker) de neiging om verlaten gebouwen uit te checken. :')
Laatst nog in Duitsland een verlaten hotel waar de voordeur nota bene van op een kier stond. Wij naar binnen, toen hoorde we een piep. Mijn vriend vraagt aan mij of mijn schoen piept terwijl ik dacht dat zijn schoen piepte, toen hebben we snel rechtsomkeert gemaakt.

Zo zijn we ook een keer op een militair terrein beland waarvan we overtuigd waren dat het niet meer gebruikt werd. We hebben ons een ruim halfuur in een dixie verstopt omdat er een dienstauto over het terrein onze kant op kwam.

Gevaarlijke bergbeklimmingen en ruïnes betreden heb ik ook wel een handje van.

Random oliebol is leuk zo lang andere mensen er geen gevolgen van ondervinden. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 14:05

Ja! Mijn theorie is dat het gewoon zenuwen zijn.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:17

Mkango schreef:
Georgië. <3

Hier ook hoor, haha. De limieten van een Nissan Tiida testen op de onverharde wegen van de vulkaan van St Kitts, héérlijk! 8-) Of half Georgië door liften, was ook top (eens maar nooit weer :)) ).

Alle saaie stadsauto's kunnen heel wat meer hebben dan je denkt is mijn grootste ontdekking ja :P

Maar het zijn vooral leuke verhalen als je ze achteraf vertelt, survivor bias en al ;)

Zo ben ik een keertje met offroaden heel nonchalant grensgebied tussen Rusland en Kazachstan binnengewandeld waar je blijkbaar een FSB-vergunning voor moest hebben, gaaf verhaal maar toen we daarop aangesproken waren kon ik er net wat minder om lachen :=

In Georgie ook paar leuke situaties gehad met offroaden, 's nachts verdwaald en bijna de afgrond in gereden, in de modder vast komen te zitten en te voet hulp moeten gaan zoeken (godzijdank voor Russische toeristen met 4x4 ) en de bergen tussen Ushguli en Racha over een niet bestaande weg oversteken was al helemaal vet. Je ziet er alleen maar af en toe wat overwoekerde ruinen waar ooit een dorp is geweest, rijdt over de rotsen en water en hoeft de hele tijd geen mens te zien. Jammer genoeg hebben ze er inmiddels wel iets van een weg gebouwd ;(

Ik durf vliegen weer niet zo :') en dan bedoel ik gewone commerciële vluchten.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:23

Ik vond mezelf best wel dapper toen ik in mn uppie naar engeland ging om te werken na 1 week contact met de werkgever.

Maar in vergelijking met sommige mensen hier, ben ik best wel braaf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:30

fleurtjeuh schreef:
Ik vond mezelf best wel dapper toen ik in mn uppie naar engeland ging om te werken na 1 week contact met de werkgever.

Is het toch ook? :D Stommiteiten zijn niet per se een teken van dapperheid, hahaha. Achteraf leveren ze leuke verhalen op, maar ter plekke denk je soms echt wel: oei, en nu? := En het is ook geen wedstrijd, iedereen heeft een andere comfort zone, andere dingen die ze leuk vinden en waar ze in geïnteresseerd zijn. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig en vind dingen ontdekken heel leuk, maar het is niet per se dat ik 's morgens opsta en ga bedenken welk dapper ding ik vandaag eens ga doen. _O- Dit is gewoon hoe ik (van een berg af) rol. :+

Fly_high schreef:
Mkango schreef:
Georgië. <3

Hier ook hoor, haha. De limieten van een Nissan Tiida testen op de onverharde wegen van de vulkaan van St Kitts, héérlijk! 8-) Of half Georgië door liften, was ook top (eens maar nooit weer :)) ).

Alle saaie stadsauto's kunnen heel wat meer hebben dan je denkt is mijn grootste ontdekking ja :P

Maar het zijn vooral leuke verhalen als je ze achteraf vertelt, survivor bias en al ;)

Zo ben ik een keertje met offroaden heel nonchalant grensgebied tussen Rusland en Kazachstan binnengewandeld waar je blijkbaar een FSB-vergunning voor moest hebben, gaaf verhaal maar toen we daarop aangesproken waren kon ik er net wat minder om lachen :=

In Georgie ook paar leuke situaties gehad met offroaden, 's nachts verdwaald en bijna de afgrond in gereden, in de modder vast komen te zitten en te voet hulp moeten gaan zoeken (godzijdank voor Russische toeristen met 4x4 ) en de bergen tussen Ushguli en Racha over een niet bestaande weg oversteken was al helemaal vet. Je ziet er alleen maar af en toe wat overwoekerde ruinen waar ooit een dorp is geweest, rijdt over de rotsen en water en hoeft de hele tijd geen mens te zien. Jammer genoeg hebben ze er inmiddels wel iets van een weg gebouwd ;(

Ik durf vliegen weer niet zo :') en dan bedoel ik gewone commerciële vluchten.
Dat inderdaad. Van die dingen die je pas achteraf aan je moeder vertelt zeg maar, hahahaha. :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:37

Mkango schreef:
Ik ben benieuwd of ik in november überhaupt levend Zuid Afrika uit kom. :') En zo niet, is het lekker makkelijk, want dan kan ik direct daar gecremeerd en uitgestrooid worden.

Mijn biecht wat dat aangaat is dat ik echt 0 last heb van vliegschaamte. :+ Ik heb er alleen een hekel aan, dus als het even kan pak ik binnen Europa de trein.

Neeeeee ennikndan? ;(
En Auroch?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:40

Ik ben 2 weken geleden bevallen en heb meerdere luiertaarten gekregen. Vlak voor mij is de vrouw van een collega bevallen en zou ik een luiertaart maken voor hem namens iedereen. Ik heb nu natuurlijk geen zin om luiers te rollen dus ik ga 1 van mijn luiertaarten aan hem geven. Wel heb ik alle cadeautjes eraf gehaald en koop ik nieuwe voor hun...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:45

Captain schreef:
Mkango schreef:

Neeeeee ennikndan? ;(
En Auroch?
Maar als ik dood ben hebben jullie niks meer aan me. :(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:52

Maar levend ben je voor ons veel leuker. ;(

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:06

Omg :') Ik voel me een beetje blehh vandaag, niet helemaal bij en erg chagrijnig. Ik kom er net achter dat het vrijdag is, geen zaterdag. Ik ben gister dronken geworden, heb vanochtend gebruncht, en ik heb (nog) niet gewerkt vandaag :oo Kom er net alleen achter omdat ik een werkmailtje binnenkreeg, haha wtf. Het is 15 uur!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:15

Haha geniaal, en niemand van je werk dacht "waar is BaileyMix"? :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:15

BaileyMix schreef:
Omg :') Ik voel me een beetje blehh vandaag, niet helemaal bij en erg chagrijnig. Ik kom er net achter dat het vrijdag is, geen zaterdag. Ik ben gister dronken geworden, heb vanochtend gebruncht, en ik heb (nog) niet gewerkt vandaag :oo Kom er net alleen achter omdat ik een werkmailtje binnenkreeg, haha wtf. Het is 15 uur!

Deze is top _O- _O- _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:18

BaileyMix schreef:

Dit vind ik echt een van de grappigste biechten tot nu toe _O- _/-\o_

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:19

Mkango schreef:
fleurtjeuh schreef:

Is het toch ook? :D Stommiteiten zijn niet per se een teken van dapperheid, hahaha.

Dat inderdaad, spontaan en stom bezig zijn bewijst niet per se dat je boeiend dapper bent. Dan zou je je eerst überhaupt bewust moeten zijn van de risico's :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:21

Roosch schreef:
Haha geniaal, en niemand van je werk dacht "waar is BaileyMix"? :')

"Thuiswerken" :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:22

BaileyMix schreef:

Hahahah geniaal :') fijn lang weekend!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:23

Ja dat doe ik ook, maar als ze mijn gekwebbel of getype niet voor een uur of 10 hebben gehoord dan wordt er wel even achter de oren gekrabt. Laat staan de talloze meetings, maar goed, op vrijdag zijn veel mensen wél echt vrij (ik dus :D ) dus ik snap het ook wel weer. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:26

Haha nee geen vergaderingen. Het boeit denk ik ook niemand een arie, als ik mijn werk maar doe. En ik begin 1 augustus bij een nieuwe baan, dus ik ben sowieso al redelijk uitgecheckt :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:32

BaileyMix _O-

Bij ons wordt er door het management ook wel even gekeken als iemand om 10 uur nog geen goedemorgen heeft ge-Teams'd of die persoon er hoort te zijn of niet, maar op een vrijdag snap ik ook dat mensen denken 'zal wel vrij zijn' :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:34

Hahaha die vind ik briljant. Ik was wel vergeten dat ik socials dienst had voor mijn werk, net even gecheckt maar gelukkig gebeurt er helemaal niks :P

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:54

Nick je geniaal, goed idee.

Bailey mix _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 18:50

BaileyMix schreef:

OMG _O- _O-