Ik doe dat soort dingen gewoon nooit

Ik ben super lief en braaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Georgië.
Hier ook hoor, haha. De limieten van een Nissan Tiida testen op de onverharde wegen van de vulkaan van St Kitts, héérlijk!Of half Georgië door liften, was ook top (eens maar nooit weer
).
fleurtjeuh schreef:Is het toch ook?Ik vond mezelf best wel dapper toen ik in mn uppie naar engeland ging om te werken na 1 week contact met de werkgever.
Maar in vergelijking met sommige mensen hier, ben ik best wel braaf
Fly_high schreef:Dat inderdaad. Van die dingen die je pas achteraf aan je moeder vertelt zeg maar, hahahaha.Mkango schreef:Georgië.
Hier ook hoor, haha. De limieten van een Nissan Tiida testen op de onverharde wegen van de vulkaan van St Kitts, héérlijk!Of half Georgië door liften, was ook top (eens maar nooit weer
).
Alle saaie stadsauto's kunnen heel wat meer hebben dan je denkt is mijn grootste ontdekking ja![]()
Maar het zijn vooral leuke verhalen als je ze achteraf vertelt, survivor bias en al![]()
Zo ben ik een keertje met offroaden heel nonchalant grensgebied tussen Rusland en Kazachstan binnengewandeld waar je blijkbaar een FSB-vergunning voor moest hebben, gaaf verhaal maar toen we daarop aangesproken waren kon ik er net wat minder om lachen
In Georgie ook paar leuke situaties gehad met offroaden, 's nachts verdwaald en bijna de afgrond in gereden, in de modder vast komen te zitten en te voet hulp moeten gaan zoeken (godzijdank voor Russische toeristen met 4x4 ) en de bergen tussen Ushguli en Racha over een niet bestaande weg oversteken was al helemaal vet. Je ziet er alleen maar af en toe wat overwoekerde ruinen waar ooit een dorp is geweest, rijdt over de rotsen en water en hoeft de hele tijd geen mens te zien. Jammer genoeg hebben ze er inmiddels wel iets van een weg gebouwd
Ik durf vliegen weer niet zoen dan bedoel ik gewone commerciële vluchten.
Mkango schreef:Ik ben benieuwd of ik in november überhaupt levend Zuid Afrika uit kom.En zo niet, is het lekker makkelijk, want dan kan ik direct daar gecremeerd en uitgestrooid worden.
Mijn biecht wat dat aangaat is dat ik echt 0 last heb van vliegschaamte.Ik heb er alleen een hekel aan, dus als het even kan pak ik binnen Europa de trein.
Captain schreef:Maar als ik dood ben hebben jullie niks meer aan me.Mkango schreef:Ik ben benieuwd of ik in november überhaupt levend Zuid Afrika uit kom.En zo niet, is het lekker makkelijk, want dan kan ik direct daar gecremeerd en uitgestrooid worden.
Mijn biecht wat dat aangaat is dat ik echt 0 last heb van vliegschaamte.Ik heb er alleen een hekel aan, dus als het even kan pak ik binnen Europa de trein.
Neeeeee ennikndan?
En Auroch?
BaileyMix schreef:OmgIk voel me een beetje blehh vandaag, niet helemaal bij en erg chagrijnig. Ik kom er net achter dat het vrijdag is, geen zaterdag. Ik ben gister dronken geworden, heb vanochtend gebruncht, en ik heb (nog) niet gewerkt vandaag
Kom er net alleen achter omdat ik een werkmailtje binnenkreeg, haha wtf. Het is 15 uur!
BaileyMix schreef:OmgIk voel me een beetje blehh vandaag, niet helemaal bij en erg chagrijnig. Ik kom er net achter dat het vrijdag is, geen zaterdag. Ik ben gister dronken geworden, heb vanochtend gebruncht, en ik heb (nog) niet gewerkt vandaag
Kom er net alleen achter omdat ik een werkmailtje binnenkreeg, haha wtf. Het is 15 uur!
Mkango schreef:fleurtjeuh schreef:Is het toch ook?Ik vond mezelf best wel dapper toen ik in mn uppie naar engeland ging om te werken na 1 week contact met de werkgever.
Maar in vergelijking met sommige mensen hier, ben ik best wel braafStommiteiten zijn niet per se een teken van dapperheid, hahaha.