Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ga het maar gewoon houden bij m'n huidige scharrel. assie schreef:Hij vertelde toen dat ie echt gevoelens had voor een andere vrouw en dat hij het met haar een serieuze kans wilde geven. En dat vertelde hij dus terwijl we net leuke dingen hadden gedaan. Nu maakt mij dat niet uit, want wij hebben geen relatie. Maar ik vind het zo bizar dat je dus fysiek kunt zijn met iemand terwijl je verliefd bent op een ander. Daar zou ik op het moment dat ik serieus verliefd ben echt geen behoefte aan hebben. Maar goed... zo is iedereen anders.
voor de context: ik was wel een beetje verliefd op hem
auw, niet zo handig. Is ook tot niks uitgelopen, maar dit bleef me wel bij.
. Zo bizar vond ik het.
Steenbok12 schreef:Hahaha een duidelijke nee en dan nog opzoeken. Dat is lef hebben.
Hier gisteren naar een klein feestje geweest met wat house/techno. Super leuk, 75% man haha. Uiteindelijk gekust met een gozer. Jeetje echt. Hij beet steeds kei hard op mijn lip en ook echt meteen in de eerste seconden dat we kusten. Deed gewoon zeer. Ik ga het maar gewoon houden bij m'n huidige scharrel.
Kaitlyn schreef:Steenbok12 schreef:Hahaha een duidelijke nee en dan nog opzoeken. Dat is lef hebben.
Hier gisteren naar een klein feestje geweest met wat house/techno. Super leuk, 75% man haha. Uiteindelijk gekust met een gozer. Jeetje echt. Hij beet steeds kei hard op mijn lip en ook echt meteen in de eerste seconden dat we kusten. Deed gewoon zeer. Ik ga het maar gewoon houden bij m'n huidige scharrel.
Oh god, ik heb een keer een week met opgezwollen en blauwe lippen rondgelopen door een man die dat deed. Was echt zo niet leuk, maar mijn collega’s hebben er hard om kunnen lachen.![]()
Oh vreselijk van die mannen die weken of maanden later je ineens weer gaan contacten. Een scharrel van mij had het ooit eens afgekapt, en ik was zo verliefd en zo verdrietig toen. Op het moment dat ik een relatie kreeg ging hij ineens álles liken en op reageren op social media. Gast, waarom?
Over samenwonen. Dat hoefde van mij ook niet meer, en was op wat scharrelen na helemaal content alleen. Weet nog dat ik in mijn toenmalige huis trok, mijn huisbaas vroeg of ik een vriend had en zei “ik ben klaar met mannen.”
4 maanden later leerde ik mijn vriend kennen, die alleen een neukertje had moeten zijn. Nog iets meer dan een jaar later zei ik de huur op nadat ik al een paar maanden fulltime bij mijn vriend woonde en over een half jaar ga ik naar Duitsland met hem.
Tot zo ver mijn geloofwaardigheid.![]()
. Benzz schreef:Pien hoe heb jij het leeftijdsverschil tussen jou en je man ervaren? Gewoon even benieuwd naar?
Nou ja niet gewoon, maar wel nieuwsgierig.
pien_2010 schreef:Benzz schreef:Pien hoe heb jij het leeftijdsverschil tussen jou en je man ervaren? Gewoon even benieuwd naar?
Nou ja niet gewoon, maar wel nieuwsgierig.
Natuurlijk is het jammer want 81 en 65 is wel een groot verschil als het om fitheid gaat. Dus goed praten en elkaar echt gunnen die dingen te doen die horen bij de leeftijd.
Maar dat is zeker wel eens pittig.
De liefde is bij beiden wel echt aanwezig. Dat helpt. Wij leven zeker niet als broer en zus en dat is mazzel want niet alle mannen zijn viriel op hoge leeftijd.
Benzz schreef:pien_2010 schreef:
Natuurlijk is het jammer want 81 en 65 is wel een groot verschil als het om fitheid gaat. Dus goed praten en elkaar echt gunnen die dingen te doen die horen bij de leeftijd.
Maar dat is zeker wel eens pittig.
De liefde is bij beiden wel echt aanwezig. Dat helpt. Wij leven zeker niet als broer en zus en dat is mazzel want niet alle mannen zijn viriel op hoge leeftijd.
Oke, interessant, ik ben gisteren een zeer leuke man tegengekomen op het terras die 18 jaar ouder is maar inderdaad zeer actief en als hij 10 jaar jonger was had ik het ook geloofd.

capopjekop schreef:Ik zou het zelf een afknapper vinden iig. Kleine moeite om vooraf aan te geven dat je een pauze neemt. Ik vind het niet van respect getuigen dat je zonder wat te zeggen niks meer laat horen en dan na een maand door gaat alsof er niks gebeurt is. En blijkbaar ook niet uit zichzelf de reden vermeld maar dat je erom moet vragen
waarmee hij een open eind heeft gecreëerd. Maar goed ik vind het van deze ook een soort van sociaal wenselijk antwoord, waarvan hij eigenlijk al weet dat ik het zo ervaar, dus kan ook een gemak zijn zeg maar
Janine1990 schreef:capopjekop schreef:Ik zou het zelf een afknapper vinden iig. Kleine moeite om vooraf aan te geven dat je een pauze neemt. Ik vind het niet van respect getuigen dat je zonder wat te zeggen niks meer laat horen en dan na een maand door gaat alsof er niks gebeurt is. En blijkbaar ook niet uit zichzelf de reden vermeld maar dat je erom moet vragen
Ik vind het heel lastig om te bepalen of je iemand op een app überhaupt een antwoord verschuldigd bent... Dan zou er in ieder geval nog één persoon zijn die al ruim 2 maanden een appje van mij onbeantwoord heeft gelatenwaarmee hij een open eind heeft gecreëerd. Maar goed ik vind het van deze ook een soort van sociaal wenselijk antwoord, waarvan hij eigenlijk al weet dat ik het zo ervaar, dus kan ook een gemak zijn zeg maar
Peelie schreef:Had je al een date met hem gehad?
Ik vind het een kromme redenatie overigens. Als hij er moeite mee heeft dat mensen om hem heen trouwen en hij alleen is, dan is dat toch juist een rede om te gaan/blijven daten... zeker als je met een leuke vrouw aan het daten bent.
Gevalletje hij vind je misschien toch niet zo leuk? Ik zou het ook afkappen. Iemand die zo de verbinding afbreekt omdat het even voor 0.2 seconden "tegen zit". Moet je je voorstellen dat er wel echt stront aan de knikker is...
Steenbok12 schreef:Kaitlyn schreef:
Oh god, ik heb een keer een week met opgezwollen en blauwe lippen rondgelopen door een man die dat deed. Was echt zo niet leuk, maar mijn collega’s hebben er hard om kunnen lachen.![]()
Oh vreselijk van die mannen die weken of maanden later je ineens weer gaan contacten. Een scharrel van mij had het ooit eens afgekapt, en ik was zo verliefd en zo verdrietig toen. Op het moment dat ik een relatie kreeg ging hij ineens álles liken en op reageren op social media. Gast, waarom?
Over samenwonen. Dat hoefde van mij ook niet meer, en was op wat scharrelen na helemaal content alleen. Weet nog dat ik in mijn toenmalige huis trok, mijn huisbaas vroeg of ik een vriend had en zei “ik ben klaar met mannen.”
4 maanden later leerde ik mijn vriend kennen, die alleen een neukertje had moeten zijn. Nog iets meer dan een jaar later zei ik de huur op nadat ik al een paar maanden fulltime bij mijn vriend woonde en over een half jaar ga ik naar Duitsland met hem.
Tot zo ver mijn geloofwaardigheid.![]()
Hahaha oh herkenbaar dus. Ik heb dit nog nooit zo gehad. Ik zou helemaal huiverig zijn met de seks. Waar bijt hij dan in!@ haha
Maar dat is dus goed uitgepakt bij jou. Wat leuk om te horen. Ook nog naar Duitsland verhuizen. Ga je ver de grens over? Sowieso geniet ik van alle verhalen hier.
Hier is het wel ingewikkelder met kind overigens. De huur hier blijft. Kans dat ik aan zo'n huis kom stel t gaat mis na een jaar of 4 is echt 0. Maargoed de huur is ook redelijk verwaarloosbaar hier en gok dat met samen wonen ook kind gebonden budget vervalt dus dat is onderhand al m'n huur haha.
Stiekem hoop ik wel dat ik binnen nu en een jaar of 2 wel weet iemand vind die echt zo goed klikt als jou verhaal. Ik geniet wel echt van samen zijn met een ander, maar mijn wonden zijn ook gewoon nog heel vers. Niet eens alleen op relatie gebied maar ook verdriet van wennen aan co ouderschap. Echt een top avond gisteren en vandaag mis ik dat kleine kereltje enorm en verdrietig over wat niet had mogen zijn.