Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:33

Ik kan zeggen: ik ga je buiten zetten want ik ga slapen. Dan is de hint wel duidelijk.

Hier vorige week een levering van een bestelling. Die chauffeur bleef kletsen. Ik ben gewoon erg sociaal aangelegd. Dat ie complimenteus was zag ik niet veel achter. Oude kerel was het 58 en ik ben 43 maar ik word altijd veel jonger geschat. Ik zeg nou wie weet tot volgend jaar. Hij zo misschien eerder een keer naar de bioscoop? Ik zo nee ik date niet en zei doei en liep aan. Ik was zo overvallen. Heeft ie me erna op fb opgezocht en die paar openbare foto’s geliked met een hartje.

Hij dacht waarschijnlijk jonge chick met een dik huis zie ik wel zitten. Een nee zou toch duidelijk moeten zijn. Brrr simpele ziel.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 09:37

Citaat:
Hij dacht waarschijnlijk jonge chick met een dik huis zie ik wel zitten. Een nee zou toch duidelijk moeten zijn. Brrr simpele ziel.

_O- _O- heerlijk dit! Enne de knul mag toch wel proberen om hogerop te komen in het leven _O- :=

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:33

Hahaha een duidelijke nee en dan nog opzoeken. Dat is lef hebben.

Hier gisteren naar een klein feestje geweest met wat house/techno. Super leuk, 75% man haha. Uiteindelijk gekust met een gozer. Jeetje echt. Hij beet steeds kei hard op mijn lip en ook echt meteen in de eerste seconden dat we kusten. Deed gewoon zeer :') . Ik ga het maar gewoon houden bij m'n huidige scharrel.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 10:56

pien_2010 schreef:
Citaat:

_O- _O- heerlijk dit! Enne de knul mag toch wel proberen om hogerop te komen in het leven _O- :=

Hahaha ja je kan niet zeggen dat hij zn best gedaan heeft :')

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 18:27

assie schreef:
Hij vertelde toen dat ie echt gevoelens had voor een andere vrouw en dat hij het met haar een serieuze kans wilde geven. En dat vertelde hij dus terwijl we net leuke dingen hadden gedaan. Nu maakt mij dat niet uit, want wij hebben geen relatie. Maar ik vind het zo bizar dat je dus fysiek kunt zijn met iemand terwijl je verliefd bent op een ander. Daar zou ik op het moment dat ik serieus verliefd ben echt geen behoefte aan hebben. Maar goed... zo is iedereen anders. :)

Omg dit heb ik ook wel eens gehad, maar dat ging over z'n ex waar ie nog gevoelens voor had :') voor de context: ik was wel een beetje verliefd op hem :') auw, niet zo handig. Is ook tot niks uitgelopen, maar dit bleef me wel bij.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 18:54

Zelf meegemaakt dat de man waar ik een relatie mee had, met een andere vrouw op vakantie ging naar Zuid Amerika. Hij begreep niet dat ik niet op hem bleef wachten en rustig ging zitten op de reserve bank.
Waarop ik zei:" vertel dit nu gewoon eens aan je collega's die ook je vrienden zijn en vraag wat ze daar van vinden". Dat heeft hij gedaan en hij vertelde dat die het unaniem met mij eens waren.
Dus toen hij toch ging heb ik het uitgemaakt _O- . Zo bizar vond ik het.
Ik had geen geld voor die reis en zo lang was het nog niet aan. En hij vond die collega wel erg leuk. Prima.....ga er voor.....

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 19:09

Ik ook zitten we en in de jacuzzi en begint ie over zn droomvrouw cq zn ex scharrel die appte en hij overwoog met haar af te gaan spreken. Ik dacht juist dat hij heel serieus met mij was. Twee dagen later heb ik geappt dat ie lekker maar naar haar moest gaan en dat ik geen tweede keus ben.

Mafkezen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 19:14

Pien hoe heb jij het leeftijdsverschil tussen jou en je man ervaren? Gewoon even benieuwd naar?

Nou ja niet gewoon, maar wel nieuwsgierig.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 19:21

Zo dan wat verwachten mannen :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 19:25

Steenbok12 schreef:

Hier gisteren naar een klein feestje geweest met wat house/techno. Super leuk, 75% man haha. Uiteindelijk gekust met een gozer. Jeetje echt. Hij beet steeds kei hard op mijn lip en ook echt meteen in de eerste seconden dat we kusten. Deed gewoon zeer :') . Ik ga het maar gewoon houden bij m'n huidige scharrel.

Oh god, ik heb een keer een week met opgezwollen en blauwe lippen rondgelopen door een man die dat deed. Was echt zo niet leuk, maar mijn collega’s hebben er hard om kunnen lachen. :')

Oh vreselijk van die mannen die weken of maanden later je ineens weer gaan contacten. Een scharrel van mij had het ooit eens afgekapt, en ik was zo verliefd en zo verdrietig toen. Op het moment dat ik een relatie kreeg ging hij ineens álles liken en op reageren op social media. Gast, waarom?

Over samenwonen. Dat hoefde van mij ook niet meer, en was op wat scharrelen na helemaal content alleen. Weet nog dat ik in mijn toenmalige huis trok, mijn huisbaas vroeg of ik een vriend had en zei “ik ben klaar met mannen.”
4 maanden later leerde ik mijn vriend kennen, die alleen een neukertje had moeten zijn. Nog iets meer dan een jaar later zei ik de huur op nadat ik al een paar maanden fulltime bij mijn vriend woonde en over een half jaar ga ik naar Duitsland met hem.
Tot zo ver mijn geloofwaardigheid. :)) :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 19:31

Kaitlyn schreef:
Steenbok12 schreef:

Oh god, ik heb een keer een week met opgezwollen en blauwe lippen rondgelopen door een man die dat deed. Was echt zo niet leuk, maar mijn collega’s hebben er hard om kunnen lachen. :')

Oh vreselijk van die mannen die weken of maanden later je ineens weer gaan contacten. Een scharrel van mij had het ooit eens afgekapt, en ik was zo verliefd en zo verdrietig toen. Op het moment dat ik een relatie kreeg ging hij ineens álles liken en op reageren op social media. Gast, waarom?

Over samenwonen. Dat hoefde van mij ook niet meer, en was op wat scharrelen na helemaal content alleen. Weet nog dat ik in mijn toenmalige huis trok, mijn huisbaas vroeg of ik een vriend had en zei “ik ben klaar met mannen.”
4 maanden later leerde ik mijn vriend kennen, die alleen een neukertje had moeten zijn. Nog iets meer dan een jaar later zei ik de huur op nadat ik al een paar maanden fulltime bij mijn vriend woonde en over een half jaar ga ik naar Duitsland met hem.

Hahaha oh herkenbaar dus. Ik heb dit nog nooit zo gehad. Ik zou helemaal huiverig zijn met de seks. Waar bijt hij dan in!@ haha

Maar dat is dus goed uitgepakt bij jou. Wat leuk om te horen. Ook nog naar Duitsland verhuizen. Ga je ver de grens over? Sowieso geniet ik van alle verhalen hier.

Hier is het wel ingewikkelder met kind overigens. De huur hier blijft. Kans dat ik aan zo'n huis kom stel t gaat mis na een jaar of 4 is echt 0. Maargoed de huur is ook redelijk verwaarloosbaar hier en gok dat met samen wonen ook kind gebonden budget vervalt dus dat is onderhand al m'n huur haha.
Stiekem hoop ik wel dat ik binnen nu en een jaar of 2 wel weet iemand vind die echt zo goed klikt als jou verhaal. Ik geniet wel echt van samen zijn met een ander, maar mijn wonden zijn ook gewoon nog heel vers. Niet eens alleen op relatie gebied maar ook verdriet van wennen aan co ouderschap. Echt een top avond gisteren en vandaag mis ik dat kleine kereltje enorm en verdrietig over wat niet had mogen zijn :') .

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 19:55

Benzz schreef:
Pien hoe heb jij het leeftijdsverschil tussen jou en je man ervaren? Gewoon even benieuwd naar?

Natuurlijk is het jammer want 81 en 65 is wel een groot verschil als het om fitheid gaat. Dus goed praten en elkaar echt gunnen die dingen te doen die horen bij de leeftijd.
Maar dat is zeker wel eens pittig.
De liefde is bij beiden wel echt aanwezig. Dat helpt. Wij leven zeker niet als broer en zus en dat is mazzel want niet alle mannen zijn viriel op hoge leeftijd.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 20:14

pien_2010 schreef:
Benzz schreef:

Natuurlijk is het jammer want 81 en 65 is wel een groot verschil als het om fitheid gaat. Dus goed praten en elkaar echt gunnen die dingen te doen die horen bij de leeftijd.
De liefde is bij beiden wel echt aanwezig. Dat helpt. Wij leven zeker niet als broer en zus en dat is mazzel want niet alle mannen zijn viriel op hoge leeftijd.

Oke, interessant, ik ben gisteren een zeer leuke man tegengekomen op het terras die 18 jaar ouder is maar inderdaad zeer actief en als hij 10 jaar jonger was had ik het ook geloofd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 20:44

Ik kreeg dus recent een toenadering van een man van 60 maar ik kan daar echt niks mee hoor. Ik voel mezelf al een stuk jonger dan ik ben en als ik al een man aantrekkelijk vind, dan zijn ze ook nog een heel stuk jonger. Dus 18 jaar ouder wordt hem echt niet.
Tenzij het Brad Pitt of Johnny Depp is natuurlijk. :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 20:55

Benzz schreef:
pien_2010 schreef:

Oke, interessant, ik ben gisteren een zeer leuke man tegengekomen op het terras die 18 jaar ouder is maar inderdaad zeer actief en als hij 10 jaar jonger was had ik het ook geloofd.

Ben je mijn vriend tegen gekomen? :')
Hier ook 18 jaar verschil en inmiddels 9 jaar samen.
Wij zijn wat jonger dan Pien en haar vriend(man?) maar mensen schatten mijn vriend eigenlijk altijd 10 jaar jonger. Toen we elkaar leerden kennen werd hij begin 30 geschat en nu eind 30.
Kwa activiteit, denk ik dat mijn vriend veelal meer energie heeft dan ik :')
Hier in de omgeving gelukkig weinig tegen onze relatie gemerkt, een sporadische opmerking maar verder niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 21:00

Ik schrok van de week wel even hoe sommigen hier het vertrouwen (? Ik weet niet of ik het zo goed benoem, maar zo las ik het even) in de liefde zijn verloren of missen. Ik heb nog geen date weer gehad, maar ik wil gewoon echt een relatie zoals mijn ouders hebben. Die zijn al bijna 45 jaar bij elkaar, op vakantie zitten ze ergens te eten waar een grote helicopter staat die ontmanteld is als soort van kinderspeelplaats, gaan ze er zelf in zitten. Gewoon omdat het zo leuk is.
Dat soort dingen hebben ze heel vaak, dat wil ik ook over zoveel jaar :')

Maar ik zal ook meteen toegeven dat ik als de dood ben dat de volgende ook weer mijn hart gaat breken :+

Momenteel zet ik alles wat op een laag pitje. Zit voor het eerst sinds mijn collega het uit heeft gemaakt weer lekker in mijn vel en volgende week zondag vertrek ik in mijn eentje naar Curaçao, waar ik voor de bruiloft van een vriendin heen ga. Hoewel ik er veel mensen ken, ben ik toch bang om anderen met mijn aanwezigheid op te zadelen.

Wat betreft de mannen die terugkomen, ik wacht nog op een move _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 21:24

Ik ben ook wel cynisch geworden wat betreft samenwonen. Zeg nooit nooit maar ik zie het mezelf niet meer zo snel doen.

Ik swipe af en toe nog wel, maar ik vind momenteel vrijwel niemand interessant. De afgelopen maand had ik een match waarmee het echt goed klikte en naar wie ik wel nieuwsgierig was. En dat bleek m'n achterneef te zijn dus :')

Bij de voetbal loopt overigens wel een heel leuke kerel rond. Volgens z'n fb vrijgezel maar bij het fotostalken twijfelde ik daar toch aan. Maar die is sowieso ook te knap. Het is een wonder dat ik überhaupt nog niet ben weggerend toen hij ging praten :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 21:47

Uit nieuwsgierigheid mister-ik-had-even-vier-weken-pauze gevraagd waarom hij een pauze had genomen...

Hij heeft last van de maatschappelijke druk van het alleen zijn en ziet om zich heen allemaal mensen/vrienden trouwen en kinderen krijgen... Dat herken ik op zich wel...
Maar hij wil het ook niet onder druk zeg maar... Dat herken ik OOK...

Weet alleen niet goed wat ik er mee moet :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 21:52

Ik zou het zelf een afknapper vinden iig. Kleine moeite om vooraf aan te geven dat je een pauze neemt. Ik vind het niet van respect getuigen dat je zonder wat te zeggen niks meer laat horen en dan na een maand door gaat alsof er niks gebeurt is. En blijkbaar ook niet uit zichzelf de reden vermeld maar dat je erom moet vragen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 21:55

capopjekop schreef:
Ik zou het zelf een afknapper vinden iig. Kleine moeite om vooraf aan te geven dat je een pauze neemt. Ik vind het niet van respect getuigen dat je zonder wat te zeggen niks meer laat horen en dan na een maand door gaat alsof er niks gebeurt is. En blijkbaar ook niet uit zichzelf de reden vermeld maar dat je erom moet vragen

Ik vind het heel lastig om te bepalen of je iemand op een app überhaupt een antwoord verschuldigd bent... Dan zou er in ieder geval nog één persoon zijn die al ruim 2 maanden een appje van mij onbeantwoord heeft gelaten :') waarmee hij een open eind heeft gecreëerd. Maar goed ik vind het van deze ook een soort van sociaal wenselijk antwoord, waarvan hij eigenlijk al weet dat ik het zo ervaar, dus kan ook een gemak zijn zeg maar _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 22:06

Verschuldigd zijn is een groot woord. Persoonlijk vind ik niet dat je iemand wat verschuldigd bent als je net appt en je elkaar nog niet ontmoet hebt. Maar zodra je persoonlijkere gesprekken voert met iemand dan vind ik het wel netjes om aan te geven als je er klaar mee bent of als je een datepauze neemt.

Uiteraard is iedereen daar anders in. Maar ik denk zelf altijd maar zo dat als iemand echt geïnteresseerd is ie niet een maand zonder bericht van de radar verdwijnt. Zo'n persoon zou iig niet bij mij passen. Maar als jij zelf ook meer zo bent dan hoeft het uiteraard geen probleem te zijn

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 08:13

Janine1990 schreef:
capopjekop schreef:

Ik vind het heel lastig om te bepalen of je iemand op een app überhaupt een antwoord verschuldigd bent... Dan zou er in ieder geval nog één persoon zijn die al ruim 2 maanden een appje van mij onbeantwoord heeft gelaten :') waarmee hij een open eind heeft gecreëerd. Maar goed ik vind het van deze ook een soort van sociaal wenselijk antwoord, waarvan hij eigenlijk al weet dat ik het zo ervaar, dus kan ook een gemak zijn zeg maar _O-

Had je al een date met hem gehad?

Ik vind het een kromme redenatie overigens. Als hij er moeite mee heeft dat mensen om hem heen trouwen en hij alleen is, dan is dat toch juist een rede om te gaan/blijven daten... zeker als je met een leuke vrouw aan het daten bent.

Gevalletje hij vind je misschien toch niet zo leuk? Ik zou het ook afkappen. Iemand die zo de verbinding afbreekt omdat het even voor 0.2 seconden "tegen zit". Moet je je voorstellen dat er wel echt stront aan de knikker is...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 08:28

Peelie schreef:
Had je al een date met hem gehad?

Ik vind het een kromme redenatie overigens. Als hij er moeite mee heeft dat mensen om hem heen trouwen en hij alleen is, dan is dat toch juist een rede om te gaan/blijven daten... zeker als je met een leuke vrouw aan het daten bent.

Gevalletje hij vind je misschien toch niet zo leuk? Ik zou het ook afkappen. Iemand die zo de verbinding afbreekt omdat het even voor 0.2 seconden "tegen zit". Moet je je voorstellen dat er wel echt stront aan de knikker is...

Nee, we hebben niet gedate.

Ik kan me juist voorstellen, zeker in de situatie waar ik nu in zit, dat je er even afstand van neemt op het moment dat je er obsessief mee bezig bent.

Hij gaf vorige week aan dat hij een pauze had genomen, maar blij was dat ik er nog was. En ook nu zegt hij dat hij echt denkt dat ik een leuke vrouw ben.
Maar ik ben wel 5 jaar ouder dan hem :')

Ik ben dus vorige week afgeknapt op eentje die vertelde dat hij op Tenerife was beroofd door 'die vieze buitenlanders'... Dan denk ik echt; Jij was niet bepaald de Spanjaard daar he?
Naast dat ik zelf nog wel eens naar mijn afkomst (1000% kaaskop zover ik weet) wordt gevraagd door mijn huidskleur, vind ik het gewoon akelig als iemand die je niet kent zo grof kan doen over mensen in een bericht. Natuurlijk is een beroving niet echt tof, maar de agressieve manier van praten erover maakt mij instant bang.

Ontevredenheid kan ik ook vreselijk op afknappen. Doe er wat aan vriend, maar ga niet bij mij lopen piepen. Zo had ik er een poosje terug een die vertelde over hoe z'n collega's hielenlikkers waren in nog grovere taal.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 08:30

Steenbok12 schreef:
Kaitlyn schreef:

Hahaha oh herkenbaar dus. Ik heb dit nog nooit zo gehad. Ik zou helemaal huiverig zijn met de seks. Waar bijt hij dan in!@ haha

Maar dat is dus goed uitgepakt bij jou. Wat leuk om te horen. Ook nog naar Duitsland verhuizen. Ga je ver de grens over? Sowieso geniet ik van alle verhalen hier.

Hier is het wel ingewikkelder met kind overigens. De huur hier blijft. Kans dat ik aan zo'n huis kom stel t gaat mis na een jaar of 4 is echt 0. Maargoed de huur is ook redelijk verwaarloosbaar hier en gok dat met samen wonen ook kind gebonden budget vervalt dus dat is onderhand al m'n huur haha.
Stiekem hoop ik wel dat ik binnen nu en een jaar of 2 wel weet iemand vind die echt zo goed klikt als jou verhaal. Ik geniet wel echt van samen zijn met een ander, maar mijn wonden zijn ook gewoon nog heel vers. Niet eens alleen op relatie gebied maar ook verdriet van wennen aan co ouderschap. Echt een top avond gisteren en vandaag mis ik dat kleine kereltje enorm en verdrietig over wat niet had mogen zijn :') .

In bed bakte die gozer er niks van. :')

We gaan richting Keulen, dus dat is niet zo heel ver. We "moeten" verhuizen, anders waren we zeker hier gebleven. Maar als uitwisselingsofficier komt er een moment dat hij terug moet naar een kazerne in eigen land, en dat is over een half jaar dus.
We hebben ook nog de optie dat ik hier blijf, en dat hij gaat pendelen en alleen de weekenden naar huis komt. Maar zo hebben we het afgelopen winter gedaan omdat hij een cursus in DE had, en ik vond het vreselijk. Dus de beslissing was heel makkelijk gemaakt.
Ben er al wel een (wat ik dacht mijn beste) vriendin door verloren, die is boos dat ik ga en heeft nooit meer wat laten horen. :+

Je bent niemand verschuldigd om te antwoorden als je alleen nog app contact hebt, maar dan moeten ze andersom niet verwachten dat jij maar op ze hebt zitten wachten. :=

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 08:36

Ik kwam op Tiktok een filmpje tegen met hoe je in je laatste relatie 100 rode vlaggen negeerde en nu je weer aan het daten bent kunt afknappen op het gebruik van emoticons (iets in die strekking) En ik voelde me zo enorm aangesproken :')

Ik had een leuke match, ik ff CSI op Facebook, bleek ie in corona tijd allemaal wappie meuk te hebben gedeeld en daarin ook wel aanhanger van Baudet.. Nah, laat maar :+

Iemand die een halve dag doet over reageren, ontmatcht..

Iemand die me ipv mijn schrijft, weg ermee :')