Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Kimberley_ schreef:Kan je het niet via de computer doen? Ik doe al mijn gesprekken met de bedrijfsarts via de computer
Nee mag niet.
Maar ga wel anders gewoon. Alleen zodra ik merk dat het fout gaat sta ik op de vluchtstrook en bel ik 112. Was ook advies toen na eerste keer wegzakken van de huisarts. En deze keer ben ik niet van plan om door te rijden voor alles.
Kan gewoon gelijk een keer goed uitgezocht worden betreffende weg zakken achter stuur.
DuoPenotti schreef:Marcella schreef:
Nee mag niet.
Maar ga wel anders gewoon. Alleen zodra ik merk dat het fout gaat sta ik op de vluchtstrook en bel ik 112. Was ook advies toen na eerste keer wegzakken van de huisarts. En deze keer ben ik niet van plan om door te rijden voor alles.
Kan gewoon gelijk een keer goed uitgezocht worden betreffende weg zakken achter stuur.
Te belachelijk gewoon.
Maar verbaasd me niets...
Uwv vind mij geschikt om leerlingen vervoer te doen.. Ook als ik medicijnen slik waar ik minimaal 4 uur niet mee mag rijden.
Met de vraag of ik ze dan aansprakelijk mag stellen als ik met een bus vol kinderen tegen een boom knal geven ze geen antwoord.
DuoPenotti schreef:En als je de weg op moet naar een kantoorbaan?
Ja ziekmelden is wat ik dan moet doen en dat kan ik dan een halve maand....
Maar hey ik kan gewoon werken hoor...
Pfff klaag weer uit
Robijntjah schreef:DiscoDipp schreef:Weer een nierbekkenontsteking, komt goed uit ook nu ik zondag concour hadDaar had ik zo’n zin in.
Ontzettend fijn om nierpatiënt te zijn
Oh zo herkenbaar en k-lote. Beterschap!