MuSLi schreef:Klinkt als het moment om het te laten voor wat het is. En verder te gaan...
Mee eens.
Wat vervelend @Jolliegirl, nooit leuk om een eenzijdige vriendschap te hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Grappig er is zelfs een topic over in 2012
[LZP] Sticker op een pet
Maar ik vind het geen gezicht.
Zou zijn om te laten zien dat het een echte is.
Tja. Dan geloven andere dat toch niet?
Maar ik draag alleen maar petjes waar ik zoiets niet hoef af te vragen
deksel schreef:Ben ik onredelijk als ik van m’n huisgenoot eis dat ze niet zingt onder de douche?
Mijn kamer zit naast de badkamer en ik hoor alles wat in de badkamer gebeurt. Ik kan echt niet tegen haar valse kattengejank, maar vind mezelf een zeikerd. Zelfs door m’n NC koptelefoon hoor ik het.
deksel schreef:Ben ik onredelijk als ik van m’n huisgenoot eis dat ze niet zingt onder de douche?
Mijn kamer zit naast de badkamer en ik hoor alles wat in de badkamer gebeurt. Ik kan echt niet tegen haar valse kattengejank, maar vind mezelf een zeikerd. Zelfs door m’n NC koptelefoon hoor ik het.
Jolliegirl schreef:Oke..iets persoonlijks...
Een goede vriendin van me ( al twijfel ik of dit nog zo is...) Gaat trouwen.
Ze had me gevraagd voor foto's te maken, dit heb ik afgewezen omdat wij eigenlijk op vakantie zouden zijn.
Dit ging uiteindelijk niet meer door.
Aangeboden dat ik alsnog kon indien het nodig was. Niets meer gehoord.
Geen uitnodiging geen kaart niets ontvangen
Moet ik haar uit respect nu een gefeliciteerd kaart sturen aankomend weekend als ze getrouwd is?
Ergens vind ik het ronduit schandalig dat ik geen kaart heb ontvangen.
Contact komt steeds van mijn kant, niet van haar( ik gooi dat nu op het feit dat ze druk is) maar het irriteerd me.
Ik ben normaal helemaal niet zo, maar eigenlijk wil ik niet eens een kaart sturen en ben ik benieuwd of ze contact met me opneemt, en dan kan ze de terugkoppeling krijgen dat ik niet eens een uitnodiging of iets heb gehad...
Marocje schreef:deksel schreef:Ben ik onredelijk als ik van m’n huisgenoot eis dat ze niet zingt onder de douche?
Eisen wellicht niet, maar eens opgooien dat ze echt heel vals zingt en het klinkt alsof ze in je oren staat te blèren kan ook weleens voldoende zijn
MarlindeRooz schreef:Ik had ook een (slechthorende) huisgenoot die urenlang per dag heel vals zong. En dan musical liedjes met flinke uithalen. En graag dus urenlang in de avond. Daar heb ik wel mee besproken dat hij dat niet meer na een bepaalde tijd ging doen.
Maar hij was aan een oor doof dus hoorde zelf niet hoe hard en vals het was.
Nyaleti schreef:Jolliegirl schreef:Oke..iets persoonlijks...
Een goede vriendin van me ( al twijfel ik of dit nog zo is...) Gaat trouwen.
Ze had me gevraagd voor foto's te maken, dit heb ik afgewezen omdat wij eigenlijk op vakantie zouden zijn.
Dit ging uiteindelijk niet meer door.
Aangeboden dat ik alsnog kon indien het nodig was. Niets meer gehoord.
Geen uitnodiging geen kaart niets ontvangen
Moet ik haar uit respect nu een gefeliciteerd kaart sturen aankomend weekend als ze getrouwd is?
Ergens vind ik het ronduit schandalig dat ik geen kaart heb ontvangen.
Contact komt steeds van mijn kant, niet van haar( ik gooi dat nu op het feit dat ze druk is) maar het irriteerd me.
Ik ben normaal helemaal niet zo, maar eigenlijk wil ik niet eens een kaart sturen en ben ik benieuwd of ze contact met me opneemt, en dan kan ze de terugkoppeling krijgen dat ik niet eens een uitnodiging of iets heb gehad...
Is ze niet in de veronderstelling dat jij gewoon komt? Weet niet wanneer er gesproken of jij foto's wilde komen maken maar als jij de details van waar en hoe laat al weet, denkt ze misschien gewoon dat jij komt?
Anders zou ik geen kaart sturen en klaar zijn met de vriendschap. Een goede vriendin die je niet uitnodigd is echt einde vriendschap voor mij.
Hhilde schreef:marleen_88 schreef:Zijn er speciale rouwauto's die 24/7 ingezet kunnen worden om een verkeersslachtoffer op te halen?
Ja, er zijn diensten die overleden mensen 24/7 van welke locatie met welke doodsoorzaak ook ophalen.
Hhilde schreef:marleen_88 schreef:Zijn er speciale rouwauto's die 24/7 ingezet kunnen worden om een verkeersslachtoffer op te halen?
Ja, er zijn diensten die overleden mensen 24/7 van welke locatie met welke doodsoorzaak ook ophalen.