Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
-Namiro- schreef:Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat er reactie komt van Vinted als je ‘een probleem hebt’?
Het gedoe met mijn rok die niet aankwam en waar ik een gehaakt ding voor in de plaats kreeg is nu een week geleden en ik weet nog niks..
Westhof schreef:Kun je ergens ook sorteren op afkomst van de verzender? Ik zoek witte Nikes en die zie ik bijna alleen maar aangeboden worden door Fransen zonder reviews die meerdere van hetzelfde paar adverteren met telkens dezelfde foto... Voelt niet vertrouwd.
Westhof schreef:Kun je ergens ook sorteren op afkomst van de verzender? Ik zoek witte Nikes en die zie ik bijna alleen maar aangeboden worden door Fransen zonder reviews die meerdere van hetzelfde paar adverteren met telkens dezelfde foto... Voelt niet vertrouwd.
Westhof schreef:Ik zoek inderdaad witte Nike Air Force 1, maat 39. Maar denk inderdaad dat ik die toch beter gewoon in de winkel kan kopen.
pmarena schreef:PS: Dat had ze echt moeten vermelden, sowieso al. Maar helemáál als je er ook nog eens speciaal naar vraagt... ik vind het ook echt zo'n typisch geval van dat je het pas ziet als je het weet. Maar als je dit eens meegemaakt hebt dan kijk je de volgende keer ook wel anders naar foto's
PSvanLot schreef:pmarena schreef:PS: Dat had ze echt moeten vermelden, sowieso al. Maar helemáál als je er ook nog eens speciaal naar vraagt... ik vind het ook echt zo'n typisch geval van dat je het pas ziet als je het weet. Maar als je dit eens meegemaakt hebt dan kijk je de volgende keer ook wel anders naar foto's
Ik vind het ook echt slecht zichtbaar. Ik denk dat ze niet voor niets de foto enkel van de linkerkant gemaakt heeft en niet van rechts.
We gaan hem maar eens proberen terug te sturen.