Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:18

Neonlight schreef:
Roodvos, als mod kan ik zeggen dat dat niet het geval is. :) En gebruiker is nog wel online geweest gisteren.
Bedankt Neonlight +:)+
Een mens vraagt zich soms wat af hè.

------
Ik wil ook wel bijdragen aan een bonuspakket.

Lous

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:36

Ik zie inmiddels dat ik weer een bericht van mij niet terug kan vinden....

Ik dacht dat Pikkepor mijn SS was. Veel dezelfde interesses namelijk. :)*

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:42

Lous schreef:

Yesssss! Waren de hints te ver gezocht? :') ik wilde het niet cadeau geven.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:09

Geerte, de sokken zijn in gebruik!!

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:20

Lous haar berichten zijn wel selectief en blijven iedere keer dus in een zwart internet gat hangen. _O-

Kleurrijke sokken!

Mijn vaasjes zijn goed gebruikt op tafel bij het kerstdiner en staan u nog te pronken. <3
Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:59

Heeft iemand de lijst van gebruikers die nog niet geraden zijn? Ik had een tijdje even de interesse verloren omdat ik een beetje teleurgesteld ben, maar ik zal toch weer even kijken of ik mijn SS kan ontmaskeren.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:06

Huh teleurgesteld in je pakket?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Lous

Neonlight schreef:
Lous haar berichten zijn wel selectief en blijven iedere keer dus in een zwart internet gat hangen. _O-

Ik weer het al, er word zo snel gepost, dat ik dan bij een melding vergeet toch mijn bericht door te drukken. :+
Of denk dat die door is gedrukt, maar het toch niet het geval blijkt te zijn.

Pikkepor schreef:
Lous schreef:

Yesssss! Waren de hints te ver gezocht? :') ik wilde het niet cadeau geven.

Nee helemaal niet, maar ik zat gewoon veel te moeilijk te denken. Veel te ver, terwijl alles zo dichtbij was. :')
Laatst bijgewerkt door Lous op 30-12-20 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:12

Nala schreef:
Heeft iemand de lijst van gebruikers die nog niet geraden zijn? Ik had een tijdje even de interesse verloren omdat ik een beetje teleurgesteld ben, maar ik zal toch weer even kijken of ik mijn SS kan ontmaskeren.

Jammer dat je teleurgesteld bent. Je pakket was niet zo groot maar toch wel de waarde denk ik (geen idee hoeveel de bon was, was die ook van epplejeck?). Ik denk dat je Santa ms niet zo goed naar de winkels toe durfde in deze tijd? Of vooral nuttige dingen wilde geven?
De lijst met wie nog open staat is al gedeeld, dus moet lukken om iemand te vinden met een tinker denk ik?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:42

Ik verwachtte vooral meer na de extra vragen die er gesteld werden, want dit had helemaal niks te maken met alles wat ik aangaf leuk te vinden _O-

Vooral na de extra vragen die nog kwamen. Maar goed, ik wilde er eerst niets over zeggen maar dacht, voor volgend jaar...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 00:43

Neonlight schreef:
Donna89 @ [LZP] Secret Santa Surprise 2020

Dit is de laatste, een hoop zijn nu ook geraden. Heb je anders hints om te delen?

Ok, even volledig off-topic. Hoe doe je dit? Een link plaatsen naar een specifiek bericht in een topic?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 01:07

Nala schreef:
Ik verwachtte vooral meer na de extra vragen die er gesteld werden, want dit had helemaal niks te maken met alles wat ik aangaf leuk te vinden _O-

Vooral na de extra vragen die nog kwamen. Maar goed, ik wilde er eerst niets over zeggen maar dacht, voor volgend jaar...

Ik had zelf ms ook andere dingen voor je gezocht, je gaf best uitgebreid aan wat je wel en niet leuk vind. Nu zit hier niets bij van je flop lijst gelukkig, dus je ss heeft wel goed opgelet. Jammer voor jullie beide dat het niet helemaal gelukt is dit jaar. Maar zoals ik al zei, met de lockdown en sowieso afraden om weg te gaan had je SSS ms wat angst of moeite om cadeaus te verzamelen?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 01:08

Roodvos schreef:
Neonlight schreef:
Donna89 @ [LZP] Secret Santa Surprise 2020

Dit is de laatste, een hoop zijn nu ook geraden. Heb je anders hints om te delen?

Ok, even volledig off-topic. Hoe doe je dit? Een link plaatsen naar een specifiek bericht in een topic?

Volgens mij als je boven het bericht op geplaatst klikt kun je daar de link kopieren

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 01:11

Ik ga er in ieder geval een gokje aan wagen: Snoopydogy, ben jij mijn SS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 02:13

boeflover schreef:
Roodvos schreef:

Volgens mij als je boven het bericht op geplaatst klikt kun je daar de link kopieren
Of als je de link kopieert uit dat papiertje dat links naast 'Geplaatst' staat. Je kunt daarmee ook terug van de pagina met berichten van één gebruiker naar dat bericht in het gewone topic. :D

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 08:13

Ik wil ook wel meedragen aan een extra pakket!

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 08:42

Nala schreef:
Ik ga er in ieder geval een gokje aan wagen: Snoopydogy, ben jij mijn SS?

yes

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 09:48

Theadora99: Spelen de katten nog met de speeltjes?
En kon je nog wat met de sokken?
;)

En over de inhoud, de afspraak is minstens 12.50 euro. Daar mag je overheen gaan. Maar sommigen kunnen dat misschien niet. Als je je echt aan die 12.50 euro houdt, en je koopt iets wat niet in de aanbieding is, dan kan het snel karig overkomen. Een blok merkchocola is al snel 2 euro bijvoorbeeld. Sommigen hebben de mogelijkheid om bijvoorbeeld iets bij een kringloop te halen, maar niet iedereen wil kringloopartikelen in het pakket. Ook moesten plotseling winkels dicht, en dan is snel nog wat halen ook uitgesloten helaas. Je kunt secret santa ook anders zien: ik doe mee, het kost me in het ergste geval 12.50 euro en 7 euro verzendkosten. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik er wat leuks voor terug en zo niet, dan is het pech. Maar volgens mij zijn de meeste bokkers prima tevreden met het pakket.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:31

Mkango schreef:
boeflover schreef:
Of als je de link kopieert uit dat papiertje dat links naast 'Geplaatst' staat. Je kunt daarmee ook terug van de pagina met berichten van één gebruiker naar dat bericht in het gewone topic. :D

Bedankt dames +:)+
Na 16,5 jaar Bokt nog wat geleerd :j
Dat 'papiertje' naast 'geplaatst' is me serieus nog nooit opgevallen. Laat staan dat ik had verzonnen dat je er iets mee kan B-) :')

Aanvulling na het plaatsen: ik zie op mijn telefoon ook geen 'papiertje'. Pas als ik het scherm kantel.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:42

Of als je het driehoekje aanklikt rechts, dan klapt ie m uit.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:04

Oh ja, dan ook +:)+
Wat een leerzaam topic dit :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:16

germie schreef:
En over de inhoud, de afspraak is minstens 12.50 euro. Daar mag je overheen gaan. Maar sommigen kunnen dat misschien niet. Als je je echt aan die 12.50 euro houdt, en je koopt iets wat niet in de aanbieding is, dan kan het snel karig overkomen. [...]

Helemaal eens met germie! Bedenk altijd dat iemand haar best heeft gedaan om een passend cadeautje uit te zoeken voor je. Als je teleurgesteld bent in (het resultaat van) die moeite die iemand speciaal voor je heeft gedaan, dan kan dat natuurlijk. Het ligt denk ik ook aan je verwachtingen: niet iedereen krijgt een ingelijste gekantkloste versie van haar eerste lievelingspony die na 33 jaar nog steeds blijkt te leven ;-) , dus verwacht dat vooral ook niet. Maar doe dan in elk geval wél je best om te achterhalen wie je Santa is geweest.

Ik vind het deze editie (mijn tweede als deelnemer, maar de edities daarvoor altijd meegelezen) opvallend hoe onaardig mensen soms op elkaar reageren. Of er komt juist helemaal geen reactie. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het daardoor wel een minder leuk topic op dit moment.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:34

germie schreef:
Theadora99: Spelen de katten nog met de speeltjes?
En kon je nog wat met de sokken?
;)

En over de inhoud, de afspraak is minstens 12.50 euro. Daar mag je overheen gaan. Maar sommigen kunnen dat misschien niet. Als je je echt aan die 12.50 euro houdt, en je koopt iets wat niet in de aanbieding is, dan kan het snel karig overkomen. Een blok merkchocola is al snel 2 euro bijvoorbeeld. Sommigen hebben de mogelijkheid om bijvoorbeeld iets bij een kringloop te halen, maar niet iedereen wil kringloopartikelen in het pakket. Ook moesten plotseling winkels dicht, en dan is snel nog wat halen ook uitgesloten helaas. Je kunt secret santa ook anders zien: ik doe mee, het kost me in het ergste geval 12.50 euro en 7 euro verzendkosten. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik er wat leuks voor terug en zo niet, dan is het pech. Maar volgens mij zijn de meeste bokkers prima tevreden met het pakket.

De sokken passen, heb ze nog niet gebruikt want al mijn paardrijlessen gingen niet door, haha. En zeker de jongste kat komt af en toe ineens met een vis voorbij gerend :') hij verstopt ze ook graag op plekken, zoals voor de slaapkamerdeur. Dat je naar buiten stapt en op die cis gaat staan en je helemaal dood schrikt :j

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:54

Wat lief om te lezen allemaal <3 ik twijfel er niet aan of ik wel of niet een pakket zal krijgen!
Ik hoop natuurlijk nogsteeds dat mijn originele secret Santa pakket gewoon nog aankomt