Neonlight schreef:Bedankt NeonlightRoodvos, als mod kan ik zeggen dat dat niet het geval is.En gebruiker is nog wel online geweest gisteren.

Een mens vraagt zich soms wat af hè.
------
Ik wil ook wel bijdragen aan een bonuspakket.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Lous haar berichten zijn wel selectief en blijven iedere keer dus in een zwart internet gat hangen.
Pikkepor schreef:Lous schreef:Ik zie inmiddels dat ik weer een bericht van mij niet terug kan vinden....
Ik dacht dat Pikkepor mijn SS was. Veel dezelfde interesses namelijk.
Yesssss! Waren de hints te ver gezocht?ik wilde het niet cadeau geven.
Nala schreef:Heeft iemand de lijst van gebruikers die nog niet geraden zijn? Ik had een tijdje even de interesse verloren omdat ik een beetje teleurgesteld ben, maar ik zal toch weer even kijken of ik mijn SS kan ontmaskeren.
Neonlight schreef:Donna89 @ [LZP] Secret Santa Surprise 2020
Dit is de laatste, een hoop zijn nu ook geraden. Heb je anders hints om te delen?
Nala schreef:Ik verwachtte vooral meer na de extra vragen die er gesteld werden, want dit had helemaal niks te maken met alles wat ik aangaf leuk te vinden![]()
Vooral na de extra vragen die nog kwamen. Maar goed, ik wilde er eerst niets over zeggen maar dacht, voor volgend jaar...
Roodvos schreef:Neonlight schreef:Donna89 @ [LZP] Secret Santa Surprise 2020
Dit is de laatste, een hoop zijn nu ook geraden. Heb je anders hints om te delen?
Ok, even volledig off-topic. Hoe doe je dit? Een link plaatsen naar een specifiek bericht in een topic?
boeflover schreef:Of als je de link kopieert uit dat papiertje dat links naast 'Geplaatst' staat. Je kunt daarmee ook terug van de pagina met berichten van één gebruiker naar dat bericht in het gewone topic.Roodvos schreef:Ok, even volledig off-topic. Hoe doe je dit? Een link plaatsen naar een specifiek bericht in een topic?
Volgens mij als je boven het bericht op geplaatst klikt kun je daar de link kopieren
Mkango schreef:boeflover schreef:Of als je de link kopieert uit dat papiertje dat links naast 'Geplaatst' staat. Je kunt daarmee ook terug van de pagina met berichten van één gebruiker naar dat bericht in het gewone topic.Volgens mij als je boven het bericht op geplaatst klikt kun je daar de link kopieren
germie schreef:En over de inhoud, de afspraak is minstens 12.50 euro. Daar mag je overheen gaan. Maar sommigen kunnen dat misschien niet. Als je je echt aan die 12.50 euro houdt, en je koopt iets wat niet in de aanbieding is, dan kan het snel karig overkomen. [...]
germie schreef:Theadora99: Spelen de katten nog met de speeltjes?
En kon je nog wat met de sokken?
En over de inhoud, de afspraak is minstens 12.50 euro. Daar mag je overheen gaan. Maar sommigen kunnen dat misschien niet. Als je je echt aan die 12.50 euro houdt, en je koopt iets wat niet in de aanbieding is, dan kan het snel karig overkomen. Een blok merkchocola is al snel 2 euro bijvoorbeeld. Sommigen hebben de mogelijkheid om bijvoorbeeld iets bij een kringloop te halen, maar niet iedereen wil kringloopartikelen in het pakket. Ook moesten plotseling winkels dicht, en dan is snel nog wat halen ook uitgesloten helaas. Je kunt secret santa ook anders zien: ik doe mee, het kost me in het ergste geval 12.50 euro en 7 euro verzendkosten. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik er wat leuks voor terug en zo niet, dan is het pech. Maar volgens mij zijn de meeste bokkers prima tevreden met het pakket.