Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:En inderdaad, als ik Rutte (en de Jonge) zie staan dan ben ik echt wel heel blij met onze regering. Tuurlijk zijn er fouten gemaakt en hadden zaken anders gekund, maar als je kijkt naar hoe het bijvoorbeeld in de VS er aan toe gaat... poeh.
Berdien schreef:Hoppa, duidelijke set maatregelen. Zuur, maar nodig.
En inderdaad, als ik Rutte (en de Jonge) zie staan dan ben ik echt wel heel blij met onze regering. Tuurlijk zijn er fouten gemaakt en hadden zaken anders gekund, maar als je kijkt naar hoe het bijvoorbeeld in de VS er aan toe gaat... poeh.
Lindor92 schreef:Berdien schreef:Hoppa, duidelijke set maatregelen. Zuur, maar nodig.
En inderdaad, als ik Rutte (en de Jonge) zie staan dan ben ik echt wel heel blij met onze regering. Tuurlijk zijn er fouten gemaakt en hadden zaken anders gekund, maar als je kijkt naar hoe het bijvoorbeeld in de VS er aan toe gaat... poeh.
Trump maakt er inderdaad een zooi van. Vind het wel heel sneu voor de horeca. Hoe houden zij hun hoofd boven water?
Bellatrix schreef:Ik heb het gemist. Iemand een opsomming van de nieuwe maatregelen? Kan op Google zo snel niks vinden.
Shadow0 schreef:Huh. We vergelijken ons met een totaal uiteenvallend systeem in de VS om te constateren dat we het hier nog net niet zo slecht doen. Dat we in Europa nu absolute koploper zijn is verder geen reden om te denken dat onze regering het misschien niet zo goed doet? Moeten we onze lat niet een klein beetje opschroeven?
Berdien schreef:Ik heb het niet zozeer over de maatregelen maar wel de manier waarop er gecommuniceerd wordt door Rutte/de Jonge. Die houden een duidelijke persconferentie, zonder het wanstaltige geroeptoeter wat een zekere president doet. Maar goed, de regering kan sowieso niets goed doen voor jou Shadow. Misschien wat minder vingerwijzen en mensen aanvallen, want dit begint wel vermoeiend te worden.
Shadow0 schreef:Berdien schreef:En inderdaad, als ik Rutte (en de Jonge) zie staan dan ben ik echt wel heel blij met onze regering. Tuurlijk zijn er fouten gemaakt en hadden zaken anders gekund, maar als je kijkt naar hoe het bijvoorbeeld in de VS er aan toe gaat... poeh.
Huh. We vergelijken ons met een totaal uiteenvallend systeem in de VS om te constateren dat we het hier nog net niet zo slecht doen. Dat we in Europa nu absolute koploper zijn is verder geen reden om te denken dat onze regering het misschien niet zo goed doet? Moeten we onze lat niet een klein beetje opschroeven?
Cayenne schreef:Ik maak me ook zorgen over de horeca en hoop dat er goede financiële regelingen komen voor hen.
Maar als ze nu niet tijdelijk op slot gaan, heb je kans dat het straks alsnog voor langere tijd is.
Het geldt nu voorlopig toch voor de aankomende twee weken om te kijken of het effect heeft?
Ik denk dat de Nederlandse bevolking over het algemeen gewoon te weinig discipline gewend is en daarom de regels niet altijd even nauw neemt.
Berdien schreef:Ik heb het niet zozeer over de maatregelen maar wel de manier waarop er gecommuniceerd wordt door Rutte/de Jonge. Die houden een duidelijke persconferentie, zonder het wanstaltige geroeptoeter wat een zekere president doet.
Citaat:Maar goed, de regering kan sowieso niets goed doen voor jou Shadow.