Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Captain schreef:Bonuspunten als je ze zelf haakt:Of ze allemaal drogen en gebruiken als kerstballen in je boom. Super ecologisch, en je huisdier kan ze niet breken als ze vallen.
[ Afbeelding ]
Mkango schreef:Ik ging eerder voor "bizar".Er zijn dus vrouwen die die dingen serieus in hun vagina proppen...
(NB: Dit is dus niet mijn foto - ik vind het al er genoeg om eens per maand geconfronteerd te worden met de baby box, dan ga ik er niet in mijn vrije tijd nog accessoires voor haken.)
Mkango schreef:Ik ging eerder voor "bizar".Er zijn dus vrouwen die die dingen serieus in hun vagina proppen...
(NB: Dit is dus niet mijn foto - ik vind het al er genoeg om eens per maand geconfronteerd te worden met de baby box, dan ga ik er niet in mijn vrije tijd nog accessoires voor haken.)
Luxorvalkje schreef:In het kader van "milieuvriendelijkheid" zijn er dus wappies die die dingen inderdaad gebruiken...Mkango schreef:Ik ging eerder voor "bizar".Er zijn dus vrouwen die die dingen serieus in hun vagina proppen...
Ik dacht dat iemand die voor de grap had gehaakt.
Maar hij is dus voor gebruik?whut
Net zo herbruikbaar etc. Brei je kapotje.
Sintara schreef:Ik houd het wel bij mijn Mooncup.Mkango schreef:Ik ging eerder voor "bizar".Er zijn dus vrouwen die die dingen serieus in hun vagina proppen...
Hahahaah noujaaa! Vond het echt net iets voor jou
[***] schreef:Mars schreef:Jullie hebben me geïnspireerd om mn eigen spiraal te gaan hakenGoed voor t milieu enzo, alleen het inbrengen is nog ff een dingetje
Cursus eileiders dichtbreien
Gefeliciteerd Varekaj!