Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:De kat, mauwen aan de deur om 5 uur . Dan gelijk maar gevoerd apart van elkaar , pilletjes en uit de kraan drinken. En nu klaarwakker wachten tot de wekker gaat half 7
deksel schreef:Ik heb een nieuw baantje, werk er net zoveel als bij m'n vorig baantje maar m'n loon is 1.5x minder lijkt het wel. Van te voren nog gevraagd hoeveel het uurloon was maar goed, dit had ik niet verwacht. oliebol.
iirrssjjee schreef:deksel schreef:Ik heb een nieuw baantje, werk er net zoveel als bij m'n vorig baantje maar m'n loon is 1.5x minder lijkt het wel. Van te voren nog gevraagd hoeveel het uurloon was maar goed, dit had ik niet verwacht. oliebol.
Ben je op de eerste van de maand begonnen? Of pas halverwege? Dat scheelt ook een hoop natuurlijk!
fohadie schreef:iirrssjjee schreef:Ben je op de eerste van de maand begonnen? Of pas halverwege? Dat scheelt ook een hoop natuurlijk!
Of misschien in de war met bruto-netto?
Lestrange01 schreef:Aan dat ik heel graag met therapie wil beginnen, maar de praktijk ondersteuner me heeft verteld dat er geen organisaties zijn binnen redelijke reis afstand die mensen willen behandelen die complexe problematiek hebben én een chronische ziekte die pijn veroorzaakt. Dus dat ze me niet door kan verwijzen. Toen ik vroeg wat ik dan nog meer kan doen wist zij het ook niet... lekker dan
Kan het ook niet uit eigen zak gaan betalen dus dan houdt het op
Loeky01 schreef:Lestrange01 schreef:Aan dat ik heel graag met therapie wil beginnen, maar de praktijk ondersteuner me heeft verteld dat er geen organisaties zijn binnen redelijke reis afstand die mensen willen behandelen die complexe problematiek hebben én een chronische ziekte die pijn veroorzaakt. Dus dat ze me niet door kan verwijzen. Toen ik vroeg wat ik dan nog meer kan doen wist zij het ook niet... lekker dan
Kan het ook niet uit eigen zak gaan betalen dus dan houdt het op
Dit zou ik even voorleggen bij je zorgverzekering... Ik vind dit alles behalve acceptabel. Je zorgverzekering kan bemiddelen voor je, eventjes met ze bellen en kijken of ze je verder willen helpen. Ik wil je via pb gerust helpen met doe hoe en wat
fohadie schreef:@Deksel :
Ik bedoelde er mee te zeggen dat het bedrag dat jij dscht dat je netto uurloon was, het bedrijf dit bruto bedoelde. En dan gaat er nog een behoorlijk bedrag vanaf.
Voorbeeld: Jij vraagt wat het uurloon is. Bedrijf zegt 12,50. Dus jij denkt: Ik krijg 12,50 per uur. Maar van die 12,50 moet nog belasting vanaf en hou je bijvoorbeeld 10,00 over. Feitelijk is je netto uurloon dan 10,00.
Hoop dat het zo wat duidelijker is. En idd welke branche werk je? Niet overal worden extra uren of weekenden extra betaald.
Lestrange01 schreef:Loeky01 schreef:Dit zou ik even voorleggen bij je zorgverzekering... Ik vind dit alles behalve acceptabel. Je zorgverzekering kan bemiddelen voor je, eventjes met ze bellen en kijken of ze je verder willen helpen. Ik wil je via pb gerust helpen met doe hoe en wat
Oh! Ik dacht dat zorgverzekering alleen voor fysieke problemen was! Dan ga ik dat zeker doen want toen ik vorige keer voor een ander probleem om wachtlijst bemiddeling heb gevraagd heeft het gigantisch geholpen