Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:2 hele snelle verkopen gehad super blij mee.Alleen nu heb ik op 1 advertentie wel 15 berichten gekregen. Maar hoe zorg ik er nu voor dat ik de koper krijg om te beoordelen?
_Mir schreef:xPareltje schreef:2 hele snelle verkopen gehad super blij mee.Alleen nu heb ik op 1 advertentie wel 15 berichten gekregen. Maar hoe zorg ik er nu voor dat ik de koper krijg om te beoordelen?
Dat snap ik dus ook niet.
En ooit is de eerste die reageerde dus niet de persoon die het uiteindelijk gekocht heeft maar mag diegene wel beoordelen. Echt een vervelend systeem zo....
just_kiki schreef:Zo vervelend! Had iets verkocht via marktpkaats met betaalverzoek en alles.
Aangevinkt verkocht, en nu konden twee mensen (waaronder koper) mij beoordelen..
Nu heeft diegene die geboden heeft, mij ook beoordeeld. Hij gaf een bod zondag ik heb een tegenbod gedaan meteen. Geen reactie, krijg vandaag een nieuw prut bod waarop ik reageerde is verkocht. (Ik vraag 100. Hij zei 50. Ik zei 80 en nu uiteindelijk zegt hij 6dagen later 55)
Ik vraag me nu echt af hoeveel sterren ik hem moet beoordelen. Ik had hem overigens geblokt meteen maar dat had geen nut hij kon toch beoordelen
just_kiki schreef:just_kiki schreef:Zo vervelend! Had iets verkocht via marktpkaats met betaalverzoek en alles.
Aangevinkt verkocht, en nu konden twee mensen (waaronder koper) mij beoordelen..
Nu heeft diegene die geboden heeft, mij ook beoordeeld. Hij gaf een bod zondag ik heb een tegenbod gedaan meteen. Geen reactie, krijg vandaag een nieuw prut bod waarop ik reageerde is verkocht. (Ik vraag 100. Hij zei 50. Ik zei 80 en nu uiteindelijk zegt hij 6dagen later 55)
Ik vraag me nu echt af hoeveel sterren ik hem moet beoordelen. Ik had hem overigens geblokt meteen maar dat had geen nut hij kon toch beoordelen
Hij had me inderdaad 1 ster gegeven zonder aandachtspunten. Ik heb hem ook 1 ster gegevenrare vogel stuurde nog teksten via andere advertenties ook. Wilt hij dan mij weer kunnen beoordelen ofzo
Ashleytjuhh schreef:Hoeveel sterren zouden jullie aan iemand geven die je vorige week zaterdag al betaald hebt en er steeds achteraan moet voor een track en trace.Dinsdag zei dat hij een geschikte doos had en het gelijk zou opsturen. waar ik vandaag weer achter aan moest voor de track en trace. kreeg ik eigenlijk de code had hij het pakket 10 min daarvoor op de post gedaan. ook nog eens met DHL naar een service punt ipv postnl naar huis zonder overleg.
Daphara schreef:Beoordelingen intrekken/wijzigen mag van MP als de beide partijen het eens zijn. Het is het overwegen waard.
AnnedB schreef:Onlangs iets via mp gekocht.
Het item voldoet aan de beschrijving, alleen het verzenden is niet helemaal netjes gegaan.
Het zou naar mijn huis gestuurd worden met postnl, in de middag kreeg ik een berichtje dat het toch met dhl verstuurd werd omdat dat meer op de route lag.
Oke, als het maar bezorgd wordt.
In de avond krijg ik de code en zie ik dat het naar en afhaalpunt ergens in een woonwijk is gestuurd? Dik half uur rijden.
Ik heb de verkoper aangesproken, gezegd dat ik het niet zo netjes vind en ze reageert dat ze blij is dat het goed is gegaan met de verzending.
Ik laat het hier verder ook bij.
Wat zouden jullie in dit geval voor beoordeling geven.
AnnedB schreef:Ja, ik vind het ook lastig omdat het contact verder goed verliep en het product ook gewoon voldoet.
Zelf dacht ik aan 4 sterren om die reden.